וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק שטיין בחר בדיוויד בלאט ל"מאמן השליש השני ב-NBA"

כתב ה-NBA הבכיר של ESPN החמיא למאמן הישראלי של קליבלנד: "הוא שרד את הסערה. בתקופה הזו אף מאמן לא חווה תקופה יותר פרודוקטיבית. לא הוגן שלא החמיאו לו יותר בתקופה האחרונה"

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
הפלייאוף יהווה מבחן אחר לגמרי. בלאט/GettyImages

כתב ה-NBA הבכיר של ESPN, מארק שטיין, בחר היום (ראשון) בדיוויד בלאט למאמן השליש השני בליגה. שטיין הבהיר שדבר לא השתנה מבחינתו במירוץ לתואר "מאמן השנה" ושהמתחרים הם מייק בודנהולצר מאטלנטה הוקס וסטיב קר מגולדן סטייט, אבל החמיא למאמן הישראלי על ההופעה של קליבלנד קאבלירס בשבועות האחרונים.

"אם מסתכלים על השלישי האמצעי של העונה, אף מאמן ב-NBA לא חווה תקופה יותר מהנה ופרודוקטיבית", כתב שטיין, "ב-15 בינואר הקאבס היו במאזן שלילי 20:19, אבל בלאט שרד את הסערה. בדומה לעונה האחרונה שלו בקבוצת הפאר האירופאית מכבי תל אביב. הוא כמעט פוטר אחרי פתיחה של 3:4 בליגה הישראלית, אבל המשיך כל הדרך לזכייה ביורוליג במאי".

קליבלנד שכאמור התחילה את העונה בגמגום כבד, פתחה מבערים בחודשיים האחרונים והיא כבר במקום השני במזרח. למרות עונה מאוד משכנעת של אטלנטה, פרשנים רבים מציבים את הקבוצה של בלאט כפייבוריטית לזכייה במזרח ולעלייה לסדרת הגמר. שטיין הוסיף בטור שלו: "בלאט קיבל הרבה עזרה מהג'נרל מנג'ר, דייויד גריפין, שנתן לו תמיכה עצומה. הוא הכריז שהעבודה שלו לא בסכנה ואז ביצע טריידים שהנחיתו בקבוצה את טימופיי מוזגוב, ג'יי אר סמית' ואימן שאמפרט. מאותו רגע זו הייתה קבוצה שונה".

שטיין סיכם: "המבחנים הקשים של בלאט יהיו כמובן בפלייאוף, אז הוא יפגוש בפעם הראשונה בסוג חדש של משחק. צריך להיות הוגנים ולהגיד שבמידה מסוימת זה לא הוגן שנאמרו כל כך מעט דברים טובים בחודשים האחרונים על החזרה שלו מפתיחת עונה לא טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully