וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אנחנו משחקים לא פחות חזק, לא הוגן להגיד שההבדל הוא בכישרון"

דיוויד בלאט כעס כשנשאל לפני משחק 4 (20:00, 5+ לייב) על הקביעה שהסלטיקס משחקים חזק יותר מקליבלנד שלו: "לא מקבל את האמירה הזו". וגם: החוק שבלאט רוצה לשנות, וההשוואה שלו בין האוהדים ב-NBA לאוהדים באירופה

קיירי אירווינג שחקן קליבלנד קאבלירס מול אוון טרנר שחקן בוסטון סלטיקס. AP
ייגמר כבר הערב?/AP

קליבלנד תנסה לחתום הערב (ראשון) את סדרת הסיבוב הראשון שלה בפלייאוף כשתתארח פעם נוספת בבוסטון במשחק מספר 4 (20:00, 5+ לייב), כשהיא מוליכה 0:3. אחרי ששיקגו, יריבתה הצפויה בחצי גמר המזרח, לא הצליחה להשלים סוויפ מול מילווקי שצימקה הלילה ל-1:3, יקווה דיוויד בלאט לשלוף את המטאטא שיסדר לשחקניו מנוחה ארוכה מהרגיל לפני הסדרה הבאה.

הסלטיקס יודעים שהסיכוי שלהם לקאמבק הוא אפסי, לאור העובדה שב-111 המקרים הקודמים בתולדות הפלייאוף בהן קבוצות נקלעו לפיגור 3:0 אף אחת מהן לא ניצחה בסדרה בסופו של דבר, והם יסתפקו במלחמה על הכבוד, ובניסיון להאריך את הסדרה למשחק חמישי, שייערך אם יהיה צורך בלילה שבין שלישי לרביעי בקליבלנד.

למי שפספס אתמול, קבלו את הצליפה המטורפת של לברון באימון בגארדן

באימון הקאבס הלילה נשאל בלאט על המפגש הצפוי עם שיקגו והשיב: "אנחנו באמת מנסים להתמקד במשחק, ולא במה שיבוא לאחר מכן, כי אנחנו חייבים לנצח בפעם הרביעית, וזה הדבר היחיד שמעסיק אותנו". כשנשאל על התפישה לפיה הסלטיקס משחקים חזק יותר בסדרה אבל נכנעים לכישרון של הקאבס אמר בלאט: "זה די לא הוגן. אנחנו משחקים חזק לאללה, אני לא אוהב את האמירה הזו ולא מקבל אותה. אני מסכים שהם משחקים חזק, אבל אנחנו משחקים לא פחות חזק, ואנחנו לא פחות מחוייבים למשימה מהם".

כשאחד העיתונאים הזהיר את בלאט שהשאלה הבאה יכולה לסבך אותו וביקש את התייחסותו לשריקות לעבירות במתכוון ולעבירות טכניות בליגה ענה המאמן: "זה לא יסבך אותי, יש לי דעה מאוד ברורה ומגובשת על זה. לדעתי זה לא שאנחנו לא עושים עבודה טובה בתחום הזה, כי השופטים שורקים במקרים האלו מתוך פירוש נכון של החוקים, אבל אני פשוט חושב שצריך לשנות את החוקים עצמם, לא את כולם, אבל חלק מהם".

"זה כמו בסוגיית ה-'האק-א-שאק', שדורשת מכולנו ומהליגה כמובן לשקול מחדש את האופן שבו התופעה הזו מבוצעת", המשיך בלאט. "אבל כשהאנשים הנכונים ישאלו אותי מה דעתי, אני אומר להם. זה לא הפורמט בשביל זה. זה קרה לנו בשני המשחקים האחרונים, אבל בוסטון משחקת על פי החוקים. גם אנחנו עשינו את זה העונה, אלו החוקים". כשנשאל האם זו לא תופעה ראויה ענה: "בכנות, אני חושב שהיא יותר מלא ראויה, וזה באמת משהו שצריך לעבור בחינה מחדש ושינוי, אבל כשהאנשים הנכונים ישאלו אותי איך ומה צריך לעשות לדעתי, אני אגיד להם".

עוד באותו נושא

היחיד שיודע לסגור עניין: משחק מספר 3 בין קליבלנד לבוסטון

לכתבה המלאה
דיוויד בלאט, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
"כשהאנשים הנכונים ישאלו אותי איך ומה צריך לעשות לדעתי, אני אגיד להם". דיוויד בלאט/GettyImages

כשהתבקש להתייחס למשחקים הגדולים שאימן באירופה ולאווירה ששררה בהם ענה בלאט: "זה שונה. אני אוהב לראות את התשוקה של אוהדי ה-NBA, ומשחקי הליגה והפלייאוף כאן נהדרים ויש לנו בקליבלנד אוהדים נהדרים שנותנים לנו הרבה אנרגיה וממש תומכים בקבוצה, וכך גם בבוסטון, אבל באירופה הקהלים קצת שונים. הם הרבה יותר קשים לשליטה, במקרים רבים נפגשות קבוצות שהן יריבות מרות, ואז המפגש גובל ב... אני לא רוצה להגיד אלימות, למרות שהיו גם דוגמאות לכך"

לסיכום הנקודה אמר בלאט: "הקהל שם הוא מאוד חזק, אגרסיבי ומלא תשוקה. כמובן שיש גם משחקים בינלאומיים בין נבחרות של מדינות, יריבויות אדירות בין מועדונים כמו מכבי ופנאתינייקוס, או יריבות פנימיות בתוך המדינות, שנקראות 'דרבים', זה כמו המטס והיאנקיז". כשנשאל לגבי רגע סוער במיוחד שחווה השיב: "או, היו הרבה כאלה. חטפתי בראש כמה חפצים שנזרקו עליי מהקהל בזמן שאימנתי... כאן לא רואים הרבה דברים כאלה. זה שונה, זה הרבה יותר אגרסיבי והרבה יותר אישי, אבל כיף".

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"זה הרבה יותר אגרסיבי והרבה יותר אישי, אבל כיף". בלאט בימיו בישראל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully