וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "ריאל מדריד רוצה את הזאר? זה יעלה לה 100 מיליון ליש"ט לרגל"

אחרי שזידאן טען שהבלאנקוס "פוקחים עין על הזאר", מאמן צ'לסי התייחס לכך בדרכו הייחודית ושלח עקיצה לרונאלדו: "בניגוד לקבוצות אחרות, אצלנו אין שחקנים שהם מיוחדים יותר מאחרים"

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. Mike Hewitt, GettyImages
ד"ש לרונאלדו. ז'וזה מורינו/GettyImages, Mike Hewitt

בתקשורת הספרדית דיווחו לפני מספר ימים שריאל מדריד מתעניינת בקשר הנפלא של צ'לסי, אדן הזאר. מאמן ריאל מדריד ב', זינדין זידאן, טען שהקבוצה "פוקחת עין על השחקן".

מאמן הבלוז, ז'וזה מוריניו, שמע גם הוא על כך ומיהר, בדרכו הייחודית, לצנן את ההתלהבות. "אם ריאל מדריד רוצה את הזאר היא תצטרך לשלם 100 מיליון ליש"ט על כל רגל שלו", אמר הפורטוגלי, "אם היא רוצה אותו אני אהיה הראשון שאדע מכיוון שהיחסים שלי עם הנשיא לא מאפשרים שמשהו יקרה מאחורי הגב שלי. אם הם רוצים אותו, הם ירימו אליי טלפון ישירות".

ב-18:00: צ'לסי פוגשת את ארסנל

המיוחד המשיך לדבר על הבלגי ועל הדרך שלח עקיצה לבלאנקוס, ואולי גם לכריסטיאנו רונאלדו: "הוא יודע שהוא שחקן מיוחד ואנחנו זקוקים לו, אבל אנחנו לא מהקבוצות האלו שמחפשות שחקנים שיהיו מיוחדים יותר מאחרים. זה לא אנחנו. אדן ילד נורמלי שלא משתייך לזוהר הזה. הוא רוצה להיות שחקן מיוחד אך אדם נורמלי. מדובר בשחקן מוכשר מאוד, שמבין טקטיקה, ויודע היטב מה רוצים ממנו. הוא ילד מיוחד שיודע איך להתנהג. הדרך שהוא מכבד אנשים ויריבים מדהימה. הוא לא מרמה ולא צולל, כלום".

צפו בהזאר משתעשע עם כדור

אדן הזאר שחקן צ'לסי חוגג שער. רויטרס
מוערך על ידי ז'וזה מורינו. אדן הזאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully