וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל פתח תקוה מחו באימון, קורצקי: "זה מוריד ביטחון"

13.4.2015 / 16:36

כ-20 אוהדים הגיעו לאימון של המלאבסים, קיללו וערכו שיחה עם המאמן, שאמר: "הדרך היא לתמוך ולדרבן, לא לקלל". צ'ימזי אמבה הופיע לאימון בתקווה שהשעייתו תוסר, אך נתקל בסירוב וישוחרר בקרוב

one

כ-20 מאוהדי הפועל פתח תקוה הגיעו היום (שני) בצהריים לאימון הקבוצה כדי למחות נגד השחקנים והצוות המקצועי. האוהדים הפתיעו את השחקנים מאחר שהיום היה בכלל צריך להיות יום חופשי לקבוצה, אבל בפתח תקוה נתנו בסוף דווקא אתמול את יום המנוחה בגלל הגשם ומצב המגרשים במתקן האימונים בסירקין. כזכור, ביום המשחק שלשום התקוממו האוהדים במושבה אחרי ההפסד לבני סכנין שהיה הרביעי של הקבוצה בששת המשחקים האחרונים.

האוהדים שהגיעו היום קראו בהתחלה קריאות נגד השחקנים וצוות המאמנים, אבל בהמשך הוחלט דווקא לשמוע אותם בצורה ישירה והם נכנסו למתקן לשיחה קצרה עם המאמן מנחם קורצקי במהלכו השמיעו את טענותיהם, אבל גם שמעו מהמאמן בקשה לתמוך בשחקנים דווקא ברגעים האלה. "אנחנו מאוכזבים מעצמנו בדיוק כמוכם", אמר קורצקי לאוהדים. "אבל הדרך היא לתמוך ולדרבן ולא לקלל ולהוריד את הביטחון".

למתקן האימונים הגיע היום גם צ'ימזי אמבה שהושעה מפעילות לפני שבוע. אמבה קיווה שלאור ההפסד, הפועל פתח תקוה תחזיר אותו לפעילות, אבל הוא נתקל בסירוב ובשלב הזה הוא אמור לסכם על סיום דרכו במועדון.

מנחם קורצקי מאמן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
בלחץ. קורצקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully