וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הדיאטה של ליאונל מסי, 25 שנה למוות של לב יאשין

בספרד טוענים שהפרעוש הפסיק לאכול פיצות ומאז השיל 3.5 ק"ג, ויש גם תמונה שמוכיחה שזה עובד. וגם: צפו בביצועיו השוער האגדי, ובשער ההיסטורי של מראדונה מול אנגליה, הפעם בצורה אחרת

18:02 - הדיאטה של ליאונל מסי

בתקשורת הספרדית עוסקים היום בכושר הנפלא בו נמצא כוכב ברצלונה, וטוענים שאחת הסיבות לכך היא משטר אכילה קפדני יותר. על פי דיווח ב'מונדו דפורטיבו', מסי השיל 3.5 ק"ג בתקופה האחרונה, בעוד ב'אס' טענו שאחד השינויים הגדולים ביותר הוא שהפרעוש הפסיק לאכול פיצות. התמונה הזאת בהחלט מראה על שינוי מסוים:

17:35 - 25 שנה למוות של לב יאשין

אחד השוערים הגדולים בהיסטוריה הלך לעולמו ב-20 במרץ, 1990 לאחר מאבק במחלת הסרטן. הנה כמה מהרגעים הגדולים בקריירה של כוכב נבחרת ברית המועצות הגדולה:

14:20: ליאונל מסי מככב בפרסומת חדשה

רגע לפני הקלאסיקו, כשהוא בכושר מדהים, שחררה אדידס פרסומת חדשה בכיכובו של הפרעוש, במרכזה הוא שומע את כל הביקורות שהופנו אליו לאורך השנים - ועונה עם שורה של הישגים. יפה:

12:30: השער הגדול בהיסטוריה, כמו שאף פעם לא ראיתם אותו

את השער האגדי (והחוקי מבין השניים) של דייגו מראדונה ברבע גמר מונדיאל 1986 מול אנגליה, כבר בטח ראיתם המון פעמים. אבל לא ככה. האמן קייס ג'רניגאן מניו יורק יצא למשימה לא פשוטה וצייר על גבי עשרות דפים, תנועה אחרי תנועה, את השער האדיר בו השאיר מספר 10 מאחוריו את כל הנבחרת האנגלית.

10:26: ראסל קרואו ירכוש את לידס יונייטד?

האם הבעלים החדש של לידס יונייטד יהיה הכוכב ההוליוודי ואוהד המועדון, ראסל קרואו? זוכה האוסקר בן ה-50 הבהיר שהוא "נהיה כבר חסר סבלנות ממצבו של המועדון" ובאנגליה מיהרו לפרש זאת כאפשרות לרכישת הקבוצה, שבעברה הגיעה עד חצי גמר ליגת האלופות, אך מדשדשת בשנים האחרונות בצ'מפיונשיפ.

8:21: טראש טוק עם ברק אובמה

ג'ורג'יה סטייט הייתה חתומה על הסנסציה של הלילה בטורניר המכללות (היכנסו לכאן לסיפור המלא). אחרי המשחק, המאמן רון האנטר שלח מסר ישיר לברק אובמה, שלא נתן לקבוצתו צ'אנס לנצח את ביילור: "אני מקווה שבחיים האמיתיים אתה עושה בחירות נכונות יותר".

8:15: מאמן נבחרת מקסיקו ו"הכפיל"

מיגל הררה, מאמן נבחרת מקסיקו הזכור לטובה מהמונדיאל האחרון בזכות התנהגותו המרתקת על הקווים, זכה לבובת שעווה ומיהר להצטלם לצדה. האמת? דומים.

8:00: סטיבן פלטשר מציג את ה"באטמוביל"

סטיבן פלטשר הוא, איך נאמר, לא כוכב גדול במיוחד. זה לא הפריע לו להתהדר בלמבורגיני חדשה, שמיד זכתה לכינוי "באטמוביל" בזכות הצורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully