וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר תורג'מן המועמד המוביל לאימון קבוצת הבת של מכבי תל אביב

15.4.2015 / 15:55

ראש מערך הסקאוטינג של הצהובים עשוי לעמוד מאחורי הקווים במסגרת שיתוף הפעולה עם הפועל ראשל"צ, שטרם השתכנעה. גורם על הטענות בדבר חוקיות המהלך: "לא נכפה שום דבר שנוגד את התקנון"

one

עמיר תורג'מן הוא המועמד המוביל של מכבי תל אביב לתפקיד מאמן קבוצת הבת שהיא רוצה להקים. כפי שפורסם בוואלה ספורט שלשום, קיימו ראשי מכבי תל אביב פגישה ביום ראשון עם מקביליהם בהפועל ראשון לציון במטרה לשכנע אותם להקים מיזם משותף במסגרתו תשאיל מכבי תל אביב שמונה שחקנים להפועל ראשון לציון ללא תמורה ואף תשלם את שכרם וכן תקבע את הצוות המקצועי שיאמן את הקבוצה ותישא בעלויות השכר.

בהפועל ראשון לציון טרם השיבו להצעה והנושא נמצא על שולחנו של ראש העיר דב צור, אבל במועדון קיימת התנגדות גדולה למהלך בגלל שהוא יבטל את עצמאותה של הקבוצה. מלבד הפועל ראשון לציון, מכבי מקיימת מגעים עם עוד מועדונים למהלך דומה וביניהם בית"ר תל אביב רמלה.

ראשי מכבי תל אביב רוצה להפוך את ראשון לציון לקבוצת בת

מאמן קבוצת הנוער של מכבי תל אביב עמיר תורג'מן. קובי אליהו
זוכה להערכה גדולה. עמיר תורג'מן/קובי אליהו

כאמור, מי שמיועד לתפקיד המאמן הוא עמיר תורג'מן שמזה שנתיים משמש כראש מערך הסקאוטינג של מכבי תל אביב כשאיתו עובד שחקן העבר רוני מאיר.

תורג'מן מוערך מאוד במכבי תל אביב. כזכור הוא היה זה שהוביל את קבוצת הנוער של מכבי תל אביב לדאבל ב-2011 ושנה לאחר מכן לקח גם אליפות. מרבית השחקנים הצעירים שעברו דרכו בקבוצת הנוער, התפתחו לשחקני בוגרים ומשחקים היום מחוץ למכבי תל אביב.

בכל הקשור לניגוד שיש מול תקנון ההתאחדות, אמר היום גורם במכבי תל אביב: "אף אחד במכבי תל אביב לא יכפה דבר שנוגד את התקנון. אם מכבי יצאה למהלך הזה, סימן שאפשר לקיים פרוייקט כזה. אתם בתקשורת קוראים לזה קבוצת בת, אבל אנחנו מעולם לא כינינו זאת כך. אם אנחנו משאילים שמונה שחקנים לאותה קבוצה אין לזה שום בעיה עם התקנון ואם אנחנו מייעצים לקבוצה מהלאומית ברמה המקצועית, אין עם זה שום בעיה. על הכל אפשר להתגבר אם רוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully