וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריאל מדריד פנתה לצ'לסי, הציעה את בייל בתמורה להזאר"

טרייד העשור? באנגליה מדווחים שהבלאנקוס גיששו אצל הבלוז בנוגע לבלגי, ומוכנים להעביר בתמורה את הוולשי, שהגיע לספרד בקיץ 2013 תמורת 91 מיליון יורו. מוריניו אמר בעבר: "כל רגל של הזאר שווה 100 מיליון ליש"ט"

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד מחמיץ מול יאן אובלק שוער אתלטיקו מדריד. AP
ייכלל בעסקה? גארת' בייל/AP

האם בקיץ הקרוב נזכה לראות את טרייד העשור? אם שואלים את אנשי "הסאן" הבריטי, התשובה מסתמנת כחיובית. בחלקו האחורי של היומון פורסם הבוקר (שלישי) שאלופת אירופה, ריאל מדריד, פנתה לאלופה שבדרך באנגליה, צ'לסי, בנוגע לטרייד אפשרי בין גארת' בייל לאדן הזאר. הבלאנקוס גיששו אצל ראשי הבלוז, כך על פי הדיווח, ומוכנים להעביר את הוולשי שנרכש על ידם בקיץ 2013 תמורת 91 מיליון יורו, כדי לזכות בשירותיו של הבלגי המצטיין.

אין זו הפעם הראשונה ששמה של ריאל מדריד נקשר עם הזאר. רק לפני מספר ימים מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו, התייחס לשמועות על מעבר אפשרי של שחקן הכנף לספרד. "המחיר של הזאר הוא 100 מיליון ליש"ט לכל רגל".

הבלגי חווה עונה טובה מבחינה אישית ויחד עם קבוצתו הוא נמצא בדרך לאליפות בפרמיירליג. העונה יש לו 18 שערים בכל המסגרות יחד עם 12 בישולים, וכל זה ב-47 הופעות. מהצד השני, בייל, לו 43 משחקים בכל המסגרות, כבש 17 שערים ובישל עשרה נוספים.

ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי. רויטרס
"כל רגל של הזאר שווה 100 מיליון ליש"ט". ז'וזה מוריניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully