וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה קשה לקליבלנד: לאב יחמיץ את חצי הגמר, סמית הושעה לשני משחקים

דייויד בלאט וקבוצתו ייאלצו להסתדר בסגל חסר בהמשך הפלייאוף: קווין לאב פרק את הכתף ולא יחזור לחצי הגמר, ג'יי אר סמית הושעה לשני משחקים. אוליניק הושעה למשחק אחד, פרקינס נקנס. ויש בשורה טובה

קווין לאב, קליבלנד קאבלירס. רויטרס
יעבור בדיקות נוספות. לאב/רויטרס

דייויד בלאט קיבל הלילה (בין שני לשלישי) שתי בשורות קשות לקראת סדרת הפלייאוף הבאה של קליבלנד: קווין לאב יחמיץ את סדרת חצי גמר המזרח בעקבות פריקת הכתף, וג'יי אר סמית' הושעה לשני משחקים. כזכור, הקאבס הביסו בסיבוב הראשון 0:4 את בוסטון והעפילו לחצי גמר המזרח, שם יפגשו את המנצחת בין שיקגו למילווקי (כרגע 2:3 לבולס בסדרה), אבל ייאלצו להסתדר בסגל חסר.

ג'יי אר סמית' שחקן קליבלנד (שמאל) מול אייזאה תומאס שחקן בוסטון. AP
מהלך מיותר. סמית'/AP

קווין לאב פרק את הכתף במהלך המשחק הרביעי מול בוסטון, כאשר במאבק על כדור חוזר מול קלי אוליניק מהסלטיקס יד השמאלית נתקעה בידיו של שחקן בוסטון. הוא ירד לחדר ההלבשה, ולא חזר למשחק. בעקבות צילומי הרנטגן ובדיקת ה-MRI שעבר התברר כי הוא סובל מקרע ברצועות וחבורות פנימיות. קליבלנד מסרה שהוא עדיין עובר טיפולים, אבל יחמיץ את סדרת חצי הגמר. לא נמסר פירוט מדויק של תקופת ההיעדרות. בימים הקרובים הוא יעבור בדיקות נוספות, ואחריהן יעודכן מצבו.

כמו כן, ג'יי אר סמית הושעה על ידי הליגה לשני משחקים. במשחק הרביעי בסדרה סמית' שלח מהלומה לפניו של ג'יי קראודר, והורחק. הנהלת ה-NBA בחנה את התקרית, והחליטה לתת לסמית' עונש הרחקה משני משחקים. עבור סמית' זו תקרית אחת מיני רבות בקריירה רצופה באירועים שנויים במחלוקת. אחרי המשחק הוא התנצל ואמר ש"מצטער שהעמדתי את חבריי לקבוצה במצב הזה, זה היה אקט אנוכי, חבל שכל הקבוצה תיפגע בגלל פעולה של שחקן אחד". סמית יחמיץ את משחק 1 ו-2. בנוסף, קנדריק פרקינס נקנס ב-15 אלף דולר, והעבירה שלו על קראודר הפכה מדרגה 1 לדרגה 2.

עוד באותו נושא

מצב שקשה לאהוב: סיכום הסוויפ בסדרה בין קליבלנד לבוסטון

לכתבה המלאה
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
ייאלץ להסתדר בלי שני שחקנים מרכזיים. בלאט/GettyImages

כמו כן, הליגה החליטה להשעות את קלי אוליניק למשחק אחד. הוא יחמיץ את המשחק הראשון של העונה הבאה. אוליניק עצמו הגיב לפציעה שגרם ואמר ש"בטח ירצו להרוג אותי עכשי בקליבלנד. אני לא חושב שאם מישהו היה נותן לי את היד שלו ונותן לי לרוץ קדימה, הייתי מצליח לפרוק לו את הכתף. זה דבר שקשה לעשות. זה מגוחך להגיד שעשיתי את זה בכוונה. מעולם לא פגעתי במישהו בכוונה. אני לא חושב שמישהו מנסה לפגוע בשחקן יריב בכוונה. אני מקווה שהוא יחזור בהקדם".

אגב, הבשורה החיובית שקליבלנד קיבלה הבוקר הגיעה משיקגו, כשהבולס הפסידו 94:88 למילווקי. הסדרה נגררת למשחק שישי (לפחות), והמשמעות היא שסדרת חצי הגמר נדחית מעט. אם שיקגו היתה מנצחת הלילה ומשלימה 1:4 בסדרה, חצי הגמר היה מתחיל בשבת, אבל בעקבות ההפסד של הבולס היא תתחיל ביום שני בלילה. המשחק השישי בסדרה בין מילווקי לשיקגו ייערך ביום חמישי בלילה במילווקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully