וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים באיטליה: 11 פצועים, מתוכם שניים קשה, בדרבי של טורינו

אירוע חמור במהלך הדרבי: אבוקה שזרקו אוהדי יובנטוס ליציע של טורינו, גרם לפיצוץ עז ופצע שני אוהדים באורח קשה. אלימות גם לאחר משחקה של אטאלנטה: הקפטן חרמן דניס תקף את בלם אמפולי

אוהדי יובנטוס זורקים אבוקה. רויטרס
אוהדי יובנטוס זורקים אבוקה/רויטרס

אירוע חמור הערב (ראשון) בדרבי של טורינו. במהלך ניצחונה הראשון של טורינו זה 20 שנה על יובנטוס (1:2) נזרקה על פי הדיווחים באיטליה אבוקה מצד אוהדי הביאנקונרי לעבר יציע המארחים, שם נפצעו 10 אוהדים, מתוכם שניים במצב קשה שפונו מיידית לבית החולים בעיר.

לטענת אוהדים שנחלצו מהיציע, לאחר הפיצוץ הראשון היה פיצוץ שפצע אוהד נוסף, בעוד המשטרה הגיבה באיחור ולא ידעה על הפצועים מהפיצוץ הראשון שנשמע. כמו כן, כיסאות ביציע עלו באש.

יום הדרבי התחיל בצורה שחורה, כאשר כבר בבוקר אירעו בעיר מאבקים בין אולטראס משני המחנות. עם הגעתו של האוטובוס של יובנטוס לאצטדיון, נזרקו עליו ביצים ואבנים.

אוהדי טורינו לאחר הפיצוץ ביציע. רויטרס
כך נראה היציע של טורינו במהלך הדרבי לאחר השלכת האבוקה/רויטרס

בצל האירועים, מאמן טורינו ג'אמפיירו ונטורה שיבח את המנטאליות של שחקניו ואמר: "שברנו מחסומים, לא ניצחנו את הדרבי דלה מולה מאז הימים השחורים. בארבע השנים האחרונות בנינו משהו מכלום ויצרנו קבוצה נהדרת. הניצחון הזה הוא הדובדבן על הקצפת. שינינו את המנטאליות של טורינו, הפכנו את הבלתי אפשרי לאפשרי. להעפיל שוב לאירופה? למה לא?".

מתאו דרמיאן, שכבש ובישל עבור טורינו, אמר: "לנצח את יובה זה משהו פנומנלי. תנו ליהנות מהניצחון, אחר כך אני אחשוב על העתיד שלי. אני כרגע מתמקד בלסיים את העונה בצורה חיובית כי נשארו עוד שישה מחזורים. אני שמח שהבקעתי".

עוד באותו נושא

אחרי 20 שנה: טורינו הדהימה את יובנטוס וניצחה 1:2 בדרבי

לכתבה המלאה
אוהדי טורינו לאחר שנזרקה אבוקה ליציע. AP
כך זה נראה בזמן אמת/AP
יציע אוהדי טורינו בדרבי מול יובנטוס. AP
היציע של טורינו/AP
אוהד טורינו לאחר הניצחון על יובנטוס. רויטרס
אוהד טורינו נרגש מהניצחון/רויטרס

הדרבי של טורינו לא היה מוקד האלימות היחיד במחזור היום. לאחר ה-2:2 בין אטאלנטה לאמפולי, התחוללה מהומה בחדר ההלבשה כשעל פי אנשי אמפולי היה זה הקפטן המארח חרמן דניס שהכה את הבלם היריב לורנצו טונלי.

"זו לא הייתה בדיוק מהומה, כי הדבר היחיד שקרה היה ששחקן אטאלנטה חבט באחד משחקניי", תיאר מאמן אמפולי מאוריציו סארי את האירוע. "זה יותר מהרחקה מהמגרשים, הוא צריך להיעצר על ידי המשטרה. כוחות האבטחה במנהרה ראו הכול, הם צריכים להסיק מסקנות".

פיירפאולו מארינו, המנהל הספורטיבי של אטאלנטה, השיב: "כולכם מכירים את דניס, שעושה עבודות צדקה בברגמו ותמיד הראשון לעזור לכולם. טונלי התגרה בו, הוא איים על חייו ועל חיי משפחתו. גם אדם טוב לא יכול שלא להגיב לאיומים כאלה, למרות שדניס כמובן טעה בתגובה שלו. התנצלנו בפני אמפולי, אבל ראוי שגם טונלי יתנצל".

שחקן אטאלנטה, חרמן דניס, חוגג. GettyImages
טונלי איים על חייו? חרמן דניס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully