וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרננדס: "הגול החשוב בקריירה שלי". קרוס: "הגיע לנו לנצח"

חלוצה המקסיקני של ריאל מדריד חגג אחרי שער הניצחון על אתלטיקו: "הגול הזה מוקדש לכל מי שהאמין בי". הקשר הגרמני עקץ: "אתלטיקו לא הגיעה לאף מצב". וגם: כל המספרים, כולל השיא של קסיאס

שבע פעמים פגשה ריאל מדריד את אתלטיקו העונה והיא לא ניצחה אפילו פעם אחת. הערב (רביעי), אלופת אירופה ניצחה 0:1 במפגש החשוב בכולם ועלתה על חשבון יריבתה השנואה לחצי גמר ליגת האלופות. חאבייר הרננדס, החלוץ המקסיקני המושמץ, ששיחק ברגע האחרון במקום בנזמה, החמיץ בלי הפסקה אבל כבש את שער הניצחון היקר בדקה ה-87.

ריאל מדריד בחצי הגמר אחרי 0:1 על אתלטיקו מדריד

צפו במהלך המדויק של ריאל מדריד

שחקן ריאל מדריד חאבייר הרננדס. רויטרס
הגיבור הגדול של ריאל. הרננדס/רויטרס

המספרים

* צ'יצ'ריטו הרננדס הפך לשחקן החמישי שמבקיע באלופות גם ביונייטד וגם בריאל. קדמו לו ואן ניסטלרוי, בקהאם, אוואן וכריסטיאנו רונאלדו.

* השער של הרננדס מול אתלטיקו מדריד מנע תקדים שבו בשני משחקים בשלבי נוקאאוט של ליגת האלופות לא מובקע אפילו שער אחד.

* ריאל מדריד ניצחה העונה בכל שמונה המשחקים שבהם גארת' בייל לא שיחק.

* איקר קסיאס עקף את ואן דר סאר עם הכי רשתות נקיות בליגת האלופות (52)

* יאן אובלק עצר את כל 13 הבעיטות שנבעטו לעברו עד השער של הרננדס. 10 מהן היו מול ריאל מדריד.

* הקבוצות שעלו הכי הרבה לחצי גמר ליגת האלופות הן ריאל מדריד (31), ברצלונה (30), באיירן (25) ויובנטוס (22).

* הבישול של רונאלדו הערב היה ה-19 שלו העונה.

איזו דרמה. שחקני ריאל מדריד חוגגים ניצחון/רויטרס

התגובות

קרלו אנצ'לוטי אמר בסיום: "היינו טובים מאוד בהתקפות המתפרצות וגם שלטנו בכדור. הצלחנו להבקיע ברגע האחרון וזה היה מגיע לנו. חאבייר הרננדס שיחק טוב מאוד עם הרבה אינטנסיביות. הגיע לו הגול הזה בגלל שהוא לא שיחק הרבה העונה, אבל כשאמרתי לו לשחק הוא היה מוכן. הוא התאמן טוב מאוד והיה מקצוען ואני מאוד שמח בשבילו".

על ההחלטה להציב את סרחיו ראמוס כקשר אחורי: "אחרי שמודריץ' נפצע כבר החלטתי שראמוס ישחק כקשר אחורי. יש לי ביטחון בסרחיו. הוא מנע הרבה מתפרצות מהצד של אתלטיקו והוא היה מאוד חשוב במערך שלנו. אמרתי שלא נמהר לכבוש. החזקנו בכדור ושלטנו במשחק.

חאבייר הרננדס, גיבור המשחק חגג את השער: "אנשים בטחו בי, הקולגות שלי והמשפחה. הגול הזה מוקדש להם. זה הגול הכי חשוב בקריירה שלי. כבשתי שערים חשובים בעבר, אבל זה הכי חשוב. זה נותן לנו ביטחון". על העובדה שפתח בהרכב: "המאמן דיבר איתי לפני כמה ימים ואמר לי שאשחק. אתלטיקו היא יריבה ראויה, אבל אנחנו היינו ראויים לניצחון. מי היריבה הבאה? כדי לזכות בליגת האלופות אתה צריך לנצח את כולן".

טוני קרוס: "בבירור היינו הקבוצה הטובה יותר בשני המשחקים. היינו צריכים להכריע את המשחק מוקדם יותר, אבל שמרנו על סבלנות. אני חושב שבשני המשחקים ביחד לאתלטיקו לא היה אפילו מצב אחד טוב והגיע לנו לעבור אותם. האוהדים היו מדהימים ועזרו לנו לנצח".

דייגו סימאונה, המאמן שהפסיד לראשונה העונה מול ריאל מדריד אמר בסיום: "אני גאה באופן שבו הקבוצה שלי התחרתה. יש לי קבוצה של גברים. אם אתה נותן את החיים שלך במשחק, אתה הולך הביתה שמח. אין רגשות שליליים. יש הרבה מאמנים שמקנאים בי על כך שיש לי שחקנים כאלה. היתה חסרה לנו עקביות במשחק. לא הצלחנו להשלים את צירופי המסירות שלנו וזה משהו שהיה חסר כדי להבקיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully