וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחת המוטיבציה של לברון במחצית: "הייתי צריך ללחוץ על הכפתור"

קינג ג'יימס הודה: "היכולת שלנו במחצית הראשונה הייתה מתסכלת". בלאט החמיא לו: "הוא צריך להיכנס לדיון על ה-MVP" וגם הפרשנים התלהבו: "לפעמים, לברון פשוט מזכיר שהוא הכי טוב"

דייויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. Jason Miller, GettyImages
מתקרב להבטחת המקום השני. בלאט/GettyImages, Jason Miller

קליבלנד שעטה אמש (ראשון) לניצחון 90:108 במילווקי, ושיפרה את מאזנה ל-26:46. הניצחון השלישי ברציפות של הקאבס היה בספק גדול במשך מרבית המשחק, אבל בפיגור 72:67 שתי דקות לסיום הרבע השלישי לברון ג'יימס (28 נקודות, 10 ריבאונדים) הצית ריצת 6:26, שנתנה לקבוצתו ניצחון מספר 27 ב-33 משחקיה האחרונים. האתגר הבא של הקאבס יהיה ביקור אצל ממפיס החזקה בלילה שבין רביע לחמישי.

בעקבות הצלילה של מילווקי, שחטפה את הפסדה השישי ברציפות, ייתכן שהשתיים, שייפגשו פעם נוספת לפני תום העונה הרגילה, ישחקו זו מול זו גם בסיבוב הראשון של הפלייאוף. דיוויד בלאט שוב ראה את שחקניו חוצים את רף 30 הזריקות מחוץ לקשת, אבל מדייקים ב-13 מ-31, ושוב ספסל את קווין לאב המאכזב (9 נקודות, 1 מ-5 לשלוש, 3 ריבאונדים ב-29 דקות), לאורך כל הרבע האחרון.

מספרי המשחק

* לברון ג'יימס קלע 21 מתוך 28 הנקודות שלו במחצית השנייה, 13 מתוכן ברבע האחרון.

* ג'יי אר סמית' קלע בשבעת משחקיו האחרונים 28 מ-52 מחוץ לקשת (53.8%), אחרי שאמש הוא סיים עם 7 מ-9.

* שחקני הספסל של קליבלנד, בראשות אימן שאמפרט עם 10 נקודות, ניצחו 16:18 את מחליפי הבאקס.

* מילווקי צנחה למאזן של 13:4 מאז הטרייד שהנחית את מייקל קרטר וויליאמס מפילדלפיה ושלח את ברנדון נייט לפיניקס.

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס עם ג'יי אר סמית'. AP
סחב את קליבלנד לעוד ניצחון. לברון/AP

התגובות

קליבלנד סיימה את המחצית הראשונה בפיגור תשע נקודות וללברון זה לא התאים. דאנק עוצמתי שלו הוביל את הריצה של הקאבס ברגעים החשובים במחצית השנייה וסידר את הניצחון: "הייתי מתוסכל מהדרך בה שיחקנו במחצית הראשונה", אמר קינג ג'יימס, "אני יודע מתי ללחוץ על הכפתור כשצריך וזה היה אחד המשחקים בהם הייתי צריך ללחוץ על הכפתור. אני חושב שהקשר בין כל השחקנים על המגרש עלה מדרגה ברבע האחרון. פשוט טסנו על המגרש ועזרנו אחד לשני".

בלאט נשאל לגבי לברון ואמר: "באירופה לא נהוג שהמאמן מריץ שחקנים שלו לפרסים אישיים, אז גם כאן לא עשיתי את זה. אבל בהחלט צריך לקחת אותו בחשבון בדיבורים על תואר ה-MVP של הליגה".

בלאט הוסיף: "אני חושב שאנחנו מניעים את הכדור טוב ומן הסתם, לברון וקיירי מושכים הרבה תשומת לב. שניהם יודעים למצוא טוב את ג'יי אר סמית' והוא למד מצוין איך לשחק איתם. הוא בכושר נהדר ומשחק כדורסל פנטסטי".

עוד באותו נושא

מארק שטיין בחר בדיוויד בלאט ל"מאמן השליש השני ב-NBA"

לכתבה המלאה
seperator

הפרשנים:

סאם אמיקו מ"פוקס ספורטס אוהיו" כתב: "לפעמים, לברון הוא פשוט טוב יותר מכל אחד אחר ומחליט להראות את זה. זה גם היה הסיפור של המשחק הזה. ההופעה שלו הייתה כדורסל במיטבו. הקאבס נראים מוכנים לפלייאוף. הם פתחו בלי אנרגיות, אבל מהדאנק של לברון הכול השתחרר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully