וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאל: "ביקשתי מקרלוס טבס לבעוט את הפנדל, הרגשתי ביטחון"

ביובנטוס חגגו את הניצחון על מונאקו. קייליני: "היינו מתוחים בהתחלה, אבל אז נרגענו". אלגרי: "יש להם את ההגנה הכי טובה בליגת האלופות". מאמן מונאקו ראג'י: "הייתה עבירה, לא פנדל"

ארתורו וידאל יובנטוס חוגג שער. רויטרס
מקדמה גדולה לגומלין. וידאל/רויטרס

יובנטוס השיגה אתמול (שלישי) מקדמה קטנה לקראת הגומלין ברבע גמר ליגת האלופות, כאשר גברה בביתה 0:1 על מונאקו. את השער היחיד במשחק הבקיע בפנדל מפוקפק משהו ארתורו וידאל הצ'יליאני בדקה ה-57 אחרי שריקרדו קרבאליו נפל על אלברו מוראטה. הגומלין ייערך ביום רביעי הבא בנסיכות.

יובנטוס ניצחה 0:1 את מונאקו בזכות פנדל מפוקפק

ריאל מדריד ואתלטיקו נפרדו ב-0:0 בדרבי

מריו סוארס: "השופט היה רע מאוד", אנצ'לוטי: "התוצאה לא טובה"

יאניק פריירה קראסקו מונאקו מאוכזב. רויטרס
קראסקו מאוכזב/רויטרס

מספרי יובנטוס - מונאקו

* בשלושת המקרים האחרונים בהם יובנטוס ניצחה 0:1 ביתי במשחק הראשון, היא הודחה בגומלין.

* מתוך ארבעה פנדלים שנכבשו מול מונאקו אי פעם בליגת האלופות, שלושה היו כאלה שיובנטוס כבשה.

* וידאל הוא הצ'ילאני הראשון שכובש ברבע גמר ליגת האלופות מאז מרסלו סאלאס עם לאציו מול ולנסיה באפריל 2000.

* יובנטוס שיפרה את המאזן הביתי שלה מול יריבות צרפתיות ל-12 ניצחונות ותיקו ב-13 משחקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ארתורו וידאל יובנטוס כובש פנדל. רויטרס
וידאל מעניק ליובה יתרון לקראת הגומלין/רויטרס

ציטוטים:

ג'ורג'ו קייליני, שחקנה של יובנטוס, אמר על הניצחון מול מונאקו: "ידענו שיהיה משחק קשה, אבל היינו חדים ומרוכזים. הגישה שלנו בהתחלה הייתה לא נכונה, השארנו למונאקו יותר מדי שטח והם היו יכולים לעקוץ במתפרצות, אבל בהמשך התאמנו את עצמנו והשתלטנו על המשחק. התכוננו ליריבה קשה. כמו בורוסיה דורטמונד, מונאקו מקשה עלייך לשחק ויוצאת להתקפות מעבר מאוד מהירות. היינו קצת מתוחים ב-20 הדקות הראשונות, אבל אז נרגענו ואני חושב שהתוצאה מוצדקת".

כובש השער של יובנטוס ארתורו וידאל: "ביקשתי מקרלוס טבס לבעוט את הפנדל, הרגשתי ביטחון והבקעתי. אין לנו בועט קבוע, מי שמרגיש ביטחון יכול לבעוט".

מאמן יובנטוס, מסימיליאנו אלגרי: "התוצאה טובה. עכשיו יש לנו יתרון קטן, אבל הגומלין לא יהיה פשוט. אנחנו מכירים את היריבה שלנו יותר טוב עכשיו. הם היו מאורגנים בהגנה ויש להם חלוצים טכניים ופיזיים שלא הגיעו להזדמנויות אבל יצרנו לנו בעיות. ניסינו לשחק מהר מדי בפרקים מסוימים, והייתה חסרה לנו הסבלנות. היו לנו הזדמנויות אחרות לסגור את המשחק, אבל שיחקנו מבולגן בכדור האחרון. היה משחק טוב והתוצאה הזו ראויה. למונאקו יש את ההגנה הכי טובה בליגת האלופות ובליגה הצרפתית, ולכן קשה להבקיע נגדם. אני תמיד אופטימי, אבל נצטרך להבקיע שם".

שחקן יובנטוס, קרלוס טבס. רויטרס
עשו את העבודה. קרלוס טבס/רויטרס

האיטלקי של מונאקו, אנדראה ראג'י, היה נרגז בסיום: "ראיתי את השריקה לפנדל, הנפילה הייתה בכלל מחוץ לרחבה. הייתה עבירה, אבל לא פנדל. לשופט יש רק כמה שניות להחליט ועכשיו אנחנו צריכים לקחת את ההופעה הזו ולשאוב ממנה ביטחון שאפשר לעשות מהפך".

לאונרדו ז'ארדים, מאמן מונאקו, הוסיף: "שלטנו ב-20 הדקות הראשונות של כל מחצית וזה חוסר צדק להפסיד ככה. המשחק במונאקו יהיה שונה לחלוטין. הראנו שאנחנו מאורגנים ושיש לנו קבוצה טובה, שעשתה ליובנטוס הרבה בעיות. צריך אפקטיביות ברמות האלה ואני חושב שהראנו שיש לנו כזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully