וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: 13 נקודות למקל בהפסד ניז'ני, אוהדי גלאטסראיי התפרעו בברלין

הרוסים איבדו סיכוי ריאלי להצלבה עם הפסד 79:75 מול אפס. אלבה ניצחה את גלא 68:75 במשחק שנדחה בשעה בשל מהומה גדולה (הקליפ בפנים). ברצלונה ניצחה 73:77 בחוץ את הכוכב האדום

יאקה בלאזיץ' שחקן הכוכב האדום בלגרד מול חואן קרלוס נבארו ברצלונה. GettyImages
הוביל את בארסה לניצחון קשה. נבארו שומר על בלאזיץ'/GettyImages

שלב הטופ 16 ביורוליג נכנס לשלבי ההכרעה והערב (חמישי) נפתח המחזור ה-11, כשמלבד משחקה של מכבי תל אביב נגד ז'לגיריס קובנה, נערכו בבית ה' שני משחקים נוספים, ובבית ו' המקביל גם כן שוחקו שני משחקים. בבית ה' ברצלונה ניצחה 73:77 בחוץ את הכוכב האדום והתבססה במקום השני. המשחק השני בבית נפתח באיחור של שעה, זאת אחרי שאוהדי גלאטסראיי התפרעו בברלין וזרקו כיסאות על שחקני אלבה ברלין באולם ה-Q2 בגרמניה. בסופו של דבר, ניצחה אלבה 68:75. בבית ו' אנאדולו אפס ניצחה 75:79 את ניז'ני נובגורוד של גל מקל, שהתרחקה מאוד מההצלבה. צסק"א מוסקבה, שנאבקת על ראשות הבית עם אולימפיאקוס ופנרבחצ'ה/אולקר, הביסה בחוץ 77:95 את מלאגה הפצועה והחסרה.

צפו: אוהדי גלאטסראיי מתפרעים בברלין

בית ה'

הכוכב האדום בלגרד - ברצלונה 77:73

הניצחונות על מכבי תל אביב וגלאטסראיי, הפיחו בסרבים אופטימיות זהירה ונתנו להם סיכוי מזערי להעפיל להצלבה, אבל אחרי מאבק גדול והפסד דרמטי מול הקטלאנים גם הסיכוי הזה נמוג כשברצלונה מצידה השיגה ניצחון חמישי רצוף ושמרה על הפער ממכבי תל אביב במקום השני שמקנה יתרון ביתיות בהצלבה. המארחים הצליחו לחזור מפיגור גדול ויאקה בלאזיץ' עם שתי שלשות רצופות צימק כבר את הפיגור לשתי נקודות, 2 שניות לסיום, אבל תומאס סאטורנסקי דייק פעמיים מהקו והבטיח לבארסה את הניצחון. חואן קרלוס נבארו הוביל את בארסה עם 12 נקודות ו-3 אסיסטים, תומאס סאטורנסקי רשם דאבל דאבל מרשים של 11 נקודות ו-10 ריבאונדים ומרסליניו הוארטאס ודשון תומאס מוסיפים 10 כל אחד למנצחים. בובאן מאיירינוביץ' הענק היה בלתי עציר אצל הסרבים עם 23 נקודות שלא הספיקו לסרבים.

אלבה ברלין - גלאטסראיי 68:75

המשחק נפתח באיחור של שעה בשל התפרעויות אוהדים אלימות, שאיימו לפוצץ את המשחק. כשהתמודדות יצאה לדרך, זה לא היה כוחות כבר מהפתיחה: אלבה ברחה ל-14:31 ברבע השני ועלתה ל-36:54 ברבע השלישי. ריצת 3:17 מדהימה החזירה את גלא למשחק וצימקה ל-62:61 בלבד, ארבע דקות לסיום, אך ג'מאל מקלין ומרקו באניץ' דאגו לסגור את הסיפור ולהותיר לאלבה סיכוי להעפיל להצלבה. באניץ' סיים כקלע המוביל עם 15 נקודות, לאון רדוסביץ' הוסיף 11 ורג'י רדינג תרם 10. זוראן ארצג ואנדר ארסלן קלעו 16 כל אחד למפסידים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גל מקל שחקן ניז'ני נובגורוד מול סטפון לאזמה שחקן אנדולו אפס. GettyImages
משחק סולידי והפסד מאכזב. גל מקל/GettyImages

בית ו'

אנאדולו אפס - ניז'ני נובגורוד 75:79

אחרי הניצחון על קוצ'ה לבוראל במחזור הקודם, ניז'ני של גל מקל פספסה הזדמנות להשיג ניצחון נוסף מול קבוצה במשבר ולהיכנס בגדול למאבק על המקום הרביעי והכרטיס האחרון להצלבה. המארחת הגיעה למשחק הזה אחרי ארבעה הפסדים רצופים וללא קראסטיץ' הסנטר הפצוע שלה, אבל נהנתה מערב גדול של מילקו בייליצ'ה הפורוורד הסרבי שהוביל אותה עם 15 נקודות, אבל כוכב המשחק הזה היה תומא הורטל הרכז הצרפתי שהיה קרוב לטריפל דאבל עם 8 נקודות, 7 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. גל מקל קלע 11 נקודות ו-4 אסיסטים בקצת יותר מ-20 דקות משחק. ארטיום פראחוסקי, אקס הפועל ירושלים הוביל את המפסידים עם 22 נקודות. הטורקים פתחו פער של משחק על פני ויטוריה במאבק על המקום הרביעי, ניז'ני התרחקה מאוד מהמאבק על ההצלבה.

מלאגה - צסק"א מוסקבה 95:73

עד סוף ינואר צסק"א מוסקבה נראתה כמו הקבוצה הכי מפחידה ביותר ביורוליג, אבל ההפסדים לאולימפיאקוס ופנרבחצ'ה/אולקר סיבכו מעט את קבוצתו של דימיטריס איטודיס. לשמחתם של הרוסים הם פגשו הערב קבוצה חסרת סיכוי ובעיקר פצועה מאוד ללא ג'ייסון גריינג'ר וריאן טולסון ובלי שניהם לא היה לספרדים שום סיכוי במשחק הזה. המחצית הראשונה עוד היתה שקולה ובסיומה הובילו הרוסים בחמש הפרש בלבד, אבל פתחו מבערים ברבע השלישי אותו הם ניצחון 14:25 ולא הביטו לאחור.

מילוש תיאודוסיץ' נתן עוד הצגה לפנתיאון עם 25 נקודות, כולל חמש שלשות משבעה ניסיונות וגם הוסיף 8 אסיסטים ו-5 איבודים. סאשה קאון חגג בצבע עם 16 נקודות ונאנדו דה קולו השלים שלושה קלעים בדאבל פיגרס עם 19 נקודות ו-6 אסיסטים לצסק"א, שפתחה פער של משחק על פני פנרבחצ'ה/אולקר ואולימפיאקוס בקרב על ראשות הבית.

מילוש תיאודוסיץ' שחקן צסק"א מוסקבה מול מלאגה. GettyImages
עוד הצגה לפנתיאון. תיאודוסיץ' מול מלאגה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully