וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדריק פרקינס: "לברון חיה בפלייאוף, אין שום דבר לעשות מולו"

הסנטר של קליבלנד הזהיר את היריבות: "הוא הפך מנהיג טוב יותר משהיה בעבר". קינג ג'יימס דרוך: "לא דואגים ממה שאחרים אומרים". סוכנויות ההימורים: הקאבס פייבוריטים ללכת עד הסוף

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
הפייבוריט הגדול. בלאט/AP

פלייאוף ה-NBA ייצא לדרך מחר (שבת) בערב, כשקליבלנד תיכנס לעניינים ביום ראשון בערב עם משחק הבית הראשון שלה מול בוסטון. בינתיים, קיבלו הקאבס חדשות שבוודאי יוסיפו להם עוד קצת לחץ לפני רגעי האמת, כשסוכנויות ההימורים הציבו את הקבוצה של דיוויד בלאט כפייבוריטית לזכות בתואר.

הקאבס קיבלו סיכויים של 9-4 (כלומר, על כל ארבעה שקלים שתשימו תקבלו בחזרה תשעה), זאת לאחר שבקיץ, עוד לפני חזרתו הרשמית של לברון ג'יימס, היחס על זכיה בתואר עמד על 60-1. בלאט ושחקניו מקדימים את גולדן סטייט, עם 5-2. אחריהן סן אנטוניו (4-1), ולאחר מכן אטלנטה (12-1), שיקגו, הקליפרס ויוסטון (14-1). ממפיס, עד לא מזמן אחת הקבוצות המאיימות בליגה, צנחה ל-25-1, כששלוש הקבוצות בעלות הסיכויים הנמוכים ביותר לזכות מגיעות מהמזרח: מילווקי, בוסטון וברוקלין עם 200-1.

מי שבוודאי יהיה נחוש, כהרגלו, הוא לברון ג'יימס, שיגיע ליום ראשון עם ממוצעי קריירה בפלייאוף של 28 נקודות, 8.4 ריבאונדים, 6.4 אסיסטים ו-42.5 דקות למשחק. קינג ג'יימס רשם עד כה 158 משחקים בפוסט-סיזן, הגיע לחמישה גמרים איזוריים, זכה בשתי אליפויות, ובשני תארי MVP של סדרת הגמר.

לקראת הסדרה מול בוסטון אמר הכוכב של קליבלנד: "בפלייאוף יש יותר זמן להתכונן, אתה פוגש את אותה יריבה לפחות ארבע פעמים. אני יכול יותר להתמקד במה שהיריבה רוצה לעשות, מה שהיא לא מאפשרת לי לעשות. זו צורת מחשבה אחרת לגמרי עבורי. כמה טובים נהיה תלוי באיך נשחק ואיך נתכונן. אנחנו לא דואגים ממה שאחרים חושבים שאנחנו צריכים לעשות".

קנדריק פרקינס, שהצטרף לקאבס בפברואר ובארון שלו יש כבר תואר אליפות אחד, עם בוסטון, אמר על לברון של הפלייאוף: "הוא חיה, אתה מנסה להתכונן אליו, אבל אין שום דבר שאפשר לעשות מולו. כשאתה משחק מול בחור כמו לברון אתה פשוט מקווה לבטל את הצוות המסייע. אם אתה יכול לעשות את זה, כי הוא ישיג את שלו, עשית את העבודה שלך. הוא מנהיג טוב יותר משהיה בעבר. אפשר לראות שהוא התבגר מאוד. אפילו כשהדברים לא הולכים לו, וא לא מראה את זה".

שחקני קליבלנד קאבלירס קנדריק פרקינס, לברון ג'יימס. GettyImages
זהירות, חיה. לברון עם פרקינס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully