וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: החולצות החדשות של מ.ס. אשדוד עם הלוגו של הפועל

18.3.2015 / 9:46

הבעלים של מ.ס. אשדוד התעקש שהקבוצה תשחק החל מהשבת נגד רעננה במדים אדומים עם לוגו של הפועל אשדוד כתגובה לאוהדים שקראו נגדו בהתרסה "עירוניה". צפו בחולצה החדשה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השינוי הזה גם יביא הישארות בליגה? החולצה החדשה של אשדוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

במ.ס. אשדוד נערכים למשחק בשבת נגד הפועל רעננה ולא זנחו במהלך הימים האחרונים את ההחלטה של ג'קי בן זקן לעבור למדים אדומים ולשחק עם לוגו של הפועל אשדוד עליהן. חולצת המשחק עימה תשחק אשדוד בשבת מול רעננה כבר הודפסה ובין המועדונים יש סיכום שרעננה תשחק בצבע שחור ואשדוד בצבע האדום. באשדוד חששו תחילה שרעננה תרצה לשחק באדום, אבל לאחר שיחה בין ראשי הקבוצות הסכימו ברעננה לשחק בשחור כדי לא לקלקל את החגיגה של בן זקן.

במועדון בדקו החל מיום ראשון בכל חברות ביגוד הספורט איזו חולצה לבחור ולבסוף סיכמו עם חברת 'יומברו' שהיא זו שתלביש את הקבוצה במשחקי הפלייאוף בתלבושת האדומה של הפועל אשדוד. ג'קי בן זקן, שמוליך את הרעיון וכאמור לא הירפה ממנו מאז מוצאי שבת, ביקש שעל גב חולצות השחקנים יתנוסס השם שלהם באנגלית. בקבוצה הדפיסו את הלוגו של רדיו ירושלים, בבעלותו של בן זקן, על גב השחקנים, אבל קרוב לוודאי שבסוף יהיה על הגב את כתובת אתר האינטרנט החדש שהמועדון משיק בימים אלה. עוד ייתכן שאל הלוגו של הפועל אשדוד יתווספו גם האותיות מ.ס, אבל הן יבואו בשילוב עם הפועל אשדוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלכסנדר דוידוב, תתרגל/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, בן זקן החליט מיד אחרי המשחק מול מכבי נתניה בשבת האחרונה לשנות את שם המועדון להפועל אשדוד מאחר שעשרות אוהדים של הקבוצה שרו לאורך המשחק 'עירוניה, עירוניה', כהתרסה כלפי בן זקן. אותם אוהדים גם שרקו נגד בנו של בן זקן ששיחק כמגן ימני בכל פעם שנגע בכדור. באשדוד מבינים שלא יוכלו לשנות את שם הקבוצה במוסדות ההתאחדות והמינהלת, אבל על החולצות יוכל בן זקן לרשום את שם הפועל אשדוד כפי שאכן בחר לעשות.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully