וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'נרל מנג'ר של קליבלנד: "הדינמיקה בין בלאט ולברון טובה מאוד"

דייויד גריפין סיפר בראיון: "מעולם לא דיברנו על לפטר את דיוויד". וגם: הסרטון המצויר שמראה מי באמת הבוס בקאבלירס (רמז: לא בלאט), והסטטיסטיקה בה קינג ג'יימס הוא הגדול מכולם

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט לצד לברון ג'יימס. AP
הכל דבש. לברון ובלאט/AP

הפלייאוף של קליבלנד ייצא לדרך ביום ראשון ב-22:00, כשהקאבלירס יארחו את בוסטון בסיבוב הראשון. הערב (שישי) העניק הג'נרל מנג'ר של המועדון דייויד גריפין לאתר Cleveland.Com, וסיפק דברים מעניינים מאוד בנוגע לקבוצה, ללברון ג'יימס, לדיוויד בלאט ועונה שעברה על כולם גם יחד. הנה חלק מהם:

על היחסים בין בלאט ולברון: "כעת יש להם אמון שמאפשר להם ליצור שותפות. מה שהיה מאוד מעניין זה שהיו פעמים שלברון דיבר עם הקבוצה כשדיוויד לא היה, ואז, כשבלאט הגיע, הוא נכנס ואמר כמעט את אותו הדבר. יש להם כרגע דינימיקה טובה מאוד".

על הביקורות בתחילת ובאמצע העונה: "ירדו עלינו בהתחלה וזה הקשיח אותנו. אם הכל היה קל, לא היינו יודעים ממה אנחנו עשויים. היו לנו פציעות, התמודדנו עם הביקורות על בלאט וקווין לאב, שהיו מאוד לא הוגנות. התמודדנו עם שינויים בסגל במהלך העונה. זה חיבר אותנו יחד, ועכשיו אנחנו מספיק מנוסים כדי להתמודד עם מה שיגיע".

על השמועות לפיהן תכנן לפטר את בלאט במהלך העונה: "מעולם לא דיברנו על זה בתוך המועדון. ידענו שאי אפשר להאשים אותו על מה שקרה בתחילת העונה. אם היה צריך להאשים מישהו זה אותי, כי הסגל היה זקוק לשדרוג".

על קיירי אירווינג: "הוא כל כך, כל כך טוב. יש לו את היכולת לשחק עם הכדור או בלעדיו ולהיות יעיל. לא ידעתי שהוא יצליח להתאקלם כל כך טוב למה שביקשנו ממנו. הוא מאוד התבגר. בכל לילה הוא רוצה לנצח. אכפת לו מההגנה".

על קווין לאב: "בהשוואה למה שעשה בעונה שעברה, המספרים של קווין פחות טובים. אבל מאז הטרייד שלנו, יש לנו את ההתקפה הכי יעילה בליגה. המספרים ההתקפיים הקבוצתיים עובדים".

על ג'יי אר סמית': "הוא אמר שכל מה שאכפת לו זה לנצח. הוא הבהיר שמוקדם יותר בחיים שלו הוא לא היה מוכן לזה, אבל עכשיו הוא רוצה לשחק עם לברון, קיירי וקווין. הוא אמר שהיה מוכן ללכת לקליבלנד כדי שהטרייד הזה יקרה".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס עם הג'נרל מנג'ר דייויד גריפין. GettyImages
הרבה כבוד הדדי. גריפין ובלאט/GettyImages

מי שבוודאי יהיה מוכן לפלייאוף הוא לברון. ב-ESPN בדקו ומצאו שקינג ג'יימס הוא אחד השחקנים הכי דומיננטיים בתולדות בסיבוב הראשון, מאז שינוי מבנה הפלייאוף ב-1984. ג'יימס, ששיחק בכל פלייאוף מאז 2006, רשם מאזן של 7:36 בסיבוב הראשון, שווה ערך ל-83.7 אחוזי הצלחה. האחוזים הללו טובים יותר ממייקל ג'ורדן (15:31), קובי בריאנט (24:50), שאקיל אוניל (23:45) טים דאנקן (24:55), לארי בירד (8:22) ומג'יק ג'ונסון (6:26).

למעשה, לברון לא הפסיד משחק בסיבוב הראשון מאז 2012, ומאז הוא הוליך את מיאמי לסוויפ קליל על מילווקי ושארלוט. בשש העונות האחרונות המאזן שלו עומד על 3:24 בסיבוב הראשון, ובפעמים היחידות שקבוצות שלו הפסידו שני משחקים או יותר בסיבוב הראשון היו ב-2006 וב-2008, לוושינגטון. בשני המקרים קליבלנד ניצחה בשישה משחקים.

הממוצע של לברון בסיבוב הראשון בפלייאוף עד כה: 29.5 נקודות, 8.7 ריבאונדים ו-6.8 אסיסטים למשחק, תוך שהוא קולע ב-51 אחוז מהשדה, לעומת ממוצעי קריירה של 27.3, 7.1 ו-6.9 ב-49 אחוז מהשדה.

עוד באותו נושא

קנדריק פרקינס: "לברון חיה בפלייאוף, אין שום דבר לעשות מולו"

לכתבה המלאה

צפו בסרטון המצויר של ESPN על בלאט ולברון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully