וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורנמות' באופוריה: "החלום - לנצח את מנצ'סטר סיטי באיתיחאד"

עיר הקיט הקטנטנה מדרום אנגליה צוהלת ושמחה אחרי שהקבוצה הבטיחה עלייה היסטורית לפרמיירליג. היו"ר: "לעזאזל, אני כל כך אוהב את החבר'ה האלה". המאמן: "עשינו מסע מופלא". רדנאפ: "נרגש, הגיע להם לעלות"

שחקן בורנמות', טומי אלפיק, עם היו"ר ג'ף מוסטין. GettyImages
איזה אושר. היו"ר ג'ף מוסטין עם הקפטן טומי אלפיק/GettyImages

עבור 188,700 התושבים שחיים בעיר הקיט הקטנטנה שבדרום אנגליה, בורנמות', ליל אמש (שני) היה מרגש במיוחד. הקבוצה הצנועה שמייצגת את העיר עשתה היסטוריה, כשעלתה לראשונה בתולדותיה לליגה הבכירה באנגליה. זה לקח זמן רב (124 שנים אם להיות מדויקים) והדרך הייתה קשה מאוד (ב-2008/09 בורנמות' ירדה לליגה הרביעית וגם שם נלקחו ממנה 17 נקודות בשל אי סדרים כספיים), אך בסופו של דבר הדובדבנים עשו את הבלתי ייאמן והעפילו לליגה הגדולה מכולן - הפרמיירליג.

"לעזאזל, אני כל כך אוהב את החבר'ה האלה", צרח יושב הראש הנרגש של הקבוצה, ג'ף מוסטין, לאחר שבורנמות' גברה 0:3 על בולטון והבטיחה עלייה לליגה הבכירה. "השחקנים האלו פשוט נפלאים. הם העלו את הקבוצה ארבע ליגות כנגד כל הסיכויים. השאיפה הבאה? אני אוהד של מנצ'סטר סיטי במשך כל חיי, וחולם על היום שנצא מהאיתיחאד עם שלוש נקודות".

שחקני בורנמות' חוגגים. GettyImages
חגיגה ענקית בעיר. שחקני בורנמות'/GettyImages

למרות ההתרגשות הגדולה, המאמן אדי האו הצליח להגיד מספר מילים בסיום המשחק: "מאוד קשה לדבר אחרי מה שקרה. עשינו מסע מופלא. מדובר ביום היסטורי עבור אוהדינו, יום שכנראה הם לא ישכחו. המועדון היה בדרך למטה, בדרך לפירוק. ופתאום אנחנו בפרמיירליג. זה פשוט לא ייאמן. ההישג הזה הגיע הודות למאמצים אדירים של כל הסובבים את הקבוצה - השחקנים, צוות הניהול והאוהדים - כולם בלי יוצא מן הכלל תרמו להישג האדיר". הקפטן טומי אלפיק הוסיף: " זה הישג בלתי רגיל שלעולם לא יישכח". מאט ריצ'י, שכבש את אחד השערים מול בולטון: "חלום שהתגשם, כולנו באופוריה.

הארי רדנאפ, שהקבוצה הראשונה שאימן בממלכה הייתה בורנמות' (1983-1992), דיבר גם הוא על ההישג המדהים: "אני חושב שצריכים למנות את אדי האו לראש העיר של בורנמות'. הוא עשה עבודה פשוט פנומנלית. מדובר בקבוצה הגדולה בהיסטוריה של המועדון וזה מרגש. פשוט הגיע להם לעלות ליגה. הם הציגו כדורגל נפלא במהלך העונה והיה תענוג לראות את המסע הנפלא הזה".

עוד באותו נושא

היסטוריה באנגליה: בורנמות' העפילה לראשונה בתולדותיה לפרמיירליג

לכתבה המלאה
מאמן בורנמות', אדי האו. GettyImages
"יום היסטורי". המאמן אדי האו מאושר/GettyImages
אוהד בורנמות' לא יודע את נפשו מרוב אושר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully