וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב: דור פרץ עשוי לפתוח במקום קרלוס גרסיה

הספרדי התאושש מהפציעה, אך פאקו עשוי לשמור אותו מול מכבי פתח תקוה (ש', 20:00, ספ' 1) לקראת חצי גמר הגביע. טיבי: "הגענו למאני טיים בשיא הכושר". גולדנברג יפתח בשמאל, דימוב יקבל קרדיט כבלם

מחזור 31מחצית25/04/2015
מכבי פתח תקוה
    1:1
      מכבי תל אביב
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * סיבה לדאגה? מכבי תל אביב לא ניצחה בחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה (ארבעה בליגה ואחד בגביע).

      * ערן זהבי הבקיע עד כה 25 שערים - ארבעה פחות משיאו האישי בעונה שעברה וחמישה פחות מהשיא הישראלי של ניסים אלמליח.

      * מכבי פתח תקוה כולה כבשה בסך הכול 28 שערים.

      * מכבי פתח תקוה עדיין ללא שער ב-360 דקות בפלייאוף העליון.

      * בנוסף, בשלושת המפגשים האחרונים שלה מול מכבי תל אביב היא הפסידה בפער כולל של 8:0.

      * טל בן חיים, אקס מכבי פתח תקוה, כבש את הצמד היחיד שלו במדי מכבי תל אביב דווקא נגד קבוצת נעוריו, ב-0:3 בדצמבר.

      טל בן חיים עם דור מיכה, שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
      את הצמד היחיד שלו כבש מול קבוצתו הקודמת. טל בן חיים/קובי אליהו

      מפתחות והכנות

      מכבי פתח תקוה:

      בשבוע שעבר, לפני המשחק בסמי עופר, זימן רן בן שמעון חלק משחקניו לשיחות אישיות, בהם שם דגשים טקטיים לקראת המשחק. פתח תקוה עברה את המשחק בשלום ורשמה מחצית ראשונה טובה, ובן שמעון מקווה שזה יספיק גם מחר מול מכבי תל אביב. המאמן לא ישנה את המערך, ויערוך שינוי קטן בלבד בהרכב. נאור פסר החלים מפציעה, אבל לא יפתח למרות שדדי בן דיין יקבל מנוחה. חגי גולדנברג יתופקד כמגן שמאלי ואילו דניאל דימוב, שלא גמר את העונה וייכלל בסגל גם במשחק הקרוב, יפתח כבלם. עידן שמש מתח את שריר הירך האחורי ולא ייכלל בסגל. גיא מלמד שלא נכלל בסגך במשחק האחרון יפתח.

      בהנהלה מתכוונים להגיש בימים הקרובים הצעה לקשר בריאן חרסיסיץ', מתוך אמונה ששדרוג כלכלי ישאיר אותו בישראל. גם המנהל המקצועי עומר גולן, שפתר לא מעט בעיות מאחורי הקלעים העונה, עושה מאמצים כד להשאירו. בן שמעון כבר התבטא בנוגע לחשיבות של הקשר אותו הוא מעריך מאוד ומאמן בשנים האחרונות. לאחר המשחק האחרון בסמי עופר ההערכה היא שדויד סולארי אכן יעזוב, ואיתו גם זרים נוספים. במועדון טוענים כי בשלב זה עדיין לא התקבלו החלטות סופיות בנוגע לסגל, והוא ייקבע רק לאחר שיתברר היכן תסיים הקבוצה את העונה. "יש לנו עוד מטרות, בטח שלא נשוחח עם שחקנים שרובם משחקים בהרכב שלנו", אמרו. בן שמעון ערך אסיפה ודיבר על משחק ההתקפה הקבוצתי. אבי לוזון חגג יום הולדת ושחקני הקבוצה איחלו לו מזל טוב. לאחר מכן, לוזון צפה באימון.

      המאמן עדיין לא חתם רשמית על החוזה, אבל יעשה זאת בקרוב. "המילה של בן שמעון וזוארץ מספיקה. החתימה היא רק עניין פורמלי", הדגישו.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

      בשיתוף סאנופי
      מאמן מכבי פתח תקוה, רן בן שמעון. ניב אהרונסון
      יבצע שינויים. בן שמעון/ניב אהרונסון

      מכבי תל אביב:

      שביעות רצון במכבי תל אביב מהאופן בו הביא פאקו אייסטרן את הקבוצה לפלייאוף העליון. לאורך כל העונה דיבר הבאסקי על חודש אפריל כחודש הכי חשוב במחזור חייה של קבוצת כדורגל ובחודש הזה, הגיעה מכבי תל אביב ליכולת משביעת רצון. בלם הקבוצה איתן טיבי גם התייחס לעניין לקראת המשחק מחר מול מכבי פתח תקוה: "זה נכון שהגענו למאני טיים בשיא הכושר. עם עובדות קשה להתווכח", אמר טיבי. "הצוות המקצועי ידע לעשות את חלוקת העומסים הנכונה ובגלל זה הגענו למצב הזה בשלב שאנחנו נמצאים בו. החלק ההגנתי מתחיל מההתקפה ולהפך . אני חושב שבפלייאוף אנחנו באים יותר לידי ביטוי בשני המישורים, אבל יש לנו עוד כמה דברים לשפר".

      שיחת היום באימון היתה ההופעה של ערן זהבי בתכנית של דן שילון אמש, אשר שודרה מבית וואלה. השחקנים פירגנו לחברם על ההופעה וטענו כי הוא ייצג בצורה מאוד מכובדת את כל שחקני הכדורגל בארץ.

      על פי האימון הבוקר נראה שקרלוס גרסיה כשיר למשחק אחרי שסחב לאורך כל השבוע את הפציעה מהמשחק מול בית"ר ירושלים. למרות זאת עשוי פאקו לאפשר לו מנוחה כדי לשמור אותו לחצי גמר גביע המדינה מול מכבי אחי נצרת ביום רביעי. במקרה כזה יפתח דור פרץ במרכז ההגנה. ברק יצחקי וגילי ורמוט לא יכללו בסגל בגלל פציעות.

      דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
      יקבל קרדיט. דור פרץ/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      מכבי פתח תקוה: מרואן קבהא

      השיפור העצום של קשר מכבי פתח תקוה העונה רק מחזק את השאלה: מדוע מכבי פתח תקוה לא מתאמצת יותר כדי להשאיר אותו בקבוצה? הקשר רוצה לבלגיה, פתח תקוה רוצה אותו ללא שדרוג, ואם אף אחד מהצדדים לא יירד מהעץ, קבהא יעזוב לראשונה בקריירה את הקבוצה בתום העונה. עד אז, יחד עם בריאן חרסיסיץ', הוא ינסה להמשיך להחזיק את מרכז השדה של פתח תקוה ולגרום עוד מעט נחת לבן שמעון וייטב לוזון.

      מכבי תל אביב: טל בן חיים

      טל בן חיים נתן הצגה מול בית"ר ירושלים ועמוס לוזון כבר מתחיל לספור את המזומנים. בתא הכבוד במושבה יישב מרטין ביין שהאינטרס שלו הוא ששחקן הכנף ישאר ולא רחוק לוזון עצמו שחם מאוד על רבע מדמי המכירה. כל הופעה טובה של בן חיים תקרב הצעות מאירופה, כך שמצד אחד מכבי רוצה אותו בשיא עכשיו ומצד שני, היא לא תשמח כשהוא יעזוב על פי סעיף השחרור שלו.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אלי חכמון
      אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
      קהל: 9000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully