וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובאנון: "ירינו לעצמנו ברגל, בטוחים שעוד נחזור להיכל העונה"

6.4.2015 / 9:54

אכזבה בהפועל תל אביב מההגנה (ספגו מעל ל-80 נקודות בפעם ה-5 ברצף) ומההפסד בדרבי. הגארד: "מכבי תל אביב שיחקה ברמה אחרת". בקבוצה מחכים לדו"ח המשקיף ולערעור על עונש הרדיוס

one

הפועל תל אביב הפסידה אמש (ראשון) 89:72 למכבי תל אביב בדרבי במסגרת המחזור ה-26 ופספסה הזדמנות זמנית לשוב אל המקום השלישי. האדומים הציגו משחק פחות טוב משני הניצחונות הקודמים שלהם, אך למרות זאת עד לפתיחת הרבע הרביעי הקשו מאוד על הצהובים את הבריחה. עם זאת, בהפועל מאוכזבים מעט מהיכולת של השחקנים: "בכושר הטוב שלנו, יכולנו לנצח במשחק הזה".

לא מעט שחקנים בהפועל היו רחוקים משיאם. אחד מהם היה לארי אובאנון, שקלע רק שש נקודות: "אני לא חושב שוויתרנו בשלב מסוים, אבל צריך לתת למכבי תל אביב קרדיט. היא ניצחה אותנו באנרגיות", אמר הגארד האמריקאי שצלף 25 נקודות ביום חמישי בניצחון על מכבי אשדוד, "הרבה מאוד נקודות מהזדמנות שנייה, ריבאונד התקפה וכדורים חופשיים. הם הגיעו לזריקות קלות ומתפרצות קלות. הם שיחקו טוב אבל לדעתי ירינו לעצמנו ברגל באיך ששיחקנו. ברור שלא היה לנו את אותן האנרגיות מיום חמישי. הם שיחקו ברמה אחרת, והרמה שלנו ירדה. הייתה עייפות, ושיחקנו פשוט לא טוב. איך שלא תרצו לקרוא לזה, אני לא פה כדי לתרץ, הם שיחקו טוב והגיע להם לנצח. מגיע להם את כל הקרדיט".

מאמן הפועל תל אביב עודד קטש. ברני ארדוב
הפועל תל אביב ספגה מעל ל-80 נקודות בפעם החמישית ברציפות. עודד קטש/ברני ארדוב

בהפועל לא היו מרוצים מהיכולת ההגנתית לאורך שלבים רבים של המשחק, כשבפעם החמישית ברציפות ספגה הקבוצה מעל 80 נקודות. "אנחנו מנסים למתג את עצמנו כקבוצה קשוחה והגנתית, והפעם לא היינו כאלה, אבל זה מאמץ קבוצתי, נרצה להמשיך לעבוד על זה ולחזור לדברים שהפכו אותנו לקבוצה כזאת. נתאחד ונתכונן בשבוע הבא לירושלים", סיפר אובאנון והתייחס לסיכויים של הפועל לשוב בפלייאוף למפגש עם מכבי תל אביב. "אני בטוח שנחזור לכאן. אנחנו בטוחים בעצמנו שנגיע עוד לפה. יש עוד דרך ארוכה מכאן, יש עוד שבעה משחקים עד לפלייאוף, והמרחק בין המקומות 3-4 ל-8-9 הוא די קטן, כך שהפוקוס העיקרי שלנו הוא להמשיך להשתפר. אם נחזור לכדורסל שאנחנו רוצים לשחק אז הכל יסתדר".

בהפועל מחכים לקרוא את דו"ח המשקיף בנושא המשחק לאחר שבדקות האחרונות שרו האוהדים את השיר: "שמעון מזרחי תתאבד כבר" שבגינו עמדה הקבוצה לדין מספר פעמים העונה. בקבוצה מאמינים שאם הם יועמדו לדין, גם מכבי תל אביב תגיע לבית הדין בשל הקריאות "טועמה מחבל" מהיציע הצהוב. לפני המשחק נרשמה תקרית קלה בין האוהדים האדומים למאבטחים לאחר שמחסום שהיה אמור למנוע מהקהל האדום לשבת בשלוש השורות הראשונות ביציע נפל. כמו כן, בהפועל מחכים לערעור על עונש הרדיוס שספגה הקבוצה בעקבות השלטים נגד המשקיפים והדיינים במשחק נגד מכבי חיפה בתחילת הסיבוב השלישי.

עוד באותו נושא

צפו בתקציר: מכבי תל אביב הביסה את הפועל תל אביב 72:89

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully