וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: אקס בית"ר ירושלים מצא קבוצה חדשה, פלה מוכר סנדוויצ'ים

קבוצה מספר 20 בקריירה של לוקו אבראו, גדול שחקני ברזיל בכל הזמנים יעבוד ברשת "סאבווי", שיא עולם בהרמת משקולות והמיטה החלומית אי פעם. וגם: הילד שחתם ביוסטון והגעגועים של אירינה שייק לרונאלדו

21:36: הקבוצה החדשה של לוקו אבראו

את סבסטיאן "לוקו" אבראו" אתם זוכרים? החלוץ בן ה-38, שבעבר שיחק בבית"ר ירושלים, הושאל לשלושה חודשים מקבוצתו מאורוגוואי נאסיונאל, לשורותיה של אוקאס, העולה החדשה לליגה הראשונה במדינה. מדובר בקבוצה ה-20 של אבראו בקריירה.

19:23: רוצים לקנות סנדוויץ' מפלה?

רשת הסנדוויצ'ים "סאבווי" תהפוך לאטרקטיבית במיוחד ביום שישי הקרוב בלונדון. גדול שחקני ברזיל בכל הזמנים, פלה בן ה-74, יתרום מזמנו ויעבוד באחד הסניפים בעיר, שם יכין את הסנדוויץ' האהוב עליו - טונה עם חסה - כחלק מפרסומת לרשת.

18:53: שיא עולם בהרמת משקולות, בעידוד שוורצנגר

ה"גברנייטור", ארנולד שוורצנגר, התייצב בשורה הראשונה ועודד בקול את אדי הול האנגלי, ששבר את שיא העולם בהנפת משקולות בסגנון דדליפט. 461.7 ק"ג, אם תהיתם.

18:20: הילד שחתם ביוסטון רוקטס ליום אחד

יוסטון רוקטס הגשימה חלום לנער בן 16 הסובל ממחלת שרירים, והחתימה אותו באופן רשמי על חוזה ליום אחד. הנער, בריסטון ג'ונס שמו, הגיע לאימון, פגש את השחקנים, הצטלם עימם ואף קיבל חולצה עם שמו.

17:54: המיטה החלומית אי פעם

בחור בשם ג'ו וולר פרסם בדף הפייסבוק שלו את המיטה הזו. תגידו שלא הייתם רוצים לישון בה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

14:20: הנבחרת הגרועה בעולם עושה היסטוריה מרגשת

רגע היסטורי לנבחרת בהוטן, שנודעה לאורך השנים כנבחרת הגרועה בעולם. הנבחרת המייצגת את המדינה הזעירה מהרי ההימלאיה ניצחה היום 1:2 את סרי לנקה והשלימה 1:3 בסיכום הכללי, בדרך לשלב השני של מוקדמות מונדיאל 2018. עד כמה גדולה הסנסציה? לא מזמן בהוטן הובסה 20:0, ולאורך 33 שנה שהיא רשומה בפיפ"א, היא ניצחה רק ארבע פעמים.

שחקני נבחרת בהוטן. AP
איזו חגיגה. שחקני בהוטן/AP

14:17: בנו של ויין רוני רק בן חמש וכבר מחלק חתימות

13:00: ג'ון אוליבר במונולוג מצחיק ומטריד על כדורסל המכללות

מרץ המשוגע כבר כאן, ולג'ון אוליבר, אולי המנחה המשפיע ביותר בארצות הברית כיום, יש הרבה מה להגיד על התופעה ועל הניצול הבלתי נתפס של השחקנים הצעירים, שלא רואים ולו אגורה שחוקה מההכנסות העצומות. קחו לכם 20 דקות וצפו בקטע החשוב והמבדר הזה.

10:40: געגועים לאירינה

כריסטיאנו רונאלדו, אירינה שייק. vogue.e, צילום מסך
כריסטיאנו רונאלדו, אירינה שייק/צילום מסך, vogue.e

לא ברור מה הקשר של זה ליכולת הירודה שהוא מציג לאחרונה בריאל מדריד, אבל ברחבי העולם ממשיכים להתעסק בפרידה בין רונאלדו לבת זוגו לשעבר אירינה שייק. כזכור, הדוגמנית הרוסייה אמרה שהיא הרגישה ליד רונאלדו "מכוערת וחסרת ביטחון", וכעת אחותו של כריסטיאנו התייחסה לפרידה: "זה כמו מוות עבורנו. כולנו סבלנו מהפרידה, אבל חייבים להמשיך הלאה ולהתאושש. רונאלדו מסתדר, עם אישה או בלי בת זוג".

אירינה שייק על רונאלדו - "גרם לי להרגיש מכוערת וחסרת ביטחון"

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
גארת' בייל שחקן ריאל מדריד חוגג/רויטרס

9:20: ספרד נגד בריטניה, סכסוך בין "מארקה" ל-BBC

מלחמה בין ה-BBC הבריטי ל"מארקה" הספרדי על גארת' בייל. זה התחיל כש-BBC תקף את "מארקה" על מאמן שביקר את בייל. בכותרת המאמר שפורסם בבריטניה נכתב "גארת' בייל: 'המתבודד העצלן' תחת אש בריאל מדריד", שם צוין כי "מארקה" תוקפים את בייל כחלק מ"קמפיין אישי מכוער" של העיתון הספרדי נגד פלורנטינו פרס. מנגד, העיתון הספרדי הגיב במאמר משלו עם הכותרת "חוליגנים ב-BBC", שם נכתב ש"'מארקה' מדווחת ללא סייג ובאוביקטיביות,דבר שאי אפשר להגיד על ננב, שלאחרונה כמו ערוץ ITV בעיקר מתעסק בדרמות".

7:20: נמצאה הסיבה לתנופה של ליברפול?

7:15: מייק טייסון מבקש את עזרת הציבור

הנה ידיעה שעניינה אותנו: השחקן ג'יימי פוקס הודיע קבל עם והוליווד כי הוא הולך לגלם את דמותו של מייק טייסון בסרט בבימויו של מרטין סקורסזה, שיגולל את סיפור חייו של מתאגרף העבר. נראה שייקח זמן מה עד שהסרט ייצא לאקרנים, אך עד אז, טייסון עצמו אתגר את מעריציו ופרסם בעמוד היוטיוב שלו סרטון המאגד את 44 הנוקאאוטים שצבר בקריירה, מהם ייבחרו העשרה הטובים ביותר ויופיעו כסצנה בסרט.

7:00: גול מצוין מיפן

גם ביפן יש כדורגל לא רע בכלל, אפילו בליגה השנייה, כפי שיוכיח הלינק הבא. במהלך המשחק בו גברה אוסאקה על ארדיה 1:3, קייג'י טמאדה המקומי כבש אולי את אחד משערי השנה עד כה. השוער עשה מנואל נוייר ויצא הרחק מהשער כדי להרחיק, הכדור הגיע לעברו של טמאדה ו...ובכן, תנו לביצוע לדבר בעד עצמו.

6:30: שוער עם יכולת כדרור מופלאה

טוב, זה יכול לקרות רק בדרום אמריקה: פליפה אלבס, שעמד בין הקורות במשחק בין אודקס לאיטואנו בליגה הצ'יליאנית, ביצע את הדבר הזה כשנמסר אליו כדור לאחור והחלוץ היריב התקרב לעברו. הבחור ברזילאי, נו מה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully