וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט לא מכחיש: "אין לי בעיה שלברון יקרא מהלכים לפעמים"

רגע לפני עוד מפגש עם מיאמי, בקליבלנד עוסקים בדיווחים לגבי מקומו של קינג ג'יימס לעומת המאמן. לברון: "בלאט מחליט על הרוב, אבל גם לי יש זכות". וייד: "הוא היה עושה את זה גם במיאמי"

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
כל עוד זה עובד, לבלאט אין בעיה/AP

שבעה משחקים בלבד נותרו לקליבלנד בעונה הסדירה הראשונה של דייויד בלאט כמאמן ב-NBA. הקאבס יגיעו לפלייאוף מהמקום השני במזרח ובינתיים, הלילה (בין חמישי לשישי) מחכה להם מפגש פיקנטי כאשר יארחו בפעם הרביעית והאחרונה העונה את האקסית של לברון ג'יימס, מיאמי.

ביממה האחרונה עוסקים בקליבלנד בדברים שאמר העיתונאי המקורב ללברון, בריאן ווינדהורסט, בפודקאסט שהקליט עם ביל סימונס ולפיהם: "התקפת פרינסטון שבלאט התקין בטרום העונה נזרקה לגמרי ומה שקורה זה שלברון לוקח את הכדור, מחליט על תרגיל ובלאט רק רואה את זה".

לאחר האימון שנערך בליל אמש, בלאט התפנה לדבר עם כלי התקשורת ולא ממש הכחיש את הדברים של ווינדהורסט, אבל כן דאג להציב אותם באור מעט שונה. על פי כריס היינס המסקר את הקבוצה עבור "קליבלנד.קום", בלאט אמר: "ככל שהמשחק מתקדם ואתה נמצא בשיאו של הקרב, לפעמים קשה להעביר את כל המסרים שלך מהקווים או שאתה פשוט לא רוצה לעצור את השטף. אז יש לנו סיטואציות שאנחנו יודעים מראש איך אנחנו רוצים להגיב אליהן. לפעמים, תוך כדי מהלך המשחק, אחד השחקנים יכול להחליט על מהלך כלשהו. אני לא חושב שזה יוצא דופן, ממש לא. בטח שלא אם כל הקבוצה יודעת מה היא עושה ויש לה תכנית ברורה למשחק. זה בוודאי לא קורה כל הזמן, אבל מן הסתם זה יקרה תוך כדי משחקים".

בלאט הוסיף: "אין לי בעיה שלברון יתפוס שליטה על השחקנים לעיתים ויקרא מהלכים. אם זה עובד, אז ברור שאין בעיה עם זה. זה יכול לקרות".

פורוורד קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. AP
כולם מפרגנים לכולם. ג'יימס/AP

ג'יימס עצמו אמר בעניין: "אם אני רואה משהו, יש לי את הזכות לקרוא מהלכים. גם לקיירי יש. כמובן שקואץ' בלאט הוא זה שמחליט על המהלכים תוך כדי רוב המשחק ובפסקי הזמן, אבל זה נהדר שהוא נותן לנו את החופש על המגרש לקבוע מדי פעם מה שנראה לנו מתאים לקבוצה".

במהלך אימון אתמול, על פי היינס, ג'יימס הציב את בלאט ועוזרי המאמן על המגרש והראה להם כמה מהלכים שהוא מעוניין להכניס לקבוצה: "אני יודע להרגיש את המשחק", אמר קינג ג'יימס, "אני חושב שאני יודע איך לעזור לקבוצה ויש לנו כמה מוחות נהדרים בסביבה. המאמנים שלנו מעולים ואני מודה להם על כך שהם מאפשרים לי לתת את החלק שלי. בסופו של דבר, ההחלטה האחרונה היא שלהם".

דוויין וייד אמר בעניין: "לפעמים, כשאתה על המגרש, אתה חייב לקרוא מהלכים. זה לא כאילו 'אני המאמן עכשיו', זה לא המצב. צריך להרגיש את המשחק, לראות איך ההגנה משחקת, לדעת מה יכול לעבוד. גם במיאמי לברון היה קורא מהלכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully