וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה-מ.ס אשדוד: קאנגווה בחוד של סילבס, חדד פותח אצל קלינגר

20.3.2015 / 16:46

החלוץ הזמבי יחליף ברעננה את שובל גוזלן הפצוע. והבה ולביא חוזרים למרכז ההגנה (שבת, 16:00). אצל האורחים חדד יפתח במקום מונד המוצהב, הקבוצה של קלינגר תשחק עם כיתוב "הפועל אשדוד"

מחזור 27מחצית21/03/2015
הפועל רעננה
    0
      מ.ס. אשדוד
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * שבעה מפגשים היו בין הפועל רעננה למ.ס. אשדוד בליגת העל, והאשדודים עדיין ללא ניצחון (ארבעה ניצחונות לרעננה, שלוש תוצאות תיקו).

      * אשדוד סופרת כבר שמונה משחקי ליגה ללא ניצחון, כשבתווך גם הודחה מהגביע בידי אחי נצרת.

      * ובכל זאת, זיק של אופטימיות? שני הניצחונות האחרונים של אשדוד הושגו בחוץ (2:3 על בני סכנין ו-1:2 על הפועל פתח תקוה).

      * אוואנס קאנגווה הבקיע העונה שלושה שערי ליגה במדי רעננה - שניים מתוכם היו נגד אשדוד.

      אוואנס קאנגווה שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
      כבש שניים משלושת שעריו לרשת אשדוד. אוואנס קאנגווה/קובי אליהו

      מפתחות והכנות

      הפועל רעננה:

      הפועל רעננה קיוותה להתברג בפלייאוף העליון, אולם נותרה מחוץ לשישייה הראשונה ותאלץ כעת לשחק בפלייאוף התחתון. ברעננה מקווים להשיג בשבועות הקרובים נצחון אחד או שניים, על מנת להבטיח באופן ודאי את ההישארות בליגה, כדי לא להסתבך חלילה בתסריט דמיוני של מאבקים בתחתית.

      המאמן חיים סילבס יערוך מספר שינויים בהרכב ויחזיר את צמד הבלמים יניב לביא ובן והבה ל-11 הפותחים, לאחר שהשניים סיימו עונשי הרחקה. החלוץ שובל גוזלן סובל מרגישות בשריר הירך האחורי וצפוי לפתוח את המשחק על הספסל. אוואנס קאנגווה הצעיר יחליף את גוזלן בהרכב, ושניר שוקר יפתח בהרכב במקום סער בנבנישתי שסובב את ברכו ולא ישחק. גם משה אבוטבול הפצוע לא יכלל בסגל.


      מ.ס אשדוד:

      אשדוד שלא ניצחה בשמונת משחקי הליגה האחרונים והסתבכה בתחתית הטבלה, תנסה לפתוח את משחקי הפלייאוף התחתון בנצחון, בידיעה שכל תוצאה אחרת תחמיר עוד יותר את מצבה. הקבוצה מרוחקת כעת ארבע נקודות בלבד מהקו האדום ובקבוצה מודאגים גם מקצב צבירת הנקודות של הפועל עכו שמצמצמת פערים לכיוון חוף המבטחים.

      חוץ מהדאגות המקצועיות על כר הדשא, עסקו השבוע באשדוד בהחלטתו של ג'קי בן זקן להופיע למשחק בתלבושת אדומה עם הכיתוב "הפועל אשדוד" בחזית החולצה, במקום שם הספונסר שהיה עד כה. כפי שפורסם השבוע בוואלה! ספורט, החליט בן זקן לנקוט בצעד זה, כמענה לחלק מאוהדי הקבוצה שקראו קריאות "עירוני, עירוני", בשל רצונם להקים מחדש את קבוצת מכבי עירוני אשדוד. בן זקן קיבל השבוע מכתב אזהרה מההתאחדות, ובו איסור לשנות את לוגו המועדון וכך אכן יעשה מחר. הלוגו ישאר כפי שהיה, אולם על המדים האדומים, הודפס בגדול "הפועל אשדוד".

      הקשר תום מונד מוצהב ולא יכלל בסגל, ושי חדד יפתח במקומו בקישור. עדין לא ברור מי יפתח בעמדת המגן הימני, וייתכן שקלינגר יחזיר להרכב את עופר ורטה, על חשבון טום בן זקן. מיכאל אוחנה ואור אינברום מתחרים על מקום בחלק הקדמי.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

      בשיתוף סאנופי
      שחקני מ.ס אשדוד אופיר מרציאנו. ברני ארדוב
      אשדוד זקוקה למרציאנו בשיאו/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      הפועל רעננה: אוואנס קאנגווה

      החלוץ הזמבי הצעיר לא הצליח להטביע את חותמו עד כה במשחקי רעננה העונה. מחר הוא יקבל הזדמנות בהרכב וינסה לעזור לרעננה לחזור למסלול הנצחונות, אחרי שני הפסדים רצופים.

      מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו

      מעבר לעובדה שאשדוד זקוקה למרציאנו במיטבו, על מנת לחזור למסלול הנצחונות, נראה שהאוהד מספר אחת של השוער, יהיה מאמן הנבחרת אלי גוטמן, שמקווה לקבל את השוער שלו בכושר המקסימלי, שבוע לפני המשחק החשוב של הנבחרת נגד ויילס. מרציאנו מועמד לפתוח בהרכב הנבחרת ואין ספק שמשחק טוב שלו מחר נגד רעננה, יוסיף מניות לזכותו, בשיקוליו של המאמן הלאומי.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: גיא ברגר
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 200

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully