וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "הפועל זאת הכנה טובה לאלבה כי גם היא קבוצה פיזית"

5.4.2015 / 23:37

אחרי הניצחון בדרבי, הראש של מאמן מכבי תל אביב בקרב שמחכה לו בברלין על מקום בהצלבה: "המערכת הייתה בכל הסרטים". קטש: "צריך ללמוד מהטעויות שלנו, ולדעת שיכולנו להישאר במשחק"

צילום ועריכת וידיאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב דילגה הערב (ראשון) על משוכה לא פשוטה כשניצחה את הפועל תל אביב בדרבי 72:89. הניצחון מאפשר לצהובים להתכונן בשקט למשחק הכי חשוב שלהם העונה ביורוליג, כשייאבקו עם אלבה ברלין ביום חמישי על הכרטיס לשלב ההצלבה. האלופה נהנתה מכיולת טובה של ג'רמי פארגו (17 נקודות ו-8 אסיסטים), מרקיז היינס (16 נקודות ) ובריאן רנדל (15 נקודות), כשבצד האדום הצטיין רביב לימונד עם 18 נקודות. לפני המשחק ערכה מכבי תל אביב טקס לזכרו של אורי שלף המנוח, מנהלה המקצועי של הפועל תל אביב שמת במפתיע לפני כשמונה ימים. במהלך הטקס הניפו אוהדי מכבי תל אביב כרזה ובה נכתב "משפחת שלף משתתפים בצערכם".

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס: "בספורט בכלל ובכדורסל בפרט אין כפתור שאומר שהיום תיקח את זה בקלות ובחמישי תעלה רמה. ראיתי דברים טובים, ראיתי אנרגיות מהשחקנים מהחימום. כולם יודעים את החשיבות של השבוע, כל אחד מעלה מדרגה ואני שמח שזה תורגם למשחק עצמו. הפועל זאת הכנה טובה לקראת אלבה כי היא גם קבוצה שאוהבת פיזיות, ארגסיביות ומכות. היינו פיזיים, נלחמנו טוב על כל כדור, רצנו יותר והתוצאה בהתאם. היו הרבה רגעים שהמשחק נע סביב 5 או 7 הפרש ושם נתנו את הבריחה ברבע הרביעי. חוץ מיוגב ששיחק 33 דקות, כל היתר שיחקו 28 דקות ומטה. כשסילבן יחזור זה ייתן חלוקת דקות יותר טובה".

"ביום חמישי זה משחק של להיות או לחדול מבחינתנו", הוסיף גודס, "אנחנו רוצים לבוא הכי חדים לשם. אין לי ספק שההגנה של אלבה תהיה יותר חזקה ואגרסיבית, דברים שהביאו אותה לאן שהיא נמצאת כרגע, אנחנו צריכים להתארגן לזה. הם עושים לחץ על הגארדים ומניעת מסירות, לוקחים כדורים חוזרים ומייצרים נקודות כתוצאה מריבאונד התקפה. קיבלנו היום 21 נקודות בריבאונד התקפה שלא נוכל לקבל באלבה, הם לוקחים כל התקפה ל-24 שניות, אסור לתת להם את הריבאונדים. יש לנו הרבה דברים להתכונן, הבחורים מכירים אותם, זה משחק רביעי בינינו".

מכבי תל אביב ניצחה את הפועל תל אביב 72:89

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס עם ג'רמי פארגו. ברני ארדוב
"ביום חמישי זה משחק של להיות או לחדול מבחינתנו". גודס/ברני ארדוב

"המערכת הייתה בכל הסרטים, ויודעת איך להתנהג במעמדים האלה", סיכם גודס, "מכבי זה מכבי וכולם יקבלו את הרוח הגבית שצריך. יש מספר ימים להתכונן ולבוא הכי חזק לאלבה. יש דברים שיוצא מן הכלל מהסטסטיקות, המטרה היא לנסוע לשם, לנסות לנצח ולעלות. צריכים לשחק באותה השעה, יש זכויות טלוויזיה ואני מקווה שזה יטופל, יש יתרון למי שמשחק מאוחר יותר".

בריאן רנדל: "זה דרבי וזה אומר הרבה לארגון ולאוהדים, אז זה גורם לנו לבוא בגישה אחרת. יש לנו משחק חשוב ביום חמישי וגיא אומר לנו כל השנה שכל משחק מוביל למשחק הבא, וזה היה חשוב שנעשה אימון טוב אתמול ונשחק טוב היום, ונוכל ככה ללמוד ולהגיע בצורה טובה יותר ליום חמישי. אני בטוח שיש לנו מספיק אנרגיות כדי לשחק נגד אלבה, שיחקנו סדרה של ארבעה משחקים בשמונה ימים ובמשחק הרביעי היה לנו הכי הרבה אנרגיה. בכל המשחקים ששיחקנו נגדם היה מאבק, והיו שני משחקים דומים, אנחנו צריכים להכות בחזרה כי הם יכו בנו מההתחלה, נבוא לשחק עד לסיום. אנחנו חייבים לשמור אותם רחוקים מהטבעת ולהמשיך לשחק".








מאמן הפועל תל אביב עודד קטש: "היו חלקים גדולים מהמשחק שכן היינו שם. תלוי איך מסתכלים על זה, באנו עם תוכנית משחק מסוימת, אהבתי יותר את הרבע השלישי מהחצי הראשון וגרמנו להם לקלוע סלים לא פשוטים, קיבלנו חלק מהדברים שהיו בתוכנית המשחק שלנו, אבל לא היינו מספיק טובים היום. יש משחקים שאפשר לנצח ביכולת בינונית, ויש משחקים שפחות. זה אחד המשחקים שיותר קשה לשחק בהם".

על השפעת מותו של שלף על המועדון אמר קטש: "לא יודע איך דברים משפיעים, שמעתי כל מיני אמירות זה יכול לעבוד לפה או לכאן, אני יודע לבחון את הכדורסל והייתי שם בפרופורציות את הקשר בין האירוע שקרה לנו, שהוא הרבה יותר גדול ומשמעותי מעוד ניצחון או הפסד, טרגדיה משפחתית, בראש ובראשונה וטרגדיה להפועל תל אביב, אנחנו חווים את זה ביום יום. אורי יהיה חסר לנו תמיד, בסופו של דבר היה פה משחק כדורסל לא רע לפרקים, משחק של ריצות פה ושם, עלינו בחצי השני ועשינו ריצה שהחזירה אותנו למשחק, אי אפשר לדעת איך משחק מתפתח. סקוט עשה אימון ראשון אתמול ואני מקווה שהוא יעשה שבוע אימונים מלא וישחק נגד ירושלים. הוא חסר לנו, אבל צריך לדעת לשחק עם חסרון של שחקן זה או אחר".

לגבי אפשרות שיפגשו את מכבי בפלייאוף אמר קטש: "היו לנו משחקים טובים איתם השנה. אין תשובה אחרת לגבי סדרות פלייאוף אחרת, כדי להגיע לשם צריך לעבור רבע גמר וחצי גמר. חובת ההוכחה על מי שאומר, אנחנו יכולים להתמודד והוכחנו את זה לא פעם. הרבה דברים היום תלויים בנו, בהפועל תל אביב, וזה מצב טוב להיות בו, גם במשחקים כאלה מול קבוצה כמו מכבי בחוץ אנחנו צריכים להסתכל על המשחק שלנו וללמוד מהטעויות שלנו, ולדעת שיכולנו להישאר במשחק. אני שמח שהדברים תלויים בנו, אבל לא תמיד".

קפטן הפועל תל אביב מתן נאור: "איבדנו את זה בדברים הקטנים, הם עשו עלינו הרבה נקודות מהזדמנות שנייה, מתפרצות, כדורים חופשיים. ככה אי אפשר לנצח כאן. עדיין קשה לי לנתח ולהסביר דברים, אני יכול להגיד על עצמי שהמשחק ביום חמישי הוא משחק שלא כל כך הרגשתי אותו. לא היינו מספיק אינטנסיביים היום כקבוצה, בסופו של דבר זה אנרגיות. פשוט לא עשינו את זה. זה השורה התחתונה. קשה לי לענות על ההקשר של האוהדים, מכבי כיבדו ועשו טקס ראוי, גור קרא לי לעמוד לידו ונעניתי. לגבי הקריאות נגד שמעון, צריך לראות על מה מדובר, קשה לי לענות אחרי המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן הפועל תל אביב עודד קטש. ברני ארדוב
"אני שמח שהדברים תלויים בנו, אבל לא תמיד". קטש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully