וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד קיבלה את שש הנקודות בחזרה ועלתה למקום ה-11

17.4.2015 / 11:30

פיפ"א קיבלה אישור שהמועדון העביר את התשלום המלא אותו הוא היה חייב לקאדונה יונייטד הניגרית. בן זקן קטע את האימון כדי לבשר לצוות המקצועי ולשחקנים. אשדוד: "אנחנו מרוכזים עכשיו אך ורק בכדורגל"

one

מ.ס אשדוד התבשרה הבוקר ש-שש הנקודות שהופחתו ממאזנה לפני כשבוע וחצי בהוראת פיפ"א, הוחזרו לה. המשמעות המידית היא שאשדוד שדורגה במקום האחרון במהלך התקופה הקצרה הזו, מטפסת בחזרה למקום ה-11, מרחק חמש נקודות מהקו האדום.

פיפ"א אישרה את החזרת הנקודות אחרי שאשדוד העבירה את התשלום המלא אותו היא הייתה חייבת לקבוצת קאדונה יוניטד הניגרית עבור הבלם אפה אמברוז. הפועל פתח תקוה שהקדימה את הקו האדום בזכות הפרש שערים עדיף על פני זה של הפועל עכו, ירדה בחזרה למקום ממנו יורדים ליגה.

מיד אחרי ההחלטה, הבעלים ג'קי בן זקן הגיע לאימון הקבוצה, קטע אותו, כינס את הצוות המקצועי והשחקנים ואמר להם: "אני שמח לספר לכם שהחזירו לנו את שש הנקודות". באותו רגע החלו צהלות ובן זקן הוסיף: "אנחנו עדיין במלחמה. זה לא אומר שנשארנו בליגה. צריך להשלים את המלאכה. האמנתי שיחזירו לנו את הנקודות, לא עשינו שום דבר פסול. אני שמח שהצדק יצא לאור".

בקבוצה אמרו: "החזרת הנקודות תשיב את הביטחון, השחקנים היו מרוסקים לגמרי, קיבלנו את זריקת המרץ הכי חזקה שיכולה להיות".

מהמועדון נמסר רשמית: "מ.ס. אשדוד מודה להתאחדות לכדורגל ולעומדים בראשה היו"ר עופר עיני והמנכ"ל רותם קמר על הירתמותם ועזרתם להבאת פרשיה זו לסיומה על הצד הטוב ביותר. כמו כן מבקשים להודות לעורכי הדין יוסי גאייר וניר ענבר על עבודתם המקצועית והמסורה מול פיפ"א והמוסדות הבינלאומיים. לא היה לנו ספק לאורך כל הדרך שהמועדון התנהל בדיוק כפי שהיה מצופה ממועדון כדורגל מסודר להתנהל, תוך הקפדה על כל הנהלים והתנהגות על פי הספר.

"בניגוד לפרסומים על ידי גורמים שונים ומגמתיים, מעולם לא היה מדובר בעיכוב של כסף. לאורך כל הדרך דאגנו והקפדנו שהכסף שאנחנו צריכים לשלם יגיע ליעדו ולא לשום מקום אחר, למרות אינספור ניסיונות של גורמים שונים להעביר את הכסף לחשבונות פרטיים בכל מיני מקומות ברחבי הגלובוס. אנו שמחים כי טענותינו התקבלו במלואן, האמת יצאה לאור והפרשה המיותרת הזו נמצאת מאחורינו. עכשיו, כשהשולחן נקי, ניתן לשחקנים לדבר על המגרש, אנחנו עדיין נמצאים בסכנת ירידה, אבל מרוכזים אך ורק בכדורגל".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully