וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "זכותו של קווין לאב לחשוב מה שהוא רוצה"

אחרי שלאב אמר שראסל ווסטברוק ראוי לתואר ה-MVP יותר מאשר חברו בקליבלנד, לברון ג'יימס מנסה להרגיע: "לקווין יש דעה משלו, המצביעים יחליטו". בלאט: "באירופה לא מתעסקים בזה"

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס עם קווין לאב. רויטרס
מחמיא לווסטברוק. לברון/רויטרס

זה לא סוד שלברון ג'יימס וקווין לאב לא קרובים במיוחד. לברון נחשב מקורב הרבה יותר לקיירי אירווינג וג'יי אר סמית', ולאב אף הודה בראיון השבוע שהוא ולברון "לא ממש חברים". לאור העובדה שבמהלך העונה לברון היה זה שביקר בפומבי את לאב על יכולת הקליעה המאכזבת שלו ואתגר אותו לקחת יותר אחריות, ולנוכח העובדה שרק לפני כמה ימים לאב התראיין ואמר שיש שחקנים בליגה (ראסל ווסטברוק) שיותר ראויים מלברון לזכות העונה בתואר ה-MVP, בקליבלנד כבר הרגישו מתיחות קלה בין השניים. לברון מיהר להפיג אותה.

"לא שמעתי על זה עד היום", אמר לברון באימון קליבלנד, שתשחק הלילה בממפיס מול הגריזליס. "אני לא חושב על זה יותר מדי, באמת. אני לא מתעסק בדברים כאלה. אני חושב שהמצביעים יחליטו מי יהיה ה-MVP".

קווין לאב לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. AP
לא הופתע שהציטוט שלו גרם לסערה. לאב/AP

כזכור, ביום שני לאב אמר שהוא באופן אישי היה נותן את פרס ה-MVP לחברו מהקולג' ראסל ווסטברוק, לנוכח המספרים המרשימים שלו העונה. זה לא כל כך נהוג בליגה ששחקן מקדם שחקן מקבוצה אחרת לתואר. לאב גם הודה בראיון שהוא ולברון אולי "לא חברים הכי טובים", אבל ציין שהחברות ביניהם "מתפתחת".

"שניהם נותנים עונת MVP", אמר לאב על לברון ו-ווסטברוק, עמו שיחק עונה אחת ב-UCLA, "אני הולך עם ראסל כי בכל ערב, כשאתה מסתכל על המספרים שלו, הם נלחמים על מקום בפלייאוף אפילו שאיבקה ודוראנט פצועים, והוא עדיין נלחם עבור הקבוצה שלו והם עדיין מנצחים. אני חושב שלראסל יש עונה טובה יותר".

כאמור, לברון לא התרגש, ואף החמיא לווסטברוק. "אני חושב שמה שראס עושה העונה, המספרים שלו פשוט מטורפים, הוא שומר על החברים שלו בתמונה במערב", אמר ג'יימס, "סטף קרי גם מועמד עם מה שהוא עושה העונה, ללא ספק. וגם אני וג'יימס הארדן. לקווין יש דעה משלו. מי שהוא חושב שצריך להיות ה-MVP, לאך אחד אסור להאשים אותו על זה".

אגב, לאב לא מופתע שהתשובה שלו גרמה לסערה, כי לטענתו, התקשורת אוהבת לקחת רק משפט קטן ולהפוך אותו לכותרת. "בתשובה המלאה שלי אמרתי שגם לברון יכול לזכות ב-MVP. סטף קרי, הארדן, כל החבר'ה האלה שכולכם מכירים, כולם יוכלו לזכות".

עוד באותו נושא

לאב: "לברון ואני לא חברים טובים. ה-MVP מגיע לווסטברוק"

לכתבה המלאה
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
מרגיש האמריקאים מתעסקים בזה יותר מדי. בלאט/AP

לברון נעדר השנה מ-11 משחקים, יותר מכל שאר "המועמדים". עם זאת, במשחקים שבהם לא שיחק קליבלנד במאזן 9:2, נתן שממחיש את השפעתו על הקבוצה.

ג'יימס, יש לציין, כבר זכה בתואר ארבע פעמים, והוא היחיד ברשימת המועמדים שכבר זכה בתואר בעבר. אם יזכה בפעם החמישית ישתווה למייקל ג'ורדן וביל ראסל, ויהיה שותף למקום השני אחרי קרים עבדול ג'באר (שש פעמים).

דייויד בלאט נשאל בסוף השבוע אם הוא לוקח חלק ב"קמפיין" למען בחירתו של לברון ל-MVP. "אני לא מרגיש שאני צריך לקדם את לברון, היכולת שלו והתצוגות שלו מדברות בעד עצמן", אמר מאמן הקאבס, שכבר אמר העונה שלברון משחק כמו MVP, "אני פשוט חושב שאי אפשר לדון במועמדים לתואר מבלי להזכיר אותו ואת היכולת שלו, ולא סתם את השם שלו. זה מה שחשוב".

בלאט הוסיף ש"באירופה לא מדברים על פרסים אישיים, זה לא משהו שנמצא כל הזמן ברקע, הדבר המרכזי הוא תארים קבוצתיים, ורק בסוף מחליטים מי השחקן המצטיין. זה משהו שכמעט ולא מדברים עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully