וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "מגיע לצ'יצ'אריטו", ראמוס: "אוהב מאמנים עם ביצים"

במדריד ומקסיקו חגגו את השער הדרמטי, הקפטן התמוגג מהצבתו כקשר. המאמן: "כבר הרגו אותי, אבל נשארתי בחיים". וגם: ביקורת חריפה על סימאונה ואתלטיקו והמאזן המדהים של ריאל בלי בייל

שחקן ריאל מדריד חאבייר הרננדס חוגג. רויטרס
הגיבור. צ'יצ'ריטו/רויטרס

אחרי שבעה מפגשים ללא ניצחון העונה, ריאל מדריד השיגה את הניצחון המיוחל על אתלטיקו מדריד בדרבי בטיימינג הכי חשוב שיש. הבלאנקוס גברו אמש (רביעי) 0:1 על היריבה העירונית בזכות שער ניצחון דרמטי של חאבייר הרננדס בדקה ה-87, העפילה לחצי גמר ליגת האלופות ותמתין כעת ליריבה הבאה: יובנטוס, ברצלונה או באיירן מינכן.

seperator

המספרים

* ריאל מדריד ניצחה העונה בכל שמונה המשחקים שבהם גארת' בייל לא שיחק.

* צ'יצ'ריטו הרננדס הפך לשחקן החמישי שמבקיע באלופות גם ביונייטד וגם בריאל. קדמו לו ואן ניסטלרוי, בקהאם, אוואן וכריסטיאנו רונאלדו.

* השער של הרננדס מול אתלטיקו מדריד מנע תקדים שבו בשני משחקים בשלבי נוקאאוט של ליגת האלופות לא מובקע אפילו שער אחד.

* איקר קסיאס עקף את ואן דר סאר עם הכי רשתות נקיות בליגת האלופות (52)

* יאן אובלק עצר את כל 13 הבעיטות שנבעטו לעברו עד השער של הרננדס. 10 מהן היו מול ריאל מדריד.

* הקבוצות שעלו הכי הרבה לחצי גמר ליגת האלופות הן ריאל מדריד (31), ברצלונה (30), באיירן (25) ויובנטוס (22).

* הבישול של רונאלדו הערב היה ה-19 שלו העונה.

עוד באותו נושא

ליגת האלופות: ריאל מדריד עלתה לחצי הגמר אחרי 0:1 על אתלטיקו מדריד

לכתבה המלאה
איזו דרמה. שחקני ריאל מדריד חוגגים ניצחון/רויטרס

בתקשורת הספרדית הראו כי שחקני אתלטיקו רצו 104 ק"מ ו-216 מטרים, חמישה ק"מ פחות מאשר במשחק הראשון, אך עדיין יותר מה-101 ק"מ ו-115 מטרים שרצו שחקני ריאל. הכי הרבה שטח כיסה קוקה, שרץ 11.442 ק"מ. בריאל, היה זה סרחיו ראמוס, שתופקד כקשר באופן חריג וכיסה 10.778 ק"מ במהלך המשחק.

על הצבתו כקשר אמר על ראמוס: "ידעתי על זה מראש. חשבנו על זה הרבה, אבל הקרדיט הולך לאנצ'לוטי. אני אוהב מאמנים שהם אנשים טובים, אבל יותר מזה, כאלה שיש להם אישיות וביצים. אני שמח שהוא מאמין בי". איסקו אגב, צחק על הנושא: "ההצבה של סרחיו בקישור הפתיעה אותי. זה לא היה באימונים. לפחות לא באימונים שאני הגעתי אליהם... אבל שחקנים גדולים יודעים לעשות התאמות לכל מצב".

קרלו אנצ'לוטי הוסיף בעניין: "היה משחק טוב, עם אסטרטגיה טובה. שלטנו בכדור ותקפנו היטב. החלטתי לשים את ראמוס בקישור כמה דקות אחרי הפציעה של מודריץ'. סרחיו נותן לי ביטחון ומעלה את הרמה של הקבוצה. הוא עזר לנו להתמודד טוב יותר במשחק העומד, אבל זו החלטה שתקפה רק למשחק הזה. הוא הקריב את עצמו למען הקבוצה והבין שזה חשוב לנו כדי להתמודד עם בעיות מסוימות. אחרי המשחק ההוא מול ברצלונה, בו שמתי את סרחיו בקישור, הרבה אנשים כבר הרגו אותי, אבל אני עדיין בחיים".

סרחיו ראמוס ריאל מדריד. AP
ההפתעה של אנצ'לוטי. ראמוס/AP

על כובש השער, צ'יצ'ריטו, אמר המאמן: "צריך לברך אותו. זו הייתה שנה קשה עבורו, בלי לשחק הרבה. אבל הוא תמיד מתאמן, נלחם וסובל כמה שצריך ועכשיו מגיע לו לחגוג".

המקסיקני עצמו נראה נרגש מאוד ואף בכה על הספסל ברגעי הסיום. גם במולדתו חגגו עמו ובשעת אחר צהריים, בה נערך המשחק לפי השעון המקומי, נשמעו קריאות: "הוא אלוהים, הוא אלוהים" מבר מקומי בשם "ברנבאו טאפאס". בתקשורת המקסיקנית נכתב: "צ'יצ'ריטו נגע בשמים. הוא עשה 'ראמוס' וכבש ברגע האחרון מול אתלטיקו שער קריטי שהעיף את האצטדיון באוויר. הקבוצה היחידה שרצת לנצח, ניצחה. צ'יצ'ריטו הוא גיבור בלבן".

מאמן אתלטיקו, דייגו סימאונה, אמר: "אני מאושר מהקבוצה שיש לי. היו אינטנסיביים, עבדנו ונלחמנו 90 דקות. אני מרוצה מאוד מהעבודה שלנו ואין לי שום דבר רע לומר. עד ההרחקה של ארדה, התמודדנו מצוין עם כל מה שריאל עשתה. הקהל שלנו יכול להיות גאה בשחקנים".

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. Clive Rose, GettyImages
לא נקי מאשמה. סימאונה/GettyImages, Clive Rose

השוער יאן אובלק, שסיפק משחק מרהיב, הודה: "ברור שאנחנו מאוכזבים, אבל לריאל הגיע לעבור לשלב הבא. יש לנו שישה גמרים בליגה עכשיו וננסה לעשות את המיטב בהם. צריך להרים את הראש".

בספרד ביקרו את סגנון המשחק של אתלטיקו. "הם רצו לעבור שלב בלי לעשות שום דבר", כתב חוסה מיגלס מה"אס". עמיתו לעיתון, מנולטה, הוסיף: "כמו שאנחנו נותנים לסימאונה קרדיט על חמשת התארים שהביא, כך אנחנו זוקפים לחובתו כעת את ההדחה הזו. זו הייתה אתלטיקו אולטרה הגנתית וזה לא מתאים לאופי המועדון הזה".

בתקשורת אף דיווחו כי לאחר סיום המשחק, סימאונה עזב את הברנבאו במכוניתו הפרטית ואילו השחקנים עזבו באוטובוס של המועדון. על פי התקשורת המקומית, הדבר יצר מתיחות בין המאמן לשחקנים, שהרגישו שבאותם רגעים הוא צריך להיות לצדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully