וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - מכבי חיפה: ייערך טקס קבלת פנים לאלירן עטר

חלוץ הצהובים לשעבר יקבל כבוד מהקהל בבלומפילד לפני המשחק בין השתיים (ראשון, 20:35, ערוץ 1). ראיוס מחוץ לסגל הירוקים, משומר בסגל. טל בן חיים צפוי לחזור להרכב של פאקו אייסטרן

מחזור 27מחצית22/03/2015
מכבי תל אביב
    0
      מכבי חיפה

      טריוויה:

      * המאזן בין הקבוצות מאז הגעתו של ג'ורדי קרויף למכבי תל אביב: 11 משחקים (10 בליגה, אחד העונה בגמר גביע הטוטו), 7 ניצחונות למכבי תל אביב, 3 תוצאות תיקו, ניצחון בודד למכבי חיפה.

      * את שני המשחקים בין הקבוצות בעונה הסדירה מכבי חיפה סיימה בתשעה שחקנים והפסידה. בשני המקרים, המורחק השני היה אדין צוצאליץ', שכבר לא נמצא בקבוצה.

      * למעשה, בכל אחד משלושת הביקורים האחרונים של מכבי חיפה אצל מכבי תל אביב היא ראתה לפחות כרטיס אדום אחד ובכולם היא הפסידה.

      * בכל אחד מחמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות (בכל המסגרות) נשרק פנדל. פעמיים לחיפה (ראיוס כבש את שניהם), שלוש פעמים למכבי תל אביב (מיטרוביץ' וזהבי כבשו, ראדי החמיץ).

      * הפעם האחרונה בה מכבי חיפה כבשה יותר משער חוץ אחד במשחק מול מכבי תל אביב הייתה ה-0:2 במאי 2011, מצמד של תומר חמד. זה גם היה ניצחון החוץ האחרון של הירוקים על הצהובים.

      יואב זיו שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול תומר חמד שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
      הניצחון האחרון של מכבי חיפה בחוץ מול מכבי תל אביב. חמד מעל זיו/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות:

      מכבי תל אביב:

      לא בכל אימון בקרית שלום מתארח מיטש גולדהאר וכשזה קורה, יש אווירה קצת שונה במועדון. בעלי מכבי תל אביב ניצל את ביקורו בארץ כדי להגיע למתחם גם היום (שבת) וגם אתמול אבל עדיין לא ברור אם ישאר למשחק מול מכבי חיפה בבלומפילד. מי שבטוח יהיה על הדשא הוא אלירן עטר ומכבי תל אביב תכבד את הגעתו המחודשת לאיצטדיון בטקס קצר לפני המשחק. עטר זוכה לתמיכה מלאה מכל יציעי מכבי תל אביב, כך שהוא אמור להרגיש בבית.

      הבלם קרלוס גרסיה החליט להישאר בארץ ולא להמריא להלווית סבו. במכבי נתנו לספרדי להחליט לבד ולא ביקשו ממנו להישאר למשחק, אפילו שדור פרץ עדיין פצוע מעט בשרירי בטנו. בסופו של דבר החליט גרסיה להישאר והוא אמור לפתוח במרכז ההגנה לצידו של איתן טיבי.

      פאקו אייסטרן דיבר רבות על שיטת המשחק שלו וסביר להניח שבמיוחד במשחק מול קבוצה שיודעת להחזיק בכדור כמו מכבי חיפה, הוא יעלה שוב את מערך 3-3-4 במטרה לשלוט יותר בכדור במרכז השדה. טל בן חיים עשוי לחזור להרכב לצד ערן זהבי. בשלישיית הקישור עשוי הבאסקי להשאיר את אלה ששיחקו במחזור הקודם.

      מכבי חיפה:

      אחרי שהצליחה, ממש ברגע האחרון, להשתחל אל הפלייאוף העליון, תנסה הקבוצה של מרקו בלבול להשיג גם את הכרטיס לאירופה ועל הדרך, לנצח סופסוף את היריבה הצהובה, דבר אותו לא השכילה לעשות מאז דצמבר 2012. חיפה מגיעה לבלומפילד בכושר טוב ולאחר שהשיגה 13 בחמשת המחזורים האחרונים. בלבול אמר לאתר הרשמי של הקבוצה לקראת המשחק: "מכבי תל אביב זו הקבוצה הטובה בישראל, קבוצה טכנית ואגרסיבית. משחק החוץ הקשה ביותר. מכבי חיפה זו קבוצה יצירתית, שטובה עם הכדור ואנחנו נבוא ונעשה הכל לנצח".

      בלבול השאיר מחוץ לסגל למשחק את שמואל שיימן, גוסטבו בוקולי, רובן ראיוס וקובי מויאל הפצוע כבר תקופה ארוכה. מי שחוזר לסגל לאחר היעדרות ממושכת הוא אייל משומר, אולי לקראת משחקי הנבחרת בשבוע הבא. באימון שנערך אתמול בבוקר, הוא תרגל את מיצ'ל, אביחי ידין ומדו בהרכב של שלושה קשרים אחוריים, בו נותר חן עזרא על הספסל ואת ההתקפה מאיישים עטר, בניון ושכטר. האוהדים כנראה מרגישים שהפעם יש לקבוצה שלהם צ'אנס אמיתי לעשות משהו מול האלופה החורקת ונרשמו בהמוניהם להגרלת הכרטיסים. 1,650 מהם ילוו את הקבוצה לאחר שזכו בהגרלה.

      הצעה שאסור לפספס

      התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

      לכתבה המלאה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      משומר בפנים, ראיוס בחוץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

      יעמדו למבחן

      מכבי תל אביב: איתן טיבי

      שבוע לפני ויילס ובכלל רגע לפני השיא של נבחרת ישראל, צריך איתן טיבי לשלוט ברחבה של מכבי תל אביב ולהוכיח על הדרך גם לאלי גוטמן שהוא בכושר הכי טוב לקראת ההתמודדות במדי הלאומיים.

      מכבי חיפה: חן עזרא

      הזגזוג של מרקו בלבול לגביו אינו מקרי, ואינו נובע רק משיקול טקטי. חן עזרא כבר לא פוגע תקופה ארוכה, רחוק מלממש את הפוטנציאל שלו. אם הוא רוצה לחזור לקדמת הבא, עזרא חייב להגיע למשחק גדול כמו זה בבלומפילד. לא עם עוד תרגיל מרהיב על המגן של מכבי ובעיטה למשקוף, אלא משחק שלם שיותיר את הקהל של מכבי תל אביב פעור פה. האם הוא מסוגל לעשות את זה?

      הרכבי הקבוצות

      שופט: מנשה משיח
      אצטדיון: בלומפילד
      קהל: 12875

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully