וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל עוקץ ומגדיר את המטרה החדשה של מנצ'סטר יונייטד

המאמן ההולנדי חגג את הניצחון בדרבי והבהיר: "אנחנו רוצים לסיים לפני סיטי בטבלה, זה חשוב לאוהדים". מנואל פלגריני: "אני לא מדבר על המשרה שלי כמאמן סיטי, זה לא חשוב"

one
שחקן מנצ'סטר יונייטד, חואן מאטה, חוגג. GettyImages
יונייטד חגגה על סיטי כמו בימים הטובים/GettyImages

זה היה דרבי כמו בימים הטובים, לפחות מבחינת מנצ'סטר יונייטד, שחגגה אמש (ראשון) 2:4 מרשים על יריבתה העירונית מנצ'סטר סיטי. עבור קבוצתו של מנואל פלגריני זה כנראה היה המשחק שהבהיר כי אפשר לגנוז את חלומות האליפות, והכתר יוסר מעל ראשם של הסיטיזנס בתום העונה. אחרי ארבעה הפסדי ליגה ברציפות ליריבה העירונית, מנצ'סטר יונייטד ניצחה והיא במקום השלישי עם 65 נקודות, אחת פחות מארסנל ושמונה פחות מצ'לסי המוליכה.

"זאת האחריות שלי", אמר מאמן סיטי מנואל פלגריני, "הדרך היחידה לשנות את המצב היא לנצח במשחקים. אני לא מדבר על המשרה שלי כמאמן, זה לא חשוב. הדרך היחידה להסביר את מצבנו היא שאנחנו לא משיגים את התוצאות, איבדנו הרבה נקודות, לא רק במשחק הזה, שהיה קשה מאוד, אלא גם במשחקים אחרים. שיחקנו טוב במשך 20 דקות, אבל אנחנו צריכים לשחק טוב משחק שלם. אנחנו חייבים לנצח את המשחק הבא מול ווסטהאם בבית".

מנצ'סטר יונייטד חגגה את הניצחון ומאמנה לואי ואן חאל בטוח שקבוצתו תישאר מעל היריבה העירונית גם בתום העונה. "אנחנו מקדימים את סיטי בארבע נקודות וזה חשוב מאוד", אמר המאמן ההולנדי, "אנחנו רוצים לסיים לפני סיטי בטבלה, יש לזה הרבה חשיבות מבחינת האוהדים, אני מאושר בשביל האוהדים וגאה עבורם. המטרה שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה היא לסיים בין ארבע הראשונות, ונהיה מרוצים אם נשיג את זה".

2:4 נהדר למנצ'סטר יונייטד על מנצ'סטר סיטי בדרבי

לואי ואן חאל מאמן מנצ'סטר יונייטד עם אנדרה הררה. GettyImages
קרוב להשלים את המשימה. ואן חאל/GettyImages

בעיתוני אנגליה החמיאו להצגה של יונייטד. "מנצ'סטר יונייטד נראית כרגע מכוונת לגמרי ומשחק לפי הדרישות של ואן חאל", נכתב ב"טלגרף", "יונייטד משחקת עם התלהבות ואמונה. שניים מהשחקנים שלדיוויד מויס הביא, מאטה ופלאיני, מצליחים יותר תחת ואן חאל".

"ואן חאל ויונייטד שוב שולטים במנצ'סטר", נכתב ב"דיילי מירור", "האלופה מנצ'סטר סיטי הפסידה בשישה משמונת משחקי הפרמיירליג האחרונים שלה. הקבוצה של פלגריני שקועה בתוך משבר, ואילו הצעירים של ואן חאל רשמו ניצחון שישי רצוף בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully