וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שרן ייני המריא להולנד, להתרשמות בוויטסה

8.4.2015 / 23:46

הקפטן יצא להתרשם משורות המדורגת חמישית בהולנד, שעוקבת אחריו כבר זמן רב. סעיף השחרור שלו עומד על כ-300 אלף יורו, ההחלטה הסופית צפויה בקרוב. מכבי תפתח גם את העונה הבאה בבלומפילד

one

קפטן מכבי תל אביב שרן ייני המריא היום (רביעי) להולנד כדי לבחון מקרוב את מתקן האימונים של קבוצת ויטסה ארנהיים, המדורגת חמישית בליגה ההולנדית שרוצה לצרפו. ייני התארח במועדון במשך חצי יום לאחר שקיבל אישור ממכבי תל אביב מאחר שהקבוצה היתה ביום חופשי. ההולנדים רוצים את השחקן כבר זמן רב ועקבו אחריו במספר משחקי ליגה וגם במשחקי הנבחרת, אם כי לשני המשחקים האחרונים מול ויילס ובלגיה לא הופיעו.

סעיף השחרור של ייני עומד על כ-300 אלף יורו בלבד, ועל פי סוכנו רונן קצב הכל תלוי בו, מאחר שההולנדים מאוד רוצים לצרף שחקן מסוגו שיכול לשחק במגוון תפקידים, בדיוק כפי שייני עושה במכבי תל אביב ובנבחרת. השחקן התרשם במהלך היום מהמועדון וקיבל עצות מדן מורי, שמשחק גם כן בקבוצה.

מדובר בהחלטה לא פשוטה ומורכבת עבור קפטן מכבי תל אביב, משום שהגיע למעמד גבוה מאוד בשורות האלופה הישראלית. מבחינת השכר, הוא יוכל לשדרג את חוזהו, אבל לא בצורה משמעותית (בישראל הוא מרוויח כ-250 אלף דולר נטו לעונה), ונראה שההחלטה הסופית, שעשויה להתקבל בתקופה הקרובה, תהיה קשורה בעיקר לאתגר ולכיוון חדש שהוא עשוי לנסות.

שרן ייני שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
האתגר קוסם לו. ייני/ברני ארדוב

אחרי כל הספקולציות באשר למשחקי מכבי תל אביב בעונה הבאה, הערב (רביעי) יצאה הודעת רשמית לפיה בעונה הבאה, לפחות עד תום הסיבוב השני, הקבוצה תמשיל לשחק באצטדיון בלומפילד. כפי שפורסם כבר בוואלה ספורט, חברת היכלי הספורט לא תחל בעבודות השיפוץ של בלומפילד לפני תחילת שנת 2016. זו הסיבה שבמכבי תל אביב הצליחו לחתום על הסכם עם החברה לפיו הקמפיין האירופאי של תחילת עונת 2015/16 וכן משחקי הבית בליגה ובגביעים השונים עד הסיבוב השני של הליגה ייערכו באצטדיון בלומפילד.

עדיין לא ברור האם בחודש ינואר 2016 תצרך מכבי תל אביב לנדוד לאצטדיון חלופי לתקופה של כשנתיים וחצי, בה ייערכו השיפוצים בבלומפילד, אבל ההנחה במועדון היא שעד סוף העונה הבאה תצטרך הקבוצה להחליף את האצטדיון הביתי בפרק הזמן בו ייקח לחברת היכלי הספורט לסיים את השיפוצים שבסופם אמור בלומפילד לכלול כ-24 אלף מושבים.

בעניין אחר: בית הדין הגבוה לענייני ספורט (CAS) פסק למכבי תל אביב תשלום של 325 אלף יורו מקבוצת גזיאנטספור עבור המכירה של הבוסני האריס מדוניאנין לדפורטיבו לה קורוניה. הקבוצה הבוגרת הייתה היום ביום חופשי ונמנעה מאימון בשרב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אוהדי מכבי תל אביב. קובי אליהו
ירגישו בבית גם בעונה הבאה. אוהדי מכבי תל אביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully