וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי ניצחה 2:4 את סמפדוריה, אינסינייה כבש אחרי חצי שנה

הקבוצה של רפא בניטס צימקה את הפער מרומא השלישית לשתי נקודות, החלוץ חזר לכבוש לראשונה מאז אוקטובר. יובנטוס עם הפסד ראשון בדרבי זה 20 שנה, 2:1 מול טורינו. לאציו-קייבו 1:1

שחקני טורינו חוגגים בדרבי. AP
לקח 20 שנה עד שהדרבי דלה מולה שוב כולו של טורינו/AP

המחזור ה-32 באיטליה יצא לדרך בשבת עם ניצחון של אינטר על רומא וניצחון של אודינזה על מילאן, ונמשך היום (ראשון) עם הפתעה גדולה כשהאלופה יובנטוס נוצחה בדרבי ה-140 של טורינו וראתה את יריבתה העירונית חוגגת עליה אחרי 20 שנה ללא ניצחון עם 1:2. יובה הייתה חוגגת אליפות אם הייתה מנצחת ורואה את לאציו מפסידה, אבל במקום לחגוג אליפות רביעית ברציפות היא ירדה מנוצחת. השנייה בטבלה לאציו איבדה נקודות באולימפיקו כשנפרדה מקייבו ב-1:1. קליארי חזרה לחיים עם 1:3 מפתיע בחוץ על פיורנטינה.

שחקן טורינו פאביו קוואליארלה (שני מימין). GettyImages
העניק לטורינו את הניצחון המתוק. קוואליארלה/GettyImages

טורינו - יובנטוס 1:2

20 שנה טורינו חיכתה לרגע הזה, מאז אפריל 1995, וסוף סוף הטורו חגגו ניצחון בדרבי מול יובנטוס. הדרבי דלה מולה ה-140 במספר יכול היה להיות מתוק במיוחד עבור הביאנקונרי, כשניצחון שלהם והפסד של לאציו היה מבטיח להם רשמית אליפות רביעית ברציפות, אבל במקום לחגוג אליפות הגברת הזקנה רשמה הפסד צורב ליריבתה העירונית, אותה ניצחה בשבעת המפגשים האחרונים.

הגברת הזקנה תקפה כצפוי ושלטה בקצב, ואילו טורינו בעיקר התגוננה ויצאה להתקפות מתפרצות. בדקה ה-35 הצדק נעשה והוא נעשה בסטייל, כלומר, שער של אנדראה פירלו. "הארכיטקט" של יובה בעט כדור חופשי מכ-20 מטרים למשקוף ופנימה וקבע 0:1 לבליאנקונרי. טורינו לא הרימה ידיים, ובדקה ה-45 השוותה בשער פנטסטי של מתאו דרמיאן, שקיבל כדור מפאביו קוואליארלה, הקפיץ לעצמו כדור מעל כל הגנת יובה ובעט בעוצמה פנימה מול בופון כדי לשלוח את הקבוצות להפסקה עם 1:1 מפתיע.

במחצית השנייה טורינו המשיכה להדהים את יריבתה, וחוללה מהפך בדקה ה-57, כשדרמיאן מסר כדור רוחב מצד שמאל ופאביו קוואליארלה בעט פנימה מקרוב והעלה את טורינו ל-1:2. יובנטוס הגבירה את הלחץ, ובדקה ה-76 טבס כמעט השווה אך הנגיחה שלו שלחה את הכדור סמוך לקורה. בדקה ה-76יובה פספסה עוד הזדמנות להשוות, כשליכשטיינר שלח כדור לקורה ומאטרי עט על הכדור החוזר אך נעצר על ידי השוער דניאלה פאדלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קשר יובנטוס אנדראה פירלו (שמאל. AP
השער היפה שלו לא הספיק. פירלו עם הכדור החופשי/AP

לאציו - קייבו 1:1

המשימה של לאציו העונה היא לחזור לליגת האלופות, והיא ידעה שאסור לה לשמוט נקודות בישורת האחרונה של העונה. אבל שחקניו של סטפנו פיולי בכל זאת איבדו שתי נקודות חשובות כשנפרדו ב-1:1 מהקבוצה מוורונה, שכבר הבטיחה מעשית את הישארותה בליגה. בדקה ה-45 לאציו עלתה ל-0:1 לאחר שמירוסלב קלוזה הוותיק קיבל כדור באגף שמאל, פרץ לתוך הרחבה של האורחים ובעט לפינה הרחוקה כדור שהעלה את קבוצתו ל-0:1. התשובה של קייבו הגיעה בדקה ה-75 עם שוויון 1:1 משער של אלברטו פאלוסקי.

חלוץ לאציו מירוסלב קלוזה. AP
יופי של שער, אבל רק נקודה. קלוזה/AP

פיורנטינה - קליארי 3:1

ג'אנלוקה פסטה, מגן אינטר, רומא וגם קליארי בעבר, קיבל ביום רביעי את תפקיד המאמן בקבוצת נעוריו לאחר התפטרותו של זדנק זמאן, ובבכורה שלו על הקווים רשם ניצחון גדול בארטמיו פרנקי על פיורנטינה המרוכזת לחלוטין בחצי גמר הליגה האירופית. האורחים ניצלו את העייפות של הוויולה וכבר בדקה השביעית היה זה דויה צ'ופ שכבש שער מפתיע. פיורנטינה חיפשה את השוויון, אבל צ'ופ הקרואטי סיפק מבצע אישי והשלים צמד בדקה ה-59. אלברטו ג'ילארדינו צימק בדקה ה-74 עם הראשון שלו מאז החזרה לוויולה, אבל לא קלקל את הבכורה המושלמת של פסטה שכן דייגו פריאס חתם במבצע סולו בדקה ה-90. קליארי במקום ה-18 הודות לניצחון הראשון מאז 24 בינואר, ובמרחק שבע נקודות מחוף מבטחים.

לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי. AP
שער נהדר וראשון מאז אוקטובר. אינסינייה/AP

נאפולי - סמפדוריה 2:4

האם הנאפוליטנים בכל זאת יצליחו להשיג את המקום השלישי והכרטיס למוקדמות ליגת האלופות? הקבוצה של רפא בניטס רשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות עם 2:4 על סמפדוריה, שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-56, שש יותר מיריבתה הערב ושתיים פחות מרומא השלישית והמקום המוביל למוקדמות ליגת האלופות, כשגם לאציו השנייה רחוקה ממנה רק שלוש נקודות. המאבק על המקום השני (כרטיס ישיר לליגת האלופות) והשלישי יימשך כנראה עד סוף העונה.

הנאפוליטנים נקלעו לפיגור בדקה ה-12 לאחר שער עצמי של ראול אלביול, אבל מאנולו גביאדני הצליח לאזן בדקה ה-31 עם סיומת נהדרת לאחר ששחרר בעיטה לפינה הקרובה מ-20 מטר וקבע 1:1. גביאדיני גם בישל את השני כעבור שלוש דקות, כשהפעם גונסאלו היגואין עשה מהלך יפה ובעט חזק פנימה לפינה הרחוקה את ה-1:2. לורנצו אינסינייה בעט מ-20 מטר לפינה הרחוקה וקבע 1:3. אינסינייה, שרק במחזור שעבר חזר מפציעה שהשביתה אותו לתקופה ממושכת, כבש שער שני העונה וראשון מאז תחילת אוקטובר, אז הרשית ב-1:2 מול טורינו. בדקה ה-81 ביצע דה סילבסטרי עבירה ברחבה. היגואין דייק מהנקודה הלבנה וקבע 1:4. לואיס מורייל

משחקים נוספים:

אטאלנטה - אמפולי 2:2
לאטאלנטה: אלחנדרו גומס (43), חרמן דניס (90). לאמפולי: ריקרדו ספונארה (41), מאסימו מקארונה (60)

גנואה - צ'זנה 1:3
לגנואה: אנדראה ברטולאצ'י (38), דייגו פרוטי (פנדל, 45), לאונרדו פבולאטי (53). לצ'זנה: קרלוס מריו קרבונרו (69)

פארמה - פאלרמו 0:1
לפארמה: אנטוניו נוצ'רינו (פנדל, 22)

ורונה - ססואולו 2:3
לוורונה: חואניטו גומס (30) לוקה טוני (63, 71). לססואולו: ואנגליס מוראס (עצמי, 35), אנטוניו פלורו פלורס (89)

עדכון ראשון: 17:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully