וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'נרל מנג'ר של קליבלנד: "אופתע מאוד אם לאב יחזור לשחק העונה"

ההערכה הראשונית דיברה על היעדרות של 4-6 שבועות, אך גריפין ציין כי ללאב "נזק חמור" בכתף. בלאט: "נצטרך לעשות התאמות". לברון: "אי אפשר להיכנס לנעליים של קווין, אבל אין תירוצים"

שחקן קליבלנד קאבלירס קווין לאב. GettyImages
נגמר הפלייאוף כנראה. לאב/GettyImages

קליבלנד כבר הודיעה שקווין לאב סובל מחבלות בכתף וקרע ברצועות ויחמיץ את סדרת חצי הגמר, אולם הג'נרל מנג'ר של המועדון דייויד גריפין אמר היום (רביעי) שיופתע מאוד אם כוכב הקאבלירס יצליח להחלים ולשוב לשחק בפלייאוף הנוכחי. על פי ה-GM, לאב סובל מ"נזק חמור" בכתפו, וככל הנראה ייאלץ לעבור ניתוח. המשמעות: דיוויד בלאט ייאלץ להסתדר ללא אחד השחקנים הכי חשובים שלו, ויש לציין שמוקדם יותר העונה איבדה קליבלנד גם את אנדרסון ורז'או (שעל פי גריפין, לא אמור לחזור. גם לא כעת). הקו הקדמי של הקאבס כולל כעת בעיקר את טימופיי מוזגוב, טריסטן תומפסון וקנדריק פרקינס.

"התמודדנו כל העונה עם צרות, אבל יש לנו חבר'ה בוגרים בחדר ההלבשה", אמר גריפין. כשנשאל כיצד הוא מצפה שקבוצתו תשרוד ללא לאב וג'יי אר סמית' (בשני המשחקים הקרובים), השיב: "אני לא מצפה שנשרוד, אני מצפה שנשגשג".

דיוויד בלאט אמר בנושא: "לא המצאנו תירוצים כל העונה, אנחנו חייבים להכין את עצמנו לשחק כדורסל של פלייאוף ולנצח משחקים. לא ננסה להמציא מחדש את הגלגל, אבל נצטרך לעשות התאמות. כולנו כואבים את הכאב האישי של קווין, אבל זה לא עושה אותנו פחות רעבים להמשך. אנחנו יודעים מה צריך לעשות, וכולם נחושים לעמוד באתגר".

בשורות רעות לקליבלנד: לאב ייעדר מהסדרה, סמית הושעה ל-2 משחקים

הנטס השוו ל-2:2 מול אטלנטה, מילווקי הפתיעה בשיקגו

בודנהולצר: "עכשיו זה חתיכת אתגר בשבילנו". הולינס: "דרון היה ענק"

דייויד בלאט, קווין לאב, קליבלנד קאבלירס. AP
יארגן מחדש את השורות לקראת חצי גמר המזרח. בלאט עם לאב/AP

לברון התייחס לחדשות ואמר: "אני מרגיש רע, אי אפשר להיכנס לנעליים של קווין, הוא מיוחד, אבל כולנו נצטרך לעשות מה שאפשר כדי לחפות על החיסרון שלו. יש לנו ספסל שבטוח בעצמו וחבר'ה שיכולים לתת תפוקה. אין תירוצים". על כך שיצטרך כעת לשחק יותר דקות בעמדה 4 אמר קינג ג'יימס: "זה משהו אחר, אבל אני מוכן לאתגר אם זה מה שצריך".

לפני הפלייאוף הקאבס היו פייבוריטים לאליפות בקרב סוכנויות ההימורים וקיבלו סיכויים של 9-4 (כלומר, על כל ארבעה שקלים שתשימו תקבלו בחזרה תשעה). קליבלנד הקדימה את את גולדן סטייט, שקיבלה 5-2, וכן את סן אנטוניו (4-1), אטלנטה (12-1), שיקגו, הקליפרס ויוסטון (14-1).

לאחר הפציעה של לאב ונוכח ההתפתחויות בפלייאוף, סוכנויות ההימורים בלאס וגאס מריכוז הנתונים של סוכנויות ההימורים עולה שקלול ממוצע שהופך את גולדן סטייט לפייבוריטית עם יחס של 7-4, קליבלנד שנייה עם 5-2, הספרס מדורגים במקום עם השלישי עם 13-2, ואחריהן שיקגו, אטלנטה ויוסטון עם אותו יחס (11-1).

עוד באותו נושא

בשורה קשה לקליבלנד: לאב יחמיץ את חצי הגמר, סמית הושעה לשני משחקים

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

כמו כן, ברחבי הליגה נשמעה ביקורת על ההחלטה להרחיק את ג'יי אר סמית לשני משחקים בלבד, אחרי ששלח אגרוף די אלים לפרצופו של ג'יי קראודר מבוסטון. צ'ארלס בארקלי, למשל, אמר ש"צריך להשעות אותו לעשרה משחקים, אי אפשר סתם להרביץ לאנשים בפרצוף".

בהתחשב בעובדה שלסמית' יש עבר די עשיר בתקריות, הרחקה לשני משחקים זה עונש די קל. מאט בארנס, שחקן בעייתי לשעבר בפני עצמו, הגיב להרחקה של סמית' בסדרת ציוצים בה כתב: "אני לא רוצה לרדת על ג'יי אר, שהוא אח, אבל אני קיבלתי הרחקה ממשחק אחד על זה שדחפתי מישהו! אז אם הייתי נותן אגרוף בכף יד סגורה? ה-NBA מפלה לרעה שחקנים מסוימים. לשנינו יש היסטוריה, אז תחשבו על תירוץ אחר! אל תבינו אותי לא נכון, אני רוצה לראות את ג'יי אר עוזר לקבוצתו, במיוחד בהתחשב בכך שזה הפלייאוף, אני רק משתמש בו בתור דוגמה, זה לא משהו שמכוון אליו".

גארד קליבלנד קאבלירס ג'יי.אר. סמית' (מרכז) נאבק בגארד בוסטון סלטיקס אוון טרנר. GettyImages
בארקלי לא רוצה לראות אותו במגרש להרבה זמן. סמית'/GettyImages
"הקאבס ייאלצו לחזור לוותיקים שון מריון, ג'יימס ג'ונס ומייק מילר בניסיון למלא את החסר"

כמו כן, בקליבלנד מנסים לנתח כיצד יסתדר בלאט עם הסגל החסר. "הקאבס ייאלצו לחזור לוותיקים שון מריון, ג'יימס ג'ונס ומייק מילר בניסיון למלא את החסר", כתב טרי פלוטו מ"פליין דילר", "מריון וג'ונס יוכלו לעזור בעמדת הפורוורד. בתחילת העונה, למריון היו כמה רגעים יפים העונה, אבל הוא בן 37, ויפרוש בסיום העונה. ג'ונס בן 34, ופתח רק ב-91 משחקים ב-12 עונות, הוא נחשב לשחקן חד ממדי, קלע טבעי. האם בלאט יכול להשתמש בהם כפורוורדים? זה יהיה קשה מול הבולס, להם יש את גאסול בגובה 2.13 מ' ואת ג'ואקים נואה בגובה 2.10 מ'... גם לפני הפציעה של לאב, המאצ' אפ עם הבולס היה בעייתי. ועכשיו? אם אתה אוהד הקאבס, ואתה אוהב את האנדרדוג, אתה במקום הנכון".

פרשן "פוקס ספורט" סם אמיקו התייחס לסיכויים של הקאבס לשרוד בחצי גמר המזרח ללא לאב ונוכח היעדרותו של ג'יי.אר. סמית' משני המשחקים הראשונים: "ביום שני תתחיל הסדרה נגד הבולס או הבאקס ולמרות שזה לא הליינאפ שקליבלנד בנתה לאליפות, יש לה אפשרות לשרוד ולהתקדם. הקאבס רק צריכים להאמין בזה. לברון כבר אמר ש'אתה יכול לשלוט רק במה שאתה יכול לשלוט'. הספידו את הקאבס העונה לא פעם, אבל בסוף הם השתיקו את כולם. עכשיו כולם אומרים שהם לא יכולים לנצח את הבולס בלי לאב והם גמורים כקבוצה. אבל הפעם הקאבס מוכנים להכול, הם כבר היו בבור, הם עברו דברים העונה, הם התגברו על הכול".

עדכון ראשון: 11:40

פורוורד קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. AP
"הקאבס מוכנים להכול, הם כבר היו בבור". לברון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully