וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא בארסה: "לא אוהב שמשחקים עם הזיכרון של טיטו וילאנובה"

ברתומיאו עורר סערה לאחר שטען שהמאמן המנוח עמד מאחורי עסקת ניימאר הבעייתית. בהמשך, התגונן: "פירשו את המשפט שלי בצורה רעה מאוד ועם כוונות רעות מאוד". צ'אבי יאמן את קטאר?

נשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו. רויטרס
בלגן גדול בברצלונה. ברתומיאו/רויטרס

נשיא ברצלונה, ג'וזפ מריה ברתומיאו, עורר הבוקר (שישי) סערה בספרד. במהלך עדות שנתן ברתומיאו בבית המשפט לגבי המשפט המתנהל סביב פרשת החתמתו של ניימאר בברצלונה בקיץ שעבר, הוא אמר: "ב-2013, המאמן טיטו וילאנובה ביקש מאיתנו להחתים את ניימאר, משום שלטענתו המועדון היה זקוק לשחק כזה. טיטו היה בטיפולים כימותרפיים בניו יורק ולא רציתי לאכזב אותו, אז החתמתי את ניימאר".

הציטוט הזה כאמור, גרם לסערה לאחר שבספרד טענו שברתומיאו מנסה להפיל את הבלגן סביב החתמת הברזילאי על המאמן המנוח, שהלך לעולמו בשנה שעברה. בשעות הערב, ברתומיאו התגונן: "מול השופט אמרתי את האמת, שבמסגרת ההכנות לעונת 2013/14, המאמן שהיה לנו אז, טיטו וילאנובה, ביקש שנקדם כמה שנוכל ואם הדבר אפשרי בכלל את רכישתו של ניימאר. ניצלו את המשפט הזה ופירשו אותו בצורה רעה מאוד ועם כוונות רעות מאוד. זיכרו של טיטו וילאנובה הוא משהו שאני וכל הברצלונאים רגישים לו מאוד. אני לא אוהב שמשחקים עם הזיכרון של טיטו וילאנובה, אדם שהיה מאוד חשוב עבור המועדון שלנו".

המשפט המדובר נוגע לחשדות סביב העלמות מסים מצד ברתומיאו והנשיא הקודם של המועדון, סנדרו רוסיי, במסגרת עסקת ניימאר. לפני שלושה ימים דרש בית המשפט בספרד עונש מאסר של שנתיים ושלושה חודשים לברתומיאו ושל שבע וחצי שנים לרוסיי והאשים אותם בהעלמות מסים על מיליוני יורו. התביעה גם דרשה קנס על סך 33 מיליון יורו לברצלונה.

שחקן ברצלונה צ'אבי. רויטרס
נתראה ב-2002. צ'אבי/רויטרס

אמש דווח בספרד כי צ'אבי חתם על חוזה באל סאאד מקטאר, וכעת מפרסמים ב'אס' על התכניות של אחד הסמלים הגדולים בתולדות ברצלונה. על פי כתבה שפורסמה היום, חוזהו בן שלוש העונות יהיה רק תחילת דרכו באמירות. התכנית, כפי שמסתמנת כרגע, היא שצ'אבי יסיים את קריירת המשחק שלו ואז יתחיל לאמן במדינה, כשהיעד המוצהר הוא שבמונדיאל של 2022, אותו תארח קטאר בחורף, כבר יהיה זה שיעמוד על הקווים.

על פי הדיווח, ראשי הכדורגל בקטאר רצו תחילה את ראול לתפקיד, אך זה בחר לעזוב את המדינה ולעבור לארצות הברית. צ'אבי היה המועמד הבא בתור, כשכל הנראה יהיה אחראי כבר מתחילת דרכו על אחת האקדמיות המובילות בכדורגל הקטארי.

ונסיים בקליפ מגניב: צ'אבי שיחק בערך 750 משחקים בברצלונה, אבל מסתבר שהוא זוכר כל אחד ואחד מהם. בסרטון שהוציא המועדון נראה הקשר האגדי, שעל פי הדיווחים יעזוב בקיץ את בארסה, נזכר בדיוק מדהים בחמישה שערים רנדומליים לאורך הקריירה שלו.

עוד באותו נושא

ברתומיאו: "טיטו וילאנובה ביקש מאיתנו לרכוש את ניימאר"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully