וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "המטרה היא לכפות על ברצלונה לנצח בכל המשחקים שלה"

אחרי ה-2:4 על סלטה, ריאל מדריד ואנצ'לוטי מנסים להלחיץ את בארסה: "הקבוצה שוב חיה". צ'יצ'אריטו סוחט מחמאות: "ראוי להחליף את בנזמה בחוד". וגם: מה נותר לריאל וברצלונה עד סוף העונה, ומה הנתונים אומרים

חאבייר הרננדס צ'יצ'אריטו, ריאל מדריד. GettyImages
שוב הציל את ריאל. צ'יצ'אריטו/GettyImages

ריאל מדריד הצליחה לעמוד אתמול (ראשון) בלחץ. לא רק שהבלאנקוס ראו את ברצלונה מנצחת בקלות את אספניול בשבת במשחק שקיוו שיהווה עבורם מוקש והפער בפסגה גדל לחמש נקודות, אלופת אירופה גם נקלעה אתמול לפיגור מוקדם בבלאידוס מול סלטה ויגו, ועדיין הצליחה לנצח 2:4 במשחק חוץ לא קל, מול הקבוצה שכבר ניצחה העונה את בארסה, כשצ'יצ'אריטו כובש צמד ומשכיח את ההיעדרות של קרים בנזמה.

כעת נותרו חמישה מחזורים לסיום העונה בספרד, ולשתי הקבוצות נותרו מוקשים. לריאל מצפה אלמריה (ב), סביליה (ח), ולנסיה (ב), אספניול (ח) וחטאפה (ב). לברצלונה יש את חטאפה (ב), קורדובה (ח), ריאל סוסיאדד (ב), אתלטיקו (ח) ולה קורוניה (ב). כזכור, אם בארסה תסיים בתיקו את אחד המשחקים וריאל תנצח בכולם, שתי הקבוצות יהיו בשוויון נקודות ובמקרה כזה הבלאנקוס יהיו בפסגה בזכות המאזן במפגשים בין הקבוצות.

קרלו אנצ'לוטי, ריאל מדריד. GettyImages
הקרב יהיה עד הרגע האחרון. אנצ'לוטי/GettyImages

"המטרה שלנו ברורה: לנצח בכל משחק, ולכפות על ברצלונה לנצח את כל המשחקים שלה", הודה המאמן קרלו אנצ'לוטי, "ניאבק עד המשחק האחרון, זאת המטרה שלנו. זה היה ניצחון יפה מאוד, יש משמעות גדולה לניצחון פה, כי סלטה שיחקה טוב ואתגרה אותנו, ולכן זה מספק אותנו מאוד. הקבוצה שוב חיה, ומשחקת בגישה הנכונה".

מי שממשיך להציג כושר מפתיע הוא חאבייר הרננדס צ'יצ'אריטו, החלוץ המקסיקני, שנדמה היה שכבר איבד את דרכו בקבוצה ונקבר עמוק על הספסל, אבל לאחרונה מציג כושר מצוין ואתמול כבש צמד חשוב, כולל אחד במבצע נהדר. "אם צ'יצ'אריטו ימשיך לשחק ככה, הוא יהיה שחקן שבלתי ניתן למיקוח", אמר אנצ'לוטי על החלוץ, שכבש את שער הניצחון המתוק בדרבי ששלח את ריאל לחצי גמר האלופות".

עוד באותו נושא

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 2:4 בחוץ את סלטה ויגו

לכתבה המלאה
חאבייר הרננדס צ'יצ'אריטו, ריאל מדריד, לצד חאמס רודריגס. GettyImages
"תגמול על עבודה קשה" חאמס/GettyImages

גם חאמס רודריגס החמיא לחלוץ המקסיקני: "צ'יצ'אריטו היה סבלני, והוא ראוי לכל מה שקורה לו לאחרונה". חאמס אמר על הניצחון ש"הגיע לנו לנצח, שתי הקבוצות שיחקנו בנחישות, סלטה תקפה הרבה, אבל אנחנו שלטנו במחצית השנייה. כשיש שטחים, ריאל מסוכנת מאוד. הניצחון הזה הוא תוצאה של העבודה הקשה שלנו, נילחם עד הסוף".

ב-ESPN הגדילו וכתבו ש"צ'יצ'אריטו פתח את הדיון על מי יהיה החלוץ הפותח של ריאל גם אחרי שבנזמה יחזור", בעוד הרננדס עצמו ניסה לשמור על קור רוח: "אני נהנה לשחק, אני אוהב לשחק ברחבה, המשכתי לעבוד קשה, ואלה התוצאות. אם אשאר במדריד? אשחק איפה שאלוהים ירצה".

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם מרסלו. AP
יעברו את המוקש בסביליה?/AP

הסטטיסטיקה לקראת המשחקים האחרונים

מחזור 34
ריאל מדריד - אלמריה: ריאל ניצחה בארבעת משחקיה האחרונים מול אלמריה, בהם כבשה 21 שערים.
ברצלונה - חטאפה: בארסה לא ניצחה את חטאפה בשני המפגשים האחרונים בין הקבוצות, לפני כן רשמה מולה שישה ניצחונות רצופים.

מחזור 35
סביליה - ריאל מדריד: ריאל ניצחה בשני המפגשים האחרונים מול סביליה, אבל הפסידה בשני משחקיה האחרונים ברמון סאנצ'ס פיחואן. הפעם האחרונה שניצחה בסביליה הייתה ב-2011.
קורדובה - ברצלונה: הקבוצות נפגשו שלוש פעמים, ברצלונה ניצחה בשלושתן (מאזן שערים 0:12).

מחזור 36
ריאל מדריד - ולנסיה: הבלאנקוס ניצחו את ולנסיה רק פעם אחת בארבעת המפגשים האחרונים ביניהן (כולל בגביע). בארבעת משחקי הבית האחרונים של ריאל מול ולנסיה, היא ניצחה רק פעם אחת.
ברצלונה - ריאל סוסיאדד: בארסה לא גברה על הבאסקים בשלושת המפגשים האחרונים, אבל כולם היו בחוץ. בבית, לעומת זאת, לבארסה 17 ניצחונות רצופים על סוסיאדד בכל המסגרות

מחזור 37
אספניול - ריאל מדריד: ריאל ניצחה בחמשת המשחקים האחרונים שלה מול אספניול, כולל שנייים בחוץ.
אתלטיקו מדריד - ברצלונה: זה אמור להוות מוקש עבור בארסה, אבל אתלטיקו לא גברה על הקטלאנים בארבעת המשחקים האחרונים ביניהן, כשבארסה מנצחת בשלושת המשחקים האחרונים בין הקבוצות (פעמיים בגביע, פעם בליגה, כולם ב-2015). עם זאת, לפני כן בארסה לא ניצחה את אתלטיקו במשך שישה משחקים רצופים בכל המסגרות. בארבעת משחקי הליגה האחרונים בויסנטה קלדרון: תיקו אחד ושלושה ניצחונות לבארסה.

מחזור 38
ריאל מדריד - חטאפה: לבלאנקוס ארבעה ניצחונות רצופים על חטאפה, ושישה ניצחונות בית רצופים על היריבה.
ברצלונה - לה קורוניה: בארסה עם שלושה ניצחונות רצופים על לה קורוניה, לא הפסידה לה תשעה משחקים רצופים. בבית היא ניצחה אותה בשבעת משמונה המפגשים האחרונים.

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד עם ניימאר ברצלונה. AP
רק אחד מהם יחגוג. ניימאר מול רונאלדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully