וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "אם צריך להילחם נגד כל העולם, נעשה את זה"

מאמן מ.ס אשדוד אחרי התיקו נגד עכו: "22 נקודות? זו הספירה של פיפ"א. מבחינתי יש לנו 28". כ-50 אוהדים שמזוהים עם עירוני אשדוד לא הורשו להיכנס לאצטדיון עד שהסתירו אביזרי עידוד

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: באוהדי עירוני אשדוד מקללים את ג'קי בן זקן לאחר המשחק

הבלגן במ.ס. אשדוד נמשך, והפעם הגזרה מול האוהדים שוב מתחממת: כניסתם של אוהדים שמזוהים עם עירוני אשדוד ההיסטורית, שביקשו להיכנס לאצטדיון הי"א למשחק נגד הפועל עכו, נמנעה והם לא הורשו להיכנס על ידי אנשי האבטחה, כאשר מדובר גם בבעלי מנויים של מ.ס. אשדוד. חשוב להדגיש כי הכניסה לאצטדיון היא חינם.

קינדה נאבק בפפאדופולוס/יוסי ציפקיס

מדובר בכ-50 אוהדים שמשתייכים לעירוני אשדוד ופרשו במטרה להקים את הקבוצה מחדש בליגה ג'. אותם אוהדים הגיעו כחצי שעה לפני תחילת המשחק לאצטדיון ולא הורשו להיכנס מאחר והם לבשו בגדים של עירוני אשדוד והחזיקו צעיפים ודגלים של הקבוצה. הסדרנים בישרו להם שהם קיבלו הוראה שלא להכניס אוהדים שלבושים בסממנים של עירוני אשדוד, כאשר שוטר שנכח במקום גיבה אותם. בסופו של דבר אותם אוהדים נכנסו לאצטדיון לאחר שהחזירו את ציוד העידוד למכוניתם. באצטדיון הם המשיכו במחאה, קיללו את שחקני הקבוצה המקומית ואף זרקו למגרש צעיפים ודגלים.

ממ.ס. אשדוד נמסר: "במגרש היום משחקות מ.ס. אשדוד והפועל עכו. על מנת למנוע מתיחות וחיכוכים בתוך היציע, הוחלט שלא לאפשר הכנסת אביזרי עידוד של קבוצות אחרות לתחומי האצטדיון, כפי שנהוג בארץ ובעולם בכלל".

אוהדי מ.ס. אשדוד שמזוהים עם עירוני אשדוד. אורן יוסיפוביץ, מערכת וואלה! NEWS
האוהדים מציגים את המנויים/מערכת וואלה! NEWS, אורן יוסיפוביץ

המשחק עצמו הסתיים ב-0:0, משחק עשירי ברציפות של מ.ס אשדוד ללא ניצחון. ביחד עם המחאה והורדת הנקודות של אשדוד השבוע, על המועדון עוברים ימים לא קלים.

המאמן ניר קלינגר אמר: "יש לי הרבה מה להגיד, אבל עכשיו זה לא הזמן הנכון. אני טעון, אבל אני יודע לשלוט במה שיש לי בפנים. אף אחד לא עמד על המגרש בסיטואציה שהשחקנים שלי עמדו היום. על זה אני מעריך אותם מאוד. אם צריך להילחם נגד כל העולם, נעשה את זה. כל מה שקורה נותן לי הרבה כוח ומוטיבציה. אני לא רוצה לשתף ביומיום שלנו, במה שקורה בקבוצה. אם זה קשה ומטורף, זה עניין פרטי שלנו.

על הורדת הנקודות אמר המאמן: "אני עושה את החשבון שלנו. לפי החשבון שלי יש לנו 28 נקודות והשגתי אותן בזיעת אפי. כשאתם אומרים שיש לנו 22 נקודות, אתם סופרים את הנקודות של פיפ"א, אבל אני סופר את מה שהשגתי. אני מאמין שהנקודות יוחזרו, אני מאמין שזה מה שראוי. לכן התיקו היום הוא עוד צעד בדרך להישארות. אם נרד ליגה זה הסוף של מ.ס אשדוד? אני חושב שאולי השתגעתם".

השוער אופיר מרציאנו: "לא רלוונטי לדבר על עניין הנקודות כי אין החלטה סופית בעניין הזה. חבל שלאנשים אין משהו יותר טוב לעשות מאשר לבוא ולקלל. אין לי מה להתייחס לזה. אם הם לא רוצים להיות אוהדים שלנו - בכיף. חבל בשבילם שאין להם משהו יותר טוב לעשות בחיים".




מ.ס. אשדוד, למי אכפת?: הטרגדיה האמיתית של נועלת הטבלה

עוד באותו נושא

מ.ס. אשדוד, למי אכפת?: הטרגדיה האמיתית של נועלת הטבלה

לכתבה המלאה
אוהדי מ.ס אשדוד. יוסי ציפקיס
מחכים בגשם. האוהדים מחוץ לאצטדיון/יוסי ציפקיס
אוהד מ.ס אשדוד שמוחה נגד ג'קי בן זקן עם צעיף עירוני אשדוד. יוסי ציפקיס
אוהד עירוני אשדוד מחוץ לאצטדיון היום/יוסי ציפקיס
אוהדי מ.ס אשדוד מוחים נגד ג'קי בן זקן עם צעיפים של עירוני אשדוד. יוסי ציפקיס
מחאת האוהדים בתוך האצטדיון/יוסי ציפקיס
  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully