וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאב: "לברון ואני לא חברים טובים. ה-MVP מגיע לווסטברוק"

כנראה שלא הכול מושלם בקבוצה של דיוויד בלאט: הפורוורד התראיין בגילוי לב, סיפר על יחסיו עם כוכב הקאבס והפתיע כשלא הביע תמיכה בחברו במרוץ ל-MVP: "לראסל יש עונה טובה יותר"

קווין לאב, לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
"אנחנו לא מבלים יחד כל היום, אבל אנחנו נפגשים מדי יום ומתאמנים יחד". לאב וג'יימס/GettyImages

קליבלנד נראית מצוין מאז פגרת האולסטאר ובחודש מרץ היא עומדת על מאזן 3:9 לאחר שהתבססה במקום השני במזרח, אבל כנראה שלא הכול מושלם בקבוצה של דיוויד בלאט. פורוורד הקאבס קווין לאב התראיין ל-ESPN והתייחס למעמדו בקבוצה בהווה ובעתיד. "אני מתכנן להישאר בקאבס", אמר לאב, ולפי דבריו בין אם קליבלנד תזכה באליפות או לא.

במהלך העונה לברון ג'יימס דרבן בפומבי את לאב בעקבות העליות והמורדות ביכולתו, וכשלאב נשאל איך מערכת היחסים שלו עם קינג ג'יימס הוא השיב: "בסדר. אנחנו לא חברים טובים, אנחנו לא מבלים יחד כל היום, אבל אנחנו נפגשים מדי יום ומתאמנים יחד. אני חושב שמערכת היחסים בינינו מתפתחת, אני יכול להגיד את אותם דברים גם לגבי מערכת היחסים עם קואץ' בלאט ויתר השחקנים. ככה זה ב-NBA".

הנקמה: פירס דחף את כספי בגלל שהוא נפל על אשתו בעונה שעברה?

מארק שטיין בחר בדיוויד בלאט ל"מאמן השליש השני ב-NBA"

לאב התראיין גם ל"דן פטריק שואו" וכשנשאל מי לדעתו ראוי להיות MVP העונה, הפתיע כשהשיב שלדעתו התואר צריך ללכת לראסל ווסטברוק, ולא לחברו לקבוצה לברון ג'יימס. "לשניהם יש עונה של MVP", אמר לאב, "אבל אני הולך עם ה-MVP לראסל ווסטברוק. כשרואים את הסטטיסטיקה שלו בקבוצה שנלחמת על מקומה בפלייאוף, בלי דוראנט, והוא נלחם עבור הקבוצה שלו ומנצח, אז אני חושב שלראסל יש עונה טובה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully