וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרכו של האבא: תמיר בלאט ייצא למחנה נוער של ה-NBA

26.4.2015 / 13:33

בנו של דיוויד בלאט, שמשחק בהפועל תל אביב וברמת השרון מהלאומית, נבחר על ידי ארגון השחקנים ביחד עם מוחמד אבו ערישה וייצא למחנה בוירג'יניה במהלך חודש יוני

תמיר בלאט, א.ס רמת השרון. ברני ארדוב
קיבל הזמנה חתומה מכוכב הפועל תל אביב בעבר פרוויס שורט. תמיר בלאט/ברני ארדוב

שחקני נבחרת הנוער של ישראל, תמיר בלאט ומוחמד אבו ערישה, ייצאו באמצע חודש יוני לוירג'יניה, ארצות הברית, שם יערכו אימונים במשך שבוע שיועברו על ידי שחקני הווה ועבר ב-NBA. השניים נבחרו על ידי ארגון השחקנים, שקיבל הזמנה מיוחדת וחתומה על ידי כוכב הפועל תל אביב בעבר, פרוויס שורט, שמשמש כמנהל במחלקת פיתוח השחקנים של ארגון שחקני ה-NBA. בלאט ואבו ערישה יהיו חלק מ-100 שחקני נוער מכל העולם שישתפו במחנה המיוחד.

דייויד בלאט מגן על שחקניו, מציע לשנות חוק ב-NBA ונזכר בקהל באירופה

תמיר בלאט, הבן של דיוויד. ברני ארדוב
8.7 נקודות, 6.8 אסיסטים ו-5.4 ריבאונדים בממוצע במדי נבחרת הנוער. תמיר בלאט/ברני ארדוב

בלאט (17, 1.80) החל לשחק מאמצע העונה בקבוצת הבוגרים של הפועל תל אביב שם חתום לארבע שנים. בתשעה משחקים בהם שותף הוא קיבל 5.2 דקות בממוצע ורשם 0.6 נקודות ו-0.9 אסיסטים למשחק. במקביל הוא משחק במסגרת הכרטיס הכפול ברמת השרון מהליגה הלאומית שם הוא הפך לחלק משמעותי מהסגל ורושם 9.6 נקודות ו-4 אסיסטים בממוצע למשחק. בקיץ האחרון רשם בנו של מאמן קליבלנד קבלירס 8.7 נקודות, 6.8 אסיסטים ו-5.4 ריבאונדים בממוצע במדי נבחרת הנוער.

אבו ערישה (17, 1.98) הוא שחקן האקדמיה של איגוד הכדורסל, שמשתתף בהצלחה בשנתיים האחרונות בליגה הארצית. הוא נחשב לאחד השחקנים המוכשרים שצפויים להיות משמעותיים מאוד בקיץ הקרוב באליפות אירופה לנוער, וזאת על אף העובדה שלא הרבה לשחק במדי הנבחרת בקיץ שעבר. בקיץ 2013 רשם אבו ערישה 9.9 נקודות ו-4.1 ריבאונדים ב-17 דקות בממוצע בלבד במדי נבחרת הקדטים. בניצחון על אוסטריה הוא הרשים במיוחד עם 26 נקודות ו-6 ריבאונדים.

  • עוד באותו נושא:
  • תמיר בלאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully