וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א מוסקבה ראשונה בבית ו', פנאתינייקוס רביעית בבית ה'

הרוסים עשו את שלהם עם 79:88 בחוץ מול מילאנו והבטיחו את המקום הראשון בבית שלהם ומפגש מול היוונים, שעלו למרות הפסד 69:68 לכוכב האדום בלגרד. פנרבחצ'ה/אולקר ניצחה 72:83 את אפס

דימיטריס דיאמנטידיס שחקן פנאתינייקוס מול הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
יפגשו את צסק"א לסדרה קשה מאוד. דיאמנטידיס/GettyImages

מחזור הסיום של הטופ 16 נפתח הערב (חמישי) עם מרבית המשחקים הגורליים. פרט לניצחון של מכבי תל אביב והעלייה שלה לשלב רבע הגמר, נערכו ארבעה משחקים נוספים. צסק"א מוסקבה עשתה את שלה עם 79:88 די קליל מול מילאנו בחוץ וסיימה כאלופת בית ו'. פנרבחצ'ה/אולקר ניצחה 72:83 את אנאדולו אפס וסיימה במקום השני בבית, כשהקבוצה של דושקו איבקוביץ' עלתה אף היא לשמונה האחרונות למרות ההפסד. אפס צריכה לשלוח פרחים למלאגה, שניצחה 84:93 את לבוראל קוצ'ה וסידרה לה את המקום ברבע הגמר. הכוכב האדום ניצחה 68:69 את פנאתינייקוס במשחק שאיבד מחשיבותו בשל הניצחון של מכבי תל אביב בברלין.

בית ו' הוכרע כבר הערב כשצסק"א מוסקבה סיימה ראשונה, פנרבחצ'ה/אולקר שנייה, אולימפיאקוס שלישית ואנאדולו אפס רביעית. עם זאת, בבית ה' הוכרעו רק שתי העולות האחרונות לרבע הגמר, מכבי תל אביב שלישית ופנאתינייקוס רביעית. מחר יוכרע מי הקבוצה שתסיים ראשונה בבית הזה, כשאם ריאל מדריד תנצח את ז'לגיריס קובנה בבית היא תהיה ראשונה ואז תפגוש את אנאדולו אפס ברבע הגמר בלי קשר לתוצאה שתעשה ברצלונה מול גלאטסראיי בחוץ. במקרה כזה, בארסה תפגוש את אולימפיאקוס. אם ריאל תפסיד וברצלונה תנצח, בארסה תסיים ראשונה וריאל שנייה ואז הבלאנקוס יפגשו את אולימפיאקוס ובארסה את אנאדולו אפס. במקרה ששתיהן יפסידו, תרחיש שקשה לדמיין, ריאל תסיים ראשונה ובארסה שנייה.

סדרות רבע הגמר:
פנרבחצ'ה/אולקר - מכבי תל אביב
צסק"א מוסקבה - פנאתינייקוס
מקום 1 בבית ה' (ברצלונה/ריאל מדריד) - אנאדולו אפס
מקום 2 בבית ה' (ברצלונה/ריאל מדריד) - אולימפיאקוס

הכוכב האדום בלגרד - פנאתינייקוס 68:69

המשחק הזה נראה בעל חשיבות גדולה ערב המחזור, כשהפסד של פנאתינייקוס בצירוף הפסד של מכבי תל אביב, היה שולח את היוונים לארוז. אבל אחרי הניצחון של הצהובים בבירת גרמניה, המשחק בבלגרד הפך לחסר חשיבות, ובו הצליחה הכוכב האדום לנצח 68:69. בובאן מריאנוביץ' רשם עוד דאבל-דאבל עם 12 נקודות ו-16 ריבאונדים, ניקולה קאליניץ' היה הקלע הבולט של הסרבים עם 14 נקודות ו-4 ריבאונדים. אסטבן באטיסטה בלט אצל היוונים עם 15 נקודות ו-6 ריבאונדים, דימיטריס דיאמנטידיס הוסיף 12.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

פנרבחצ'ה/אולקר - אנאדולו אפס 72:83

הטורקים אמנם לא סיימו כראש בית ו', אבל יכולים להתנחם שבמחזור האחרון עשו כמיטב יכולתם על מנת לעשות את זה. פנרבחצ'ה/אולקר, שבמחזור שעבר הובסה על ידי לבוראל קוצ'ה, ניצחה 72:83 את אנאדולו אפס בזכות סיומת מצוינת. זה לא הספיק לקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ', שסיימה את הבית במקום השני ותתמודד מול מכבי תל אביב. מנגד, אנאדולו אפס רצה לטלוויזיה כדי לצפות בקוצ'ה לבוראל והייתה יכולה לחגוג בסיום לאחר שהבאסקים הפסידו למלאגה.

אנדרו גאודלוק תפר 24 נקודות אצל המנצחים (8 מ-12 מהשדה, 3 מ-4 לשלוש), בויאן בוגדנוביץ' הוסיף 17 נקודות, יאן וסלי סיים עם 10 ונמניה בייליצה הסתפק רק ב-6, אבל קלט 11 ריבאונדים. אצל אפס סיימו חמישה שחקנים בדאבל פיגרס, כשבירקאן באטוק מוביל אותם עם 12.

מילאנו - צסק"א מוסקבה 88:79

אחרי שסיימה את שלב הבתים הראשון במקום הראשון ועם מאזן מושלם, הצליחה צסק"א מוסקבה לסיים גם את הטופ 16 במקום הראשון עם מאזן 2:12 ועושה רושם שהיא כרגע הקבוצה האיכותית ביותר באירופה. צסק"א מוסקבה השלימה את הטופ 16 עם 79:88 על ארמני מילאנו, שאיבדה כל סיכוי לעלות עוד לפני המחזור, בתוצאה די משקרת, שכן הרוסים הובילו לאורך כל המשחק ובהפרשים גדולים בהרבה מכפי שמראה תוצאת הסיום. אבל ההפרשים ממש לא משנים כאן וצסק"א מוסקבה עולה כמקום ראשון למפגש מול פנאתינייקוס ברבע הגמר, שיהיה שחזור של השנה שעברה, אז ניצחו הרוסים בחמישה משחקים.

סשה קאון בלט אצל צסק"א עם 19 נקודות ו-8 ריבאונדים, כשאנדריי וורונצביץ' קולע 14 ומוסיף 6 ריבאונדים וגם אנדריי קירילנקו הענק קולע 14 ומוסיף 7 ריבאונדים ו-2 חטיפות. צסק"א סיימה את המשחק עם 23 מ-24 מהקו. סמארדו סמואלס, אקס הפועל ירושלים, בלט אצל האיטלקים עם 18 נקודות ו-6 ריבאונדים, אלסנדרו ג'נטילה קלע 15 וקטף 6 ריבאונדים.

מלאגה - לבוראל קוצ'ה ויטוריה 84:93

אין ספק שאת מדליית הספורטיביות הערב לוקחת הקבוצה של ז'ואן פלאסה. מלאגה הגיעה למשחק כשאין לה שום סיכוי לעלות לרבע הגמר עם מאזן 10:3 ופגשה את לבוראל קוצ'ה, שהייתה זקוקה לניצחון על מנת לעלות להצלבה. עם זאת, מלאגה גילתה ספורטיביות, נלחמה והצליחה לנצח 84:93 ולשלוח את הבאסקים הביתה.

ריאן טולסון בלט במלאגה עם 17 נקודות ו-5 אסיסטים, ג'ייסון גריינג'ר קלע 15 ומסר לחבריו 6 אסיסטים. קאלב גרין קלע 11. אצל לבוראל קוצ'ה בלט פביאן קוזר עם 21 נקודות ו-7 ריבאונדים, בעוד פרננדו סן אמטריו קולע 16, קולט 8 ריבאונדים ומוסר 5 אסיסטים, אבל זה לא הספיק להם בשביל לעלות לרבע הגמר. שאפו למלאגה על הספורטיביות שגילו במשחק חסר חשיבות מבחינתם.

נמניה בייליצ'ה שחקן פנרבחצ'ה/אולקר. GettyImages
קלט 11 ריבאונדים. בייליצה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully