וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "הליגה עוד לא ברחה, יש עוד מספיק משחקים"

11.4.2015 / 23:29

למרות ה-3:2 לבני סכנין, מאמן הפועל פתח תקוה מסרב להניף דגל לבן: "נרים את כל השחקנים". אלי כהן: "רציתי להוכיח שבני סכנין זו קבוצה עם אופי". רן קדוש: "עכשיו אנחנו יכולים להסתכל לכיוון המקום השביעי"

one

אכזבה גדולה בהפועל פתח תקוה אחרי ההפסד הביתי 3:2 לבני סכנין. המאמן מנחם קורצקי אמר בסיום המשחק: "במחצית הראשונה הכול עבד כמו שצריך, מלבד הבקעת השערים. לחצנו, חטפנו כדורים, עמדנו טוב בהגנה אבל לא הבקענו. דווקא למחצית השנייה עלינו לא טוב ולמרות זאת הובלו 0:1 ואז ספגנו שלושה שערים. אסור לקבוצת תחתית שצריכה את הנקודות לספוג שלושה שערים בבית. שלושת השערים האלה הם מכה מאוד כואבת ומאכזבת, אבל אנחנו נרים את כולם כי הליגה עוד לא ברחה. יש לנו עדיין מספיק משחקים כדי להוציא את הנקודות שאנחנו צריכים כדי להישאר בליגה".

מנגד, מאמן בני סכנין אלי כהן היה מאושר בסיום. "אין לי כבר גרון אחרי שהוצאתי את הכול בהפסקה", אמר כהן שהעיר את השחקנים שלו במחצית. "לא הופענו בתחילת המשחק, למרות שדיברתי עם השחקנים כל השבוע והכנתי אותם למשחק הזה. לא אהבתי לקרוא את כל הכתבות על כך שאנחנו באים להעביר את המשחק ועל זה שחסרים לנו שלושה שחקנים. רציתי להוכיח שבני סכנין זו קבוצה עם אופי ולכן הייתי מאוכזב במחצית הראשונה כי לא באנו למשחק. בסוף יצאתי מאוד מרוצה מהתוצאה ומהדרך במחצית השנייה. פחדתי מהשאננות ולשמחתי השחקנים הוכיחו מה הם שווים".

על כוכב המשחק דייגו קאצ'ובה אמר כהן: "בחנתי אותו כחודש וחצי כשהייתי בבית"ר ירושלים וכשרציתי להחתים אותו, אני עזבתי את בית"ר וגם הוא עזב והלך להפועל ירושלים. עקבתי אחריו שם וראיתם שחקן עם עוצמות, עם יכולת טכנית שיכול להגיע בליגה שלנו מאוד רחוק".

עומרי אלטמן שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
אכזבה בהפועל פתח תקוה. עומרי אלטמן/ברני ארדוב

קאצ'ובה דאג לסכנין מקדימה, אבל בשער זה היה שוב רן קדוש בעוד משחק טוב. "מאכזב שספגתי שני שערים", אמר השוער, "אבל אני שמח שעזרתי לקבוצה לנצח. עכשיו אנחנו יכולים להסתכל לכיוון המקום השביעי אותו אנחנו רוצים בסוף העונה. יש לנו הרבה על מה לשחק כי קיבלנו הבטחה מההנהלה שאם נגיע למקום השביעי נקבל מענק. כולנו ספורטאים ואנחנו שואפים למקום הכי גבוה. כולם רוצים להיות טובים ולהבטיח לעצמם חוזה טוב לעונה הבאה". על המאבק על אפודת השוער אמר קדוש: "אני צריך להיות טוב כי בכל מקום תמיד יהיה מי שישאף לקחת לך את המקום. אני דרוך ומוכן ואני שמח שאני שומר על המקום שלי. אשמח להישאר בסכנין בעונה הבאה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully