וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד ניצחה 94:99 את שיקגו, טריפל דאבל ללברון ג'יימס

ג'יי אר סמית' היה מצוין עם מבול שלשות וסל מטורף מהחצי. גם אירווינג קלע מאחורי החצי ויחד עם טריפל דאבל ראשון העונה של לברון, הקאבס ובלאט עומדים להבטיח את המקום השני במזרח

ג'יי אר סמית' קליבלנד קאבלירס. GettyImages
ג'יי אר סמית' נתן שואו/GettyImages

מאזן: 27:50 (מקום 2 במזרח)

המשחק הבא: בחוץ מול מילווקי, ביום חמישי (04:00 שעון ישראל).

עשרת המשחקים האחרונים: ניצחון - ניצחון - הפסד - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - הפסד - ניצחון - ניצחון

מדד הטריו: לברון סיים 36 וחצי דקות עם טריפל דאבל ראשון מאז החזרה הביתה - 20 נקודות, 12 אסיסטים, 10 ריבאונדים. אירווינג קלע 27 נקודות, הכי הרבה בקליבלנד. לאב הסתפק ב-11.

הפלייאוף עוד רגע יוצא לדרך וקליבלנד תגיע אליו מהמקום השני במזרח. הקאבס גברו הלילה (בין ראשון לשני) 94:99 בבית על שיקגו ופתחו מהבולס פער של ארבעה משחקים, כאשר לכל קבוצה נותרו עוד חמישה לשחק, כך שקשה להאמין שהם יאבדו את המקום השני. קליבלנד תוכל להבטיח את אליפות הבית והמקום השני במזרח אם תנצח במילווקי בלילה שבין רביעי לחמישי. לברון ג'יימס סיפק טריפל דאבל ראשון מאז החזרה לקליבלנד, 38 בקריירה בסך הכול. על רוב הנקודות היו אחראיים קיירי אירווינג וג'יי אר סמית', שפשוט לא הפסיק לצלוף שלשות. בסך הכול, לקאבס היו 16 שלשות במשחק והם נראים מוכנים למאני טיים.

קיירי אירווינג קליבלנד קאבלירס. AP
גם הוא צלף ממרחק. אירווינג/AP

הבולס פתחו לא רע ועלו ל-7:14. לברון התעורר ועם שבע נקודות השאיר את הקאבס בעניינים. לברון ירד לנוח קצת, קיירי נטל שליטה והרבע הסתיים ב-23:27 בזכות שלשה גדולה שלו עם הבאזר, שהעלתה את מאזנו לעשר נקודות. ג'יי אר סמית' נכנס לזון וקלע ארבע שלשות. עוד סל של ג'יימס וזה כבר 28:35 לקאבס. עד למחצית, קיירי וסמית' המשיכו לצלוף, כאשר האחרון מסיים את המחצית עם שלשה מטורפת לגמרי מהחצי, השישית שלו במחצית הראשונה וקובע 45:54 בהפסקה.

קליבלנד, למרות שהמשיכה במבול השלשות שלה, לא הצליחה לברוח לרגע משיקגו ואחרי חמש דקות של כדורסל במחצית השנייה, היא הובילה רק 60:65. לברון סופסוף התעורר עם דאנק עוצמתי בתוספת עבירה שנעשתה עליו וגם ההגנה של המארחים עבדה היטב. אירווינג כנראה התקנא בסמית' ועם הבאזר לשעון ה-24, קלע סל מטורף, שני מטרים מאחורי קו החצי ופתאום, כבר 60:75. לברון הוסיף עוד סל ועבירה גדולים במתפרצת. הרבע השלישי הסתיים ב-71:79.

סמית' השחיל עוד שלשה פרועה בתחילת הרבע האחרון, השמינית שלו במשחק. הבולס ניסו בכוח להישאר במשחק, אבל מוזגוב קבר צמד דאנקים כוחניים בזה אחר זה. לברון ירד לנוח קצת ושיקגו ניצלה זאת כדי לצמק ל-90:83, ארבע דקות לסיום. הבולס לא הצליחו לעשות יותר מזה וזה נגמר עם 94:99 לקליבלנד.

עוד באותו נושא

דיוויד בלאט: "אני עושה את זה כבר הרבה זמן, ומעולם לא ראיתי דבר כזה קורה"

לכתבה המלאה
פאו גאסול שיקגו בולס. GettyImages
יראה את הקאבס גם בפלייאוף? גאסול/GettyImages

מלבד השלישייה הגדולה, זה היה הערב של סמית', שקלע 24 נקודות ב-8 מ-17 לשלוש. אגב, הוא לא זרק לשתיים ולא זרק מהעונשין. מוזגוב היה טוב כהרגלו, עם 11 נקודות ו-8 ריבאונדים. הספסל כמעט לא תרם, כאשר טריסטן תומפסון קולע 4 ומתיו דלבדובה 2 וזהו. אצל הבולס, מייק דנליבי היה טוב עם 24 נקודות, ארון ברוקס קלע 17, ג'ימי באטלר 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully