וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - הפועל תל אביב: סאן מנחם סיכם אצל האדומים

האדומים קרובים לרכישת המגן מרמת השרון, אך לא מוותרים על שיימן ורוצים תחרות בין השניים. אלי כהן לשחקנים לפני רעננה (ש', 16:00, אין שידור): "יש רפיון. אל תנסו אותי". לביא חוזר אצל סילבס

מחזור 30מחצית25/04/2015
הפועל רעננה
    0:2
      הפועל תל אביב
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * הפועל רעננה עדיין מחפשת ניצחון ראשון אי פעם על הפועל תל אביב.

      * עד כה נערכו בין הקבוצות שבעה מפגשים (שישה בליגה ואחד בגביע הטוטו) והפועל תל אביב ניצחה בחמישה מהם. עוד שניים הסתיימו ב-0:0.

      * יחס השערים במפגשים אלה עומד על 4:16 מוחץ לזכות האדומים מתל אביב.

      * שובל גוזלן, שהחל את העונה בהפועל תל אביב, כבש את שער הניצחון של האדומים לרשת רעננה בסיבוב הראשון, ולאחר שעבר לרעננה הבקיע עבורה בהפסד 2:1 להפועל תל אביב בסיבוב השני.

      * הפועל רעננה ספגה רק 26 שערים עד כה - ההגנה השנייה בטיבה אחרי האלופה מכבי תל אביב.

      * למארחת מרעננה 50 אחוזי הצלחה בבית בנתניה. לאורחת יש רק 36 אחוזי הצלחה בחוץ.

      שובל גוזלן הפועל רעננה. מגד גוזני
      כבש במדי הפועל תל אביב נגד רעננה, ובמדי רעננה נגד הפועל תל אביב. שובל גוזלן/מגד גוזני

      מפתחות והכנות: הפועל רעננה

      ברעננה רוצים לסיים בצורה הטובה ביותר את העונה הנוכחית וגם המאמן חיים סילבס, ביקש משחקניו להתייחס ברצינות, לכל ארבעת המשחקים שעוד נותרו עד הסיום.

      המאמן יחסר את החלוץ אנתוני וואקמה, שסובל מקרע ברצועת הקרסול ועשוי שלא לשוב לשחק עוד העונה. מנגד יחזור להרכב הבלם יניב לביא, שסיים לרצות עונש הרחקה. לביא הוותיק יפתח על חשבון בן והבה או יוגב לרמן שהוצבו במרכז ההגנה בשבוע שעבר. בשאר ההרכב לא צפוי שינוי, כאשר שובל גוזלן וממאדו צ'אם ישתפו יחד פעולה בהתקפה.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

      בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
      שחקן הפועל ניר רמת השרון, סאן מנחם, מול שחקן הפועל כפר סבא, ברנקו מיכאלוביץ'. מגד גוזני
      רכש לאדומים. סאן מנחם, משמאל/מגד גוזני

      מפתחות והכנות: הפועל תל אביב

      נושא הבעלות בהפועל תל אביב בעונה הבאה עדיין נותר בגדר חידה, אך מאחורי הקלעים מתקיימים משאים ומתנים ונעשים מאמצים רבים להכין את הקבוצה לעונה הבאה. 50% ממניות המועדון עדיין לא עברו רשמית לידיהם של עדי קריספין ואמיר כבירי אך בהפועל שבו והסבירו כי הנושא ייסגר בקרוב מאוד.

      היום מתברר כי לפני מספר ימים סיכמה הפועל תל אביב עם מגנה השמאלי של עירוני רמת השרון, סאן מנחם, על חוזה לארבע עונות. טיוטת חוזה כבר הוחלפה בין הצדדים כאשר גורמים בהפועל אומרים כי סוכם מתווה הרכישה של השחקן מרמת השרון. ברמת השרון אישרו כי השחקן סגר את תנאיו אצל האדומים והוסיפו כי הדברים עדיין אינם סגורים באופן סופי בין המועדונים, אך צפויים להיות כן בקרוב מאוד.

      הצירוף של סאן אינו בא על חשבון הרצון של הפועל תל אביב לראות את שמואל שיימן במועדון. בהפועל הגישו למגן הצעה לשנתיים ומעוניינים כי סאן מנחם יתמודד עמו על העמדה. בהפועל אישרו כי אדי גוטליב מעכו הוא הבלם הישראלי המועדף לעונה הבאה וכמו כן אריאל הרוש לעמדת השוער.

      היום ערכה הקבוצה אימון מסכם כאשר המאמן אלי כהן תרגל הרכב אחד של חמישה שחקני הגנה ואחד נוסף של ארבעה. ההרכב השני ניצח את ההרכב הראשון והמאמן אמר לשחקנים: "בואו נסיים את העונה בצורה מכובדת ויפה. אני רואה כאן רפיון אצל שחקנים ואני לא מקבל את זה. אני מבקש מכולם להיות רציניים עד הסוף, אל תנסו אותי אחרת יהיו לכם הפתעות בשבת".

      בן רייכרט ייעדר עקב הכרטיס האדום שספג בשבוע שעבר וכמו כן דודו ביטון שסובל משבר בארובת העין.

      יעמדו למבחן

      הפועל רעננה: סער בנבנישתי

      הקשר הצעיר מחלים מפציעה וצפוי לפתוח בהרכב. בנבנישתי, אחד השחקנים הבולטים של רעננה העונה, צפוי להיות גם חלק מהשלד של הקבוצה לעונה הבאה. ברעננה מצפים שהקשר המוכשר יעשה קפיצת מדרגה, ויהפוך להיות אחד המנהיגים בקישור.

      הפועל תל אביב: שי אבוטבול

      כשהכול כבר מתפרק והשחקנים עם רגל וחצי בים, הקפטן יצטרך לנסות ולאחד את מה שנשאר מהקבוצה הנוכחית כדי לסיים את העונה בכבוד.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: צביקה לוי
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 2000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully