וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההתנהלות של גודס לא הייתה נכונה, לא כולם באו לידי ביטוי העונה"

21.4.2015 / 14:00

אחרי הסוויפ, שחקנים במכבי תל אביב ביקרו את הדרך של מאמנם: "יש שחקנים שהיכולת שלהם לא באה לידי ביטוי וחבל. בסדרה גיא היה צריך את כולם". בקבוצה מתכוננים למהפכה בסגל, הצוות המקצועי שוקל לצרף את אייזאה סוואן ממכבי ראשל"צ

one

1. זה נגמר ב-3:0 חלק. מכבי תל אביב אמנם נלחמה אמש מול פנרבחצ'ה אולקר, אולם בשורה התחתונה הודחה מהפיינל פור היוקרתי בקול חבטה. המועדון הטורקי חגג העפלה היסטורית לפיינל פור צהלו על הפרקט מיד בסיום. שחקני מכבי, שנלחמו עד השנייה האחרונה, נראו מתוסכלים מאוד. המשחק היה להם ביד, פעמיים, אבל פארגו החטיא גם בסיום המועד החוקי וגם בסיום ההארכה, והמסך ירד על העונה האירופית. לחדר ההלבשה הם ירדו בראש מורכן. פארגו לקח את זה קשה מכולם. "יש תחושת פספוס חזקה. יכולנו לעשות יותר בסדרה", אמר אחד הבכירים בהנהלת מכבי תל אביב. ניקולה וויציץ' אמר לוואלה ספורט: "בכל פעם שמאבדים כך הזדמנות, זה מאכזב. אין מה לעשות. לא כועסים על השחקנים אחרי משחק כזה, כי הם באמת ניסו הכי טוב".

סופוקליס שחורציאניטיס הוסיף: "אין שחקן ששמח להפסיד ככה. פנר קבוצה חזרה ונלחמה היטב. איפה לא הצלחנו? היינו צריכים לנצח בכל המשחקים וזהו. לא השגנו מה שאנחנו צריכים, גם אם שיחקנו טוב יותר בבית שלנו. באופן אישי אני מנסה לתת את הכול ותמיד הרגשה נפלאה לשחק מול הקהל שלנו".

מכבי תל אביב הפסידה לפנרבחצ'ה אולקר 75:74, נוצחה 3:0 בסדרה והודחה מהיורוליג

תעבוד על חוש הקצב: גיא גודס שוב הגיע לשיא בשלב מוקדם מדי בעונה

יאן וסלי, ועוד מהספסל, הוא ההבדל בין מכבי תל אביב לפנרבחצ'ה

העונות הגרועות של מכבי ת"א ביורוליג: השוואה לעונה הנוכחית

היו עליות, ובעיקר ירידות: רגעי המפתח בעונה האירופית של מכבי תל אביב

שחקני מכבי תל אביב ליד שחקני פנרבחצ'ה אולקר. ברני ארדוב
סיימו את העונה בסוויפ מהדהד/ברני ארדוב

2. האווירה בהיכל הייתה מחשמלת והקהל דחף לאורך כל המשחק ברבע האחרון, שהיה צמוד ומותח, אנשי הנהלת מכבי תל אביב חשקו שפתיים והילכו בעצבנות. בסופו של דבר הטורקים נעצו את המסמר האחרון והמשיכו הלאה. את השקט בחדר ההלבשה של הצהובים ניקבו זעקות השמחה של האורחים, שחגגו והתיזו מים בחדר ההלבשה של האורחים. המאמן גיא גודס אמר לשחקנים: "עשינו כמה טעויות במשחק, אבל צריך להרים את הראש. יש עוד מטרות העונה". דברי העידוד הדהדו בחדר העצוב.

"גיא הלך עם מספר שחקנים העונה, לדעתי יש שחקנים שהיכולת שלהם לא באה לידי ביטוי וחבל", ביקר אחד השחקנים את גיא גודס. "בסדרה גיא היה צריך את כולם, ואני לא חושב שההתנהלות של גיא הייתה נכונה. לא כולם באו לידי ביטוי כמו שצריך העונה". לטענת השחקן, שחקנים נוספים במכבי תל אביב חשים כך לגבי דרכו של גודס.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גיא גודס מתדרך את שחקני מכבי תל אביב. GettyImages
לא כל השחקנים מרוצים מהדרך שלו. גודס/GettyImages

3. ההחטאות של ג'רמי פארגו בסיום ההארכה ובסיום המשחק היו סמליות גם לגבי התחושה של אנשי מכבי לגבי הסדרה וגם לגבי הדומיננטיות של השחקן מבחינה מקצועית. "זו הקבוצה של פארגו, וכך היא הייתה גם קודם. אי אפשר להאשים אותו, אבל פארגו נותן ופארגו לוקח", אמר גורם בקבוצה. כפי שפורסם כאן ישנם לא מעט גורמים בהנהלה שסבורים שיש לשחרר את הגארד. על התחושות האמיתיות של מכבי לגבי פארגו ניתן ללמוד ממה שאמרו במכבי אישים מסוימים בשיחות פנימיות. "הוא משחק בשביל חוזה לעונה הבאה", טענו ביניהם בשיחות פנימיות גורמים בתוך הקבוצה לאחר ההפסד השני לטורקיה.

פארגו עצמו נשמע כמנסה להתאושש משברון הלב: "אין לי מילים לתאר, כולם מאוכזבים ורואים את זה עלינו. להפסיד זה כואב בכל דרך, גם אם נלחמנו. הייתה לנו הזדמנות ופספסנו. גיא גודס מקצועי ואני אוהב אותו מאוד, גיא התנהל לאורך כל הסדרה בצורה מקצועית, מההתחלה ועד הסוף".

אירופה ברחה למכבי תל אביב, אך מכבי תל אביב לא תוכל לברוח משלב הסיכומים, שהגיע כעת. כפי שפורסם כאן, סופוקליס שחורציאניטיס צפוי לעזוב, כך גם מרקיז היינס. במכבי מתקשים להאמין כי אלכס טיוס יסכים להאריך את חוזהו, כשהשמועות בתוך המועדון כי לשחקן הצעות גבוהות מספרד ומרוסיה, בנדר יצטרף בעונה הבאה, במקביל, משא ומתן יתקיים עם דגן יבזורי ועם דיאור פישר מיד בתום העונה.

לוואלה! ספורט נודע כי אחד השחקנים אשר הצוות המקצועי שוקל לצרפו הוא הגארד אייזאה סוואן ממכבי ראשון לציון. סוואן (30, 1.88 מטר) מציג העונה ממוצע של 13.1 נקודות, 4.3 אסיסטים, ו-1.2 חטיפות ב-27 דקות משחק.

שחקן מכבי ראשון לציון אייזאה סוואן. מגד גוזני
הצוות המקצועי שוקל את האפשרות לצרפו. סוואן/מגד גוזני

4. ובעוד שחקני מכבי הסתגרו בחדר ההלבשה העגום. שמחת המנצחים הורגשה היטב: "כמה שנים לא הייתה קבוצה טורקית בפיינל פור? 14? מה זה משנה, העיקר שעלינו", אמרו אנשי הקבוצה, וחיוכים הוחלפו ביניהם לבין אוברדוביץ', אליו הגיעו לא מעט מאנשי מכבי תל אביב כדי לברך אותו על העלייה לפיינל פור. "זאת הייתה סדרה קשה, מכבי לא נכנעה אבל מצאנו דרך להשיג את זה, ואנחנו שמחים. לא קל לשחק בבית של מכבי. ידענו שיהיה קשה. עכשיו כולנו מאושרים, אנחנו הולכים לפיינל פור", סיכם אנדרו גאודולוק.

מאמן פנרבחצ'ה אולקר, זליקו אוברדוביץ'. ברני ארדוב
עכשיו המטרה היא גמר היורוליג. אוברדוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully