וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנדז'וקיץ': "לא ננשכתי", מריו סוארס: "השופט היה רע מאוד"

באתלטיקו מדריד תקפו את השיפוט, החלוץ הודה כי קרבחאל לא נשך אותו, הקשר: "עם כל הכבוד, אי אפשר לשלוח שופט סרבי למשחק כזה". ב"מארקה" פרגנו לקולצ'ונרוס: "חומת אובלק"

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. AP
ערב מתסכל. רונאלדו/AP

העימות המסקרן בין ריאל מדריד לאתלטיקו מדריד הבטיח רבות, אבל לפחות במשחק הראשון בין השתיים ברבע גמר ליגת האלופות ההבטחה לא התממשה. אלופת ספרד אירחה את אלופת אירופה ו-90 הדקות הסתיימו ב-0:0 מאכזב. בדקות הסיום אתלטיקו הפעילה לחץ על ריאל, אבל האוהדים בויסנטה קלדרון ראו את איקר קסיאס מציל פעם אחר פעם את הבלאנקוס מספיגה ומעביר את ההכרעה לסנטיאגו ברנבאו.

משחק הגומלין ייערך ביום רביעי הבא, 22 באפריל, ואולי אז ריאל תצליח לשבור את המנחוס מול אתלטיקו, שבשבעת הדרבים האחרונים ניצחה בארבעה משחקים ורשמה שלוש תוצאות תיקו נגד יריבתה המושבעת. "אובלק האריך את המתח", החמיאו ב"אס" לשוער אתלטיקו המצוין, "ריאל עדיין לא ניצחה את אתלטיקו העונה. סימאונה יכול להיות מרוצה מתוצאת המשחק הראשון". ב"מארקה" הוסיפו: "חומת אובלק".

המחצית השנייה הייתה אגרסיבית מאוד ובדקה ה-61 נרשם אירוע שהיה עד כה שמור רק ללואיס סוארס, כאשר דניאל קרבחאל התעמת עם מריו מנדז'וקיץ', חבט בו ולאחר מכן נראה כאילו נושך את הקרואטי. למרות זאת, שעות אחרי המשחק צייץ מנדז'וקיץ' בחשבון הטוויטר שלו: "היה משחק קשוח אתמול כששתי הקבוצות נתנו את כל כולן. אין שום מחלוקת, לא היו נשיכות, כלום". ריאל תחסר במשחק הגומלין את מרסלו בגלל צהובים.

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד מחמיץ מול יאן אובלק שוער אתלטיקו מדריד. AP
גם בייל כשל מול אובלק/AP

מספרי אתלטיקו - ריאל

* ריאל מדריד עלתה לשלב הבא ב-21 מתוך 22 מקרים בהם סיימה את המשחק הראשון בתיקו חוץ.

* אתלטיקו לעומת זאת, עלתה בכל שלוש הפעמים בהן סיימה ב-0:0 ביתי את המפגש הראשון, כולל בחצי הגמר מול צ'לסי אשתקד.

* אתלטיקו ביקרה העונה שלוש פעמים בברנבאו, כבשה בכל המקרים ולא הפסידה. אם זה יקרה שוב, היא תעלה שלב.

* אתלטיקו השוותה שיא ליגת אלופות עם משחק ביתי שביעי ברציפות בלי לספוג.

* אתלטיקו מעולם לא הפסידה בבית ליריבה ספרדית בליגת האלופות (חמישה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו).

* מריו מנדז'וקיץ' ביצע שבע עבירות, הכי הרבה העונה לשחקן בצ'מפיונס.

* איקר קסיאס השווה את שיאו של אדווין ואן דר סאר עם 51 משחקים בהם שמר על רשת נקייה בליגת האלופות.

* ריאל שמרה על שער נקי מול אתלטיקו לראשונה אחרי שמונה משחקים.

* ריאל בעטה 10 בעיטות לכיוון שערה של אתלטיקו במחצית הראשונה. לשם השוואה, בשני המשחקים הקודמים בין השתיים הבלאנקוס בעטו 7 פעמים בלבד.

עוד באותו נושא

ליגת האלופות: אתלטיקו מדריד וריאל מדריד נפרדו ב-0:0 מאכזב

לכתבה המלאה
מריו מנדז'וקיץ' אתלטיקו מדריד. AP
דם, יזע ודמעות. מנדז'וקיץ'/AP

ציטוטים:

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי: "התוצאה לא כל כך טובה. שיחקנו ממש טוב במחצית הראשונה והיינו צריכים להבקיע, אבל אנחנו מרוצים מההופעה. ננסה לשחזר את היכולת מהמחצית הראשונה בגומלין". על ההחמצה של גארת' בייל, שהיה לבד מול אובלק אמר המאמן: "זאת הייתה הצלה גדולה, לאובלק היה משחק טוב מאוד".

דני קרבחאל הכחיש באמצעות חשבון הטוויטר שלו כי נשך את מנדז'וקיץ', וכתב: "ראיתי אחרי המשחק שטענו נגדי שנשכתי שחקן יריב. תנו לי להבהיר לכם שלא נשכתי אף אחד, וגם לא ניסיתי לעשות זאת".

גם סרחיו ראמוס הכחיש כי המרפק למנדז'וקיץ' היה בכוונה, ואמר: "אני לא מודד כל עבירה שאני מבצע, אבל אני לא יודע אם מנדז'וקיץ' היה לידי או רחוק ממני. לא התכוונתי לפגוע בו".

איקר קסיאס התייחס לסוגיית השיפוט ותהה האם באמת מריו סוארס דיבר כנגד הרמה של השיפוט: "מריו באמת אמר שהשופט היה רע? אני לא יודע. אני חושב שהוא היה טוב. אני לא חושב שהוא היה הגורם המכריע. אני חושב שאובלק היה השחקן המצטיין במחצית הראשונה. הגיע לנו יותר מהמשחק הזה, אבל הוא היה פנטסטי. הקרב הזה פתוח, מאוד פתוח. הגומלין יהיה משחק נחמד, אבל יש לנו סיכוי טוב להעפיל לשלב הבא. אני מקווה שהעובדה שאנחנו משחקים בבית תעזור לנו לנצח".

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד מחמיץ מול יאן אובלק שוער אתלטיקו מדריד. AP
אובלק עוצר את בייל/AP

גיבור המשחק בקלדרון, שוער אתלטיקו יאן אובלק, סיכם: "אני בכושר טוב, כמו כל הקבוצה. עבדנו המון במשחק קשה ועכשיו אנחנו במצב טוב לגומלין. אנחנו תמיד רוצים לכבוש ולנצח, אבל הכי חשוב שלא ספגנו בבית. לריאל יש קבוצה אדירה ונראה מה יהיה בשבוע הבא אחרי ה-0:0 הזה".

המאמן דייגו סימאונה סיכם: "ההתמודדות הזו עדיין פתוחה. במחצית הראשונה היריבה שלנו שיחקה טוב יותר, אבל אובלק היה נהדר. אחרי מחצית ראשונה רעה, יש קבוצות שהיו מרימות ידיים, אבל לא אנחנו. שינינו את הסגנון שלנו וכתוצאה מכך לאובלק הייתה פחות עבודה. אני חושב שיהיה משחק שונה בברנבאו, יותר ממשחק קלאסי עבור כולנו. זה יהיה משחק עם הרבה דברים יפים בכדורגל: אחריות, פחד, לחץ. כל מה שגורם לך להתאהב במשחק".

קשר אתלטיקו מדריד מריו סוארס: "זו לא התוצאה שרצינו, אבל בשנה שעברה הגענו לסטמפורד ברידג' עם אותה תוצאה והצלחנו לעלות. ננסה גם השנה לנצח. המשחק היה מאוזן. היו לנו הזדמנויות, אבל לא ניצלנו אותן. עכשיו נראה מה יהיה במשחק הבא". סוארס כאמור תקף את השיפוט, ואמר: "השופט היה רע מאוד. עם כל הכבוד, אי אפשר להציב שופט מסרביה היום. השופט לא הראה מספיק איכויות".

צפו במהלך המדויק של יאן אובלק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully