וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "זה הבית שלי, אני רוצה להמשיך כאן, והסוכן שלי יודע את זה"

הישראלי הלוהט של הקינגס שלח עוד מסר להנהלה אחרי שצלף 26 נקודות והודה לקהל: "אתם האוהדים הטובים בליגה". קארל החמיא:"הוא מבין מה אנחנו מנסים לעשות טוב יותר מכמה מהחבר'ה האחרים", בסקרמנטו יודעים: "הוא העסקה הכי טובה של הקינגס העונה"

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס. רויטרס
22 נקודות בממוצע בחמשת משחקיו האחרונים. עומרי כספי/רויטרס

בזמן שהעיניים של חובבי ה-NBA מופנות לקרבות המיקום לקראת הפלייאוף, בסקרמנטו מעבירים את הזמן עד לתום העונה. אלא שעבור עומרי כספי זה בדיוק הזמן להוכיח את עצמו במטרה לזכות בחוזה לעונה נוספת במדי הקינגס, ובמשחקים האחרונים הפורוורד הישראלי מספק מספרים שיקשו על קבוצתו לוותר עליו. הלילה (בין שני לשלישי) הוא צלף 26 נקודות (7 מ-14 מהשדה, כולל 2 מ-5 לשלוש, 10 מ-13 מהקו) והוסיף 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים ב-37 דקות בניצחון 92:102 על הלייקרס.

כספי, שתפס מקום קבוע בחמישייה של ג'ורג' קארל ורושם ממוצע נהדר של 22 נקודות בחמשת המשחקים האחרונים, כולל שיא קריירה של 31 נקודות מול מינסוטה לפני שבוע, התייחס לעתידו ולעובדה שחוזהו מסתיים הקיץ אחרי ההצגה התורנית שלו ואמר: "אני אוהב להיות כאן. אני רוצה להמשיך, והסוכן שלי יודע את זה". לאחר מכן צייץ: "תודה לכם אוהדי הקינגס על המשך התמיכה. זה הבית שלי, ואתם האוהדים הטובים בליגה".

מאמן סקרמנטו קינגס ג'ורג' קארל. AP
"היכולת שלו להגיע לטבעת מרשימה". ג'ורג' קארל/AP

קארל החמיא לכספי ואמר: "אני שמח בשבילו, כי אני חושב שהוא התקשה כשהגעתי לכאן. הוא מבין מה אנחנו מנסים לעשות טוב יותר מכמה מהחבר'ה האחרים, היכולת שלו להגיע לטבעת מרשימה ואני אשמח לראות אותו רושם עוד משחקים עם שישה אסיסטים כמו שהוא עשה היום". עוד לפני המשחק הסביר קארל את הפריחה של כספי: "הוא שחקן של שטף, ובגלל שאנחנו משחקים מהר יותר הוא נכנס לשטף של המשחק לעתים תכופות יותר. הוא מרגיש נוח עם החלטות פשוטות, והוא רץ טוב לאורך המגרש".

בבלוג "Cowbell Kinddon" שיבחו את השיפור של כספי, שרשם שיפור משמעותי באחוזים מחוץ לקשת - מ-22.7% לפני פגרת האולסטאר ל-46% מאז הפגרה - וכתבו: "כספי המשיך להרשים בהיעדרו של רודי גיי. הפורוורד הוותיק הוא אחת מנקודות האור העקביות הבודדות בתקופה האחרונה, ומבחינת כסף תמורת ערך, הוא העסקה הכי טובה של הקינגס העונה".

עוד באותו נושא

26 נקודות לעומרי כספי בניצחון סקרמנטו, 26 נקודות ברבע לקליי תומפסון

לכתבה המלאה

מסתבר שכספי נרגש גם בזכות הכרטיסים הללו

עומרי כספי מציג את הכרטיסים להופעה של רובי וויליאמס. מתוך חשבון האינסטגרם של עומרי כספי, צילום מסך
עומרי כספי מציג את הכרטיסים להופעה של רובי וויליאמס/צילום מסך, מתוך חשבון האינסטגרם של עומרי כספי
עומרי כספי, סקרמנטו קינגס. AP
עומרי כספי, סקרמנטו קינגס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully