וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "הפלייאוף היה המטרה כשהחתימו אותי, עד שכל החבר'ה הגיעו"

המאמן חגג את הבטחת המקום בפלייאוף והחמיא ללברון, שהתגבר על מחלה והוביל את קליבלנד לניצחון על אינדיאנה: "הוא עושה דברים נהדרים". הפרשנים משוכנעים: "לקאבס יש סיכויים טובים"

דייויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. Jason Miller, GettyImages
הצלחה ראשונה. בלאט/GettyImages, Jason Miller

קליבלנד ודייויד בלאט הבטיחו הלילה (בין שישי לשבת), כצפוי, את המקום בפלייאוף ה-NBA. הקאבס השיגו ניצחון דחוק, 92:95 ביתי מול אינדיאנה, כאשר לברון ג'יימס בקושי עולה למשחק לאחר שסבל ממחלה, אבל בכל זאת מסיים עם 29 נקודות, 11 מהן ברציפות ברגעי ההכרעה.

seperator

המספרים:

* קליבלנד חוזרת לפלייאוף לראשונה מאז 2010, לפני שלברון עזב למיאמי.

* ב-7 בינואר הפסידה קליבלנד בבית ליוסטון. מאז? 15 ניצחונות ביתיים ברציפות.

* מאז ה-15 בינואר, הקאבס עם המאזן הטוב בליגה, 6:26.

* הקאבס במאזן 3:38 כשהם מובילים או נכנסים בשוויון לרבע האחרון.

עוד באותו נושא

לברון התגבר על המחלה והבריק, דייויד בלאט וקליבלנד בפלייאוף

לכתבה המלאה
מת'יו דלבדובה קליבלנד קאבלירס מול ג'ורג' היל לואיס סקולה אינדיאנה פייסרס. AP
גיבור מפתיע. דלבדובה/AP

התגובות:

לברון היה כל כך חולה בבוקר המשחק, עד שהוא פספס את אימון הקליעות על מנת לצבור עוד כמה שעות שינה. דייויד בלאט אמר: "לברון עושה המון דברים נהדרים. אחד מהם הוא לבוא הנה ולשחק. הוא היה חולה ואין ספק שיכול היה למצוא תירוץ לא לבוא, אבל הוא לא עשה את זה. הוא רצה לשחק ואנחנו אפשרנו לו". על המשחק עצמו אמר המאמן: "הוא היה יותר בסגנון שלהם מאשר שלנו ומגיע לנו קרדיט שניצחנו למרות זאת".

בלאט הוסיף: "ההעפלה לפלייאוף הייתה המטרה הראשונה כאשר החתימו אותי". המאמן עצר, חייך והמשיך: "אתם יודעים, לפני שהשגנו את כל החבר'ה האלה".

קינג ג'יימס אמר על המשחק הדרמטי מול היריבה עמה התמודד לא פעם בפלייאוף בתקופתו במיאמי: "בכל פעם שאתה פוגש את אינדיאנה זה ככה. כל פוזשן הוא חשוב. להגיע לפלייאוף זה הישג עצום בשביל הקבוצה שלנו. אני לא מסתכל רחוק מדי, אבל לחבר'ה האחרים בקבוצה, שאף פעם לא היו בפלייאוף, אסור לקחת את זה כמובן מאליו. זה משהו ענק עבורם ואני שמח להיות חלק מההעפלה הראשונה שלהם".

קיירי אירווינג: "זו הרגשה מדהימה, להיות שותף לפלייאוף לראשונה בקריירה. זה משהו ענק ואני לא יכול כבר לחכות. השאיפות שלנו הרבה יותר גדולות, אבל זו הייתה אחת המטרות בתחילת העונה".

seperator

הפרשנים:

כריס היינס החמיא למת'יו דלבדובה, שהתעלה לצד לברון ברבע הרביעי וצלף בו ארבע שלשות מתוך שש במשחק כולו: "הוא קיבל סטנדינג אוביישן וזה הגיע לו. הוא הגיע לשחק היום!", צייץ היינס, כתב "קליבלנד.קום", שהוסיף בטור הסיכום שלו: "קליבלנד עשתה שטויות לאורך רוב המשחק, אבל קיבלה כוח ממקום לא צפוי בדמות דלבדובה". בלאט הוסיף בעניין: "הוא מגיע לעבודה כל יום ברבע לתשע ולא עוצר. כל דבר טוב שקורה לו, מגיע לו. ילד מדהים עם מוסר עבודה מדהים".

סם אמיקו מ"פוקס ספורטס אוהיו" כתב: "זה סוג המשחקים שהקאבס יתקלו בהם בפלייאוף. זה לא היה משחק שתרצו להראות לילדים שלכם. זה היה כדורסל פיזי ומכוער, עם שריטות. כדורסל פלייאוף. ובגלל שהקאבס יודעים לנצח משחקים כאלה, אפשר לאהוב את הסיכויים שלהם בפלייאוף. הם ניצחו העונה משחקים מכל הסוגים ומאז שהיו במאזן 20:19, הם ניצחו המון וזה הכי חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully