וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות מזהירה את אשדוד: לא תוכלו להירשם לעונת המשחקים הבאה

18.3.2015 / 19:17

מנכ"ל ההתאחדות שיגר מכתב אזהרה ובו ציין את העונשים הצפויים לקבוצה אם תופיע תחת שם חדש ובמדים חדשים מול הפועל רעננה. "שינוי שמה של קבוצה, צבעיה המסורתיים וסמליה מותנה באישור"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החולצות החדשות של אשדוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההתאחדות לכדורגל שלחה הערב (רביעי) מכתב למ.ס אשדוד, בו היא מזהירה את המועדון לבל ישנה את שמו וצבעי החולצה. הבעלים של מ.ס אשדוד ג'קי בן זקן החליט לעבור למדים אדומים ולשחק עם לוגו של הפועל אשדוד עליהן בתגובה להתנהגות האוהדי הקבוצה בתקופה האחרונה. חולצת המשחק עימה תשחק אשדוד בשבת מול רעננה כבר הודפסה ובין המועדונים ויש סיכום שרעננה תשחק בצבע שחור ואשדוד בצבע האדום.

במכתב ששלח מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל רתם קמר, נכתב: "כדי למנוע מהמועדון לפעול בניגוד להוראת תקנות ההתאחדות לכדורגל, והגם שהתקנון והוראותיו אמורים להיות ידועים לכם גם ללא מכתבנו זה, אבקש להזכירכם כי בתחילת העונה אושרו לקבוצתכם צבעי התלבושות וכן רשומה הקבוצה תחת השם 'מ.ס עירוני אשדוד'. כל התנהלות הנוגדת בעניין זה את הוראות התקנון תהווה עבירת משמעת על כל המשתמע מכך".

"השם המאושר של מועדונכם ברישומי ההתאחדות לכדורגל הינו: 'מ.ס אשדוד' ועל המועדון להמשיך ולשחק עד לסיום העונה תחת שם זה ותחת הסמל הקבוע של המועדון", הוסיף קמר. "לעניין זה נזכירכם גם לאור המלצת ועידת שטרוזמן שאושרו על ידי הנהלת ההתאחדות לכדורגל והאסיפה הכללית, שבשני המוסדות הנכם חברים נקבע כי: שינוי שמה של קבוצה, צבעיה המסורתיים וסמליה או אחת מאלה, מותנה באישור הנהלת ההתאחדות. ההנהלה לא תאשר שינוי לשמות, צבעים וסמלים העלולים לפגוע בציבור או בתדמיתה של הקבוצה כקבוצה ישראלית. קבוצה אשר ביצעה שינוי, כאמור, ללא אישור ההנהלה או בניגוד להחלטתה לא תוכל להירשם לעונת המשחקים מבלי לגרוע בכל ההליך המשמעתי שיינקט נגדה בגין כך".

חשיפה: החולצות החדשות של מ.ס. אשדוד עם הלוגו של הפועל

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully