וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברתומיאו: "טיטו וילאנובה ביקש מאיתנו לרכוש את ניימאר"

נשיא ברצלונה הפתיע כשהזכיר את שמו של מאמן העבר המנוח במשפט שמתנהל נגדו בעקבות העלמות מס: "הוא אמר לנו שבארסה זקוקה לשחקן מסוגו". התביעה דורשת מאסר בפועל לברתומיאו ורוסיי. וגם: איך העסקה הפכה ליקרה בהיסטוריה

סנדרו רוסיי נשיא ברצלונה המתפטר (משמאל) עם מחליפו ז'וספ מריה ברתומיאו. GettyImages
יילכו לכלא? ברתומיאו ורוסיי/GettyImages

ניימאר, כוכב הברזילאי של ברצלונה, פורע העונה את השטרות בגדול ומככב על המגרש, אבל מאחורי הקלעים נמשך המשפט בפרשת החתמתו של ניימאר והחשדות הכבדים להעלמות מס של ג'וספ מריה ברתומיאו, נשיא המועדון הקטלאני.

היום (שישי) נתן ברתומיאו עדות נוספת במשפט שמסעיר את ספרד וסיפק עדות חדשה ומפתיעה בנוגע להחתמת ניימאר. "ב-2013, המאמן טיטו וילאנובה ביקש מאיתנו להחתים את ניימאר משום שלטענתו המועדון זקוק לשחקן מסוג זה", אמר ברתומיאו והוסיף: "טיטו אז היה בטיפולים כימותרפיים, הלכנו לבקר אותו בניו יורק והוא אמר שהוא רוצה לעשות שינוי. אני לא רציתי לאכזב אותו ורציתי להחתים את ניימאר".

כזכור, ב-24 במארס בית המשפט בספרד דרש עונש כבד של שנתיים ו-3 חודשים בכלא לברתומיאו ולא פחות מ-7.5 שנים לסנדרו רוסיי הנשיא הקודם, זאת בעקבות אישום של העלמת מס בסך של יותר מ-13 מיליון שקל בעסקת העברתו של ניימאר. בנוסף מדווח בספרד שהקנס הצפוי לברצלונה יעמוד על כ-33 מיליון יורו. השניים מכחישים את הטענות נגדם.

עם או בלי קשר, בספרד פרסמו היום סרטון קצר שמנתח כיצד בדיוק תפחה עסקת ניימאר לממדי ענק ואיך היא הסכתמה בסופו של דבר ב-170 מיליון יורו - מה שהופך אותה לעסקה היקרה בתולדות הכדורגל העולמי. כך זה קרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully