וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אתם יכולים לשאול את לברון למה הוא רצה להישאר עוד על הפרקט"

מאמן קליבלנד שלח רמז, ולא אהב את השאלות לגבי העצמאות של לברון בקבלת ההחלטות: "אנשים מנסים להפוך את זה לאישיו". לברון עלה למקום ה-20 ברשימת קלעי כל הזמנים: "לא חשבתי שאהיה הסקורר שאני היום"

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס עם דווין וייד שחקן מיאמי היט. GettyImages
נקודת ציון מול החבר הטוב. לברון ג'יימס עם דווין וייד/GettyImages

שבועיים לפני פתיחת הפלייאוף, קליבלנד השיגה הלילה (בין חמישי לשישי) ניצחון שעשוי להתברר כמשמעותי עם 88:114 על מיאמי. הקאבס, שיסיימו כמעט בוודאות במקום השני במזרח, אומנם הורידו את ההיט למקום השמיני, אך סגנית האלופה רחוקה חצי משחק בלבד מברוקלין שנמצאת כרגע במקום השביעי, שמוביל למפגש עם הקבוצה של דיוויד בלאט בסיבוב הראשון.

לקאבס, שניצחו בקלילות למרות היעדרו של קווין לאב בשל כאבים בגבו, נותרו כעת שישה משחקים בלבד עד לסיום העונה, כולם פרט לאחד מול קבוצות שנמצאות בתמונת הפלייאוף במזרח: מול שיקגו, במילווקי, מול בוסטון, בבוסטון, מול דטרויט ומול וושינגטון. הפער שלה מהמקום השלישי, אותו חולקות טורונטו ושיקגו, עומד כרגע על שלושה משחקים וחצי.

המאמן הישראלי העניק לשחקניו יומיים של מנוחה מלאה אחרי הניצחון הלא משכנע על פילדלפיה, וקיבל אותם רעננים מול האקסית של לברון, שגברה על הקאבס פעמיים בבית העונה, אך שוב הובסה ב-Q, שם הגיע רצף הניצחונות הביתיים של קליבלנד ל-17. לברון רשם משחק טוב עם 23 נקודות, וחלף על פני פטריק יואינג בדרך למקום ה-20 ברשימת קלעי כל הזמנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מספרי המשחק

* רצף 17 הניצחונות הביתיים הוא השלישי באורכו בתולדות הקאבס. במהלכו הם קולעים 106.4 נקודות למשחק לעומת 91.1 של יריבותיהם.

* במהלך הרצף הנוכחי רשמו הקאבס ארבעה ניצחונות בפער של לפחות 25 נקודות, ואיפשרו ליריבתם לקלוע 100 נקודות רק פעם אחת.

* מאז הגעתו של טימופיי מוזגוב הקאבס מובילים את ה-NBA בפער עצום בקטגוריית האלי הופים עם 74. במקום השני נמצאים הקליפרס עם 46 בלבד.

* טריסטן תומפסון היה מצוין עם 15 ריבאונדים במשחקו ה-300 בקריירה, והאריך את רצף ההופעות הרצופות שלו מבלי להחמיץ משחק ל-281, שני רק לדיאנדרה ג'ורדן עם 309.

עוד באותו נושא

קליבלנד פירקה את מיאמי, לברון נכנס ל-20 הקלעים הגדולים אי פעם

לכתבה המלאה
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
"מדי פעם אני צריך להתייחס לשטויות האלו". דיוויד בלאט/GettyImages

ציטוטים

דיוויד בלאט נשאל במסיבת העיתונאים בסיום על כך שביקש מלברון לרדת לספסל חמש דקות וחצי לסיום ונענה בשלילה, והשיב: "אני לא מתכוון להתייחס לכך, אבל אתם יכולים לשאול את לברון למה הוא רצה להישאר על הפרקט לדקה נוספת. אם הוא רוצה לחלוק את זה איתכם הוא יעשה את זה, ואם לא, אז זה בסדר". כשנשאל האם זה קשור לכך שמיד לאחר מכן לברון דחף את גוראן דראגיץ' בתקיפות, ענה בלאט: "אל תכניסו לי מילים לפה...".

כשנשאל האם ההחלטה לשחק עם לברון יותר ויותר מתחת לסל הייתה שלו ענה בלאט: "אני קבעתי את המהלכים, והוא שיחק יותר בפוסט. רק עבור אלו שיש להם מחשבות אחרות לגבי זה... וזה הכל, למרות שיש אנשים שמנסים להפוך את זה לאישיו. יכול להיות שהאירוניה שלי לא מספיק ברורה כאן? כי מדי פעם אני צריך להתייחס לשטויות האלו".

על היכולת שהציגו ללא קווין לאב אמר בלאט: "כשמישהו לא יכול לשחק, הבא אחריו מתייצב למשימה. אם אתה יכול לחפות על חיסרון של מישהו זה סימן לקבוצה טובה. אנחנו לא רוצים לשחק בלי קווין, אנחנו צריכים את קווין. אנחנו יודעים מה הערך שלו בשבילנו וכמה הוא מביא לנו. אבל אם הוא חסר יום אחד, מישהו אחר צריך להתעלות ואני חושב שהרבה שחקנים התעלו היום וזה סימן טוב, סימן טוב מאוד".

לברון ג'יימס התייחס לעלייתו למקום ה-20 ברשימת קלעי כל הזמנים ואמר: "קודם כל, זה כבוד. כשגדלתי ראיתי את החבר'ה האלה משחקים וחלמתי להיות כמוהם. פטריק יואינג היה אבן הפינה של הניקס הקשוחים בשנות התשעים, וזה כבוד גדול לעבור אותו. מעולם לא חשבתי שאהיה הסקורר שאני היום, ובטח לא שאהיה ברשימה כזו. הייתי מספיק בר מזל כדי להישאר בריא ולשתף פעולה עם שחקנים נהדרים שאיפשרו לי לעשות את מה שצריך כדי להגיע לשם, ואני פשוט מנסה להחזיר למשחק עד כמה שאני יכול".

גוראן דראגיץ' שחקן מיאמי היט מול קיירי אירווינג שחקן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
קיבל מסר ברור מקינג ג'יימס. גוראן דראגיץ'/GettyImages

מה אמרו בתקשורת

כריס פידור מ-"Cleveland.Com" כתב: "הספסל של הקאבס קולע הכי מעט נקודות בליגה, והמחליפים שלהם היו חבורה לא עקבית במשך מרבית העונה, אבל שני הטריידים עזרו לייצב אותה, וכעת בלאט מצא 3-4 שחקנים שהוא יכול לסמוך עליהם. היו הרבה דיבורים לאחרונה על השאלה מי מכריז על התרגילים בקבוצה, אבל לאור העובדה שהם מחזיקים במאזן הטוב בליגה מאז אמצע ינואר, זה לא כך כל משנה".

ג'ייסון לויד מ-"אקרון ביקון ג'ורנל" כתב: "מאמניו של לברון מבקשים ממנו כבר שנים לשחק יותר בפוסט. מייק בראון תמיד רצה אותו בפנים, וגם אריק ספולסטרה. לברון הודה לאחרונה שהוא לא אוהב לשחק שם כל הזמן, אבל לא אכפת לו לעשות זאת כשהסיטואציה מתאימה. אבל אל תראו את הקאבס מפרקים ותקפצו למסקנה שהם לא צריכים את לאב, כי הם צריכים. איתו קשה לי לראות קבוצה בליגה שמסוגלת לשמור על כל כך הרבה קלעים בהצלחה במשך שבעה משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully