וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "רצינו להביא את אדן הזאר ב-2012, אבל הוא היה יקר מדי"

ארסנל מתכוננת לדרבי הענק מול צ'לסי (ראשון, 18:00, ספורט 1 ו-HD), הקהל מחכה לפברגאס, ז'וזה מוריניו שוב נכנס במנג'ר הצרפתי: "איך הוא הפסיד 3:1 למונאקו?". ב-15:30: אברטון-יונייטד, דיווח באנגליה: "יונייטד תציע לדה חאה 220 אלף ליש"ט לשבוע כדי שלא יילך לריאל"

ססק פברגאס צ'לסי. Scott Heppell, GettyImages
זה הולך להיות מעניין. פברגאס/GettyImages, Scott Heppell

יום גדול של כדורגל מחכה מחר (ראשון) לחובבי הפרמיירליג, כאשר במסגרת המחזור ה-34, אברטון תארח את מנצ'סטר יונייטד ומיד לאחר מכן, שתי המוליכות, ארסנל וצ'לסי יתעמתו לדרבי לונדוני גדול.

seperator

אברטון - מנצ'סטר יונייטד (15:30, ספורט 1 ו-HD)

הטופיז בעונה איומה ותקועים במרכז הטבלה, הרחק מהקרב על אירופה. נשאר להם רק לקלקל ליריבה באדום, שתגיע אחרי הפסד מאכזב לצ'לסי, שקטע עבורה רצף של שישה ניצחונות. יונייטד נמצאת בשיאו של המאבק על הבטחת המקום השלישי לפחות, שיוביל ישירות לשלב הבתים של ליגת האלופות והיא יודעת שניצחון בגודיסון פארק, בעוד ארסנל פוגשת למשחק קשה כל כך את צ'לסי, יכול לשרת אותה היטב.

בעונה שעברה, אברטון החטיפה לאקס דייויד מויס וניצחה את יונייטד פעמיים, אבל העונה האדומים חגגו עם 1:2 במשחק שכלל כמה הצלות מרהיבות של דויד דה חאה. בעיתוני אנגליה מדווחים היום כי יונייטד תציע לשוער, שהשמועות על מעברו לריאל מדריד הולכות וגוברות, לא פחות מ-220 אלף ליש"ט לשבוע על מנת שיישאר באולד טראפורד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד. Alex Livesey, GettyImages
יצליחו לשמור עליו? דה חאה/GettyImages, Alex Livesey

ארסנל - צ'לסי (18:00, ספורט 1 ו-HD)

כל דרבי לונדוני בין שתי הענקיות הללו הוא מיוחד, אבל למפגש הזה יהיו משמעויות נוספות. צ'לסי יודעת שניצחון יסגור סופית והרמטית את מאבק האליפות, שגם כך נראה די גמור. ארסנל מנגד, יודעת שהפסד עלול להוריד אותה אל המקום שכל כך מוכר לה, המקום הרביעי. כמובן שעל הקווים יתייצבו שני האויבים הגדולים, ז'וזה מוריניו וארסן ונגר, שמעולם לא ניצח את "המיוחד" ב-12 מפגשים, כך שצפויה חגיגה רצינית והמון אמוציות.

ונגר טען בשבוע שעבר שהסגנון ההגנתי של צ'לסי קל יותר לביצוע מאשר הכדורגל המרתק של ארסנל. לקראת המשחק, מוריניו ענה: "אם זה כל כך קל, איך יכול להיות שארסנל הפסידה 3:1 בבית למונאקו?". מי שצפוי לעשות לארסנל המון בעיות הוא אדן הזאר, הסופרסטאר הבלגי של הבלוז, שגם כבש את שער הניצחון מול יונייטד במחזור האחרון. ונגר הודה: "רצינו להביא אותו מליל ב-2012, אבל הוא היה יקר מדי".

ארסנל מגיעה עם רצף של תשעה ניצחונות בכל המסגרות ולאחר שהעפילה שוב אל גמר הגביע האנגלי. צ'לסי ניצחה את ארבעת משחקיה האחרונים ועם הידיעה שהיא לא הפסידה לארסנל בשבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות ולא ספגה בארבעת האחרונים. התותחנים חסרים את מיקל ארטטה ואלכס אוקסלייד צ'מברליין הפצועים, בעוד שבצ'לסי, דייגו קוסטה ולואיק רמי בספק. מי שצפוי לחטוף המון קריאות בוז ויחס רע מהאוהדים באמירויות הוא ססק פברגאס, הספרדי ששיחק בארסנל בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully