וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: אירינה שייק על רונאלדו - "גרם לי להרגיש מכוערת וחסרת ביטחון"

הדוגמנית מדברת על הזוגיות עם כריסטיאנו, ורומזת לחוסר נאמנות. האקסית של אלכסיס סאנצ'ס: " שניים מחבריו צילמו אותנו עושים סקס". וגם: הטריילר לסרט דוקו על שאראס ומאטיילו ששבר את רגלו חוזר לחייך

18:11: בקרוב בקולנוע - "יום בחייו של אגדה: שארונאס יאסיקביצ'יוס"

בשורה טובה למעריציו של אקס מכבי תל אביב, שארונאס יאסיקביצ'יוס. אחרי שהוכרז כאגדת יורוליג, טריילר לסרט "יום בחייו של אגדה: שארונאס יאסיקביצ'יוס", סרט דוקומנטרי על חייו של הליטאי, שוחרר.

18:45: השדר שהפך לשופט

מאט מסיאנו הוא כתב של ה-BBC, שנשלח ביום שבת לסקר את המשחק במסגרת הליגה השישית באנגליה, בו אירחה האמל המפסטיד טאון את באת' סיטי (3:0). אלא שכבר בדקה התשיעית קוון המשחק נפצע ובהיעדר מחליף אחר, מסיאנו הוזעק למשימה.

מסיאנו משמש כשופט נוער בליגות בממלכה והוא לא התבייש לרדת מהיציע ולעזור למשחק להגיע לסיומו. בסיום, הוא הודה שהוא היה נרגש: "אני רגיל לשפוט בפני אדם אחד והכלב שלו במשחקי הנוער וכאן היו איזה 700 או 800 צופים". רגע מוזר עוד יותר הגיע כאשר לאחר השריקה האחרונה מסיאנו חזר להיות עיתונאי ונדרש לראיין את שני המאמנים. מאמן האמל, למרות ההפסד המאכזב, אמר לו שהוא היה מרוצה מההופעה שלו כקוון.

מסיאנו הוסיף: "היה רגע במחצית הראשונה שסימנתי לעבירה לטובת האמל, אבל השופט החליט שהוא רוצה שהמשחק יימשך ובאותו מהלך באת' סיטי כבשה. עשיתי מה שהרגשתי שנכון לעשות וזה היה רגע מוזר, אבל אף אחד לא חשב שטעיתי. אני לא חושב שיש לי יותר מדי חברים באזור האמל כרגע בגלל תוצאת הסיום, אבל המאמן שלהם הודה שהקבוצה הטובה יותר ניצחה".

18:07: פדריקו מאטיילו מחייך

מגן קייבו בן ה-19, פדריקו מאטיילו, נפצע בצורה קשה ב-0:0 מול רומא לאחר כניסה של ראג'ה נאינגולן. הערב הוא העלה תמונה מבית החולים, בה הוא נראה מחייך. "מודה לכולם על הודעות התמיכה", כתב מאטיילו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

16:36: האקסית של אלכסיס סנאצ'ס חושפת

חברתו לשעבר של אלכסיס סאנצ'ס, ולנטינה רות', חשפה את הסיבה בגללה זרקה את כוכב ארסנל במהלך השנה שעברה. רות', רקדנית במקצועה, סיפרה ל"דיילי סטאר": "במהלך מסיבה בבית שלו בסנטיאגו, הוא אפשר לשניים מהחברים שלו לצלם אותנו, מבלי שידעתי, בזמן שעשינו סקס. אני שונאת אותו ולא אסלח לו לעולם על מה שהוא עשה לי באותו לילה. אולי אלכסיס חושב שזה מצחיק לצלם אישה בזמן שהיא עושה סקס, אבל אני בטוחה שהוא היה כועס אם היו עושים את זה לאימא שלו או לאחותו. בהשוואה לחבר החדש שלי, אלכסיס מאוד ממוצע במיטה".

16:30: ליאו מסי קופץ ללונדון

רגע אחרי הניצחון המוחץ 1:6 על ראיו וייקאנו, ששלח את ברצלונה לפסגת הליגה הספרדית. ליאונל מסי וזוגתו אנטונלה רוקוסו קפצו לבקר את החברים הטובים ססק פברגאס ובת הזוג שלו, דניאלה סמאן. הרביעייה נצפתה יוצאת ממסעדה יוקרתית בקזינו בלב לונדון.

כריסטיאנו רונאלדו, אירינה שייק. vogue.es, צילום מסך
מי, מי גרם לך להרגיש מכוערת?!/צילום מסך, vogue.es

15:24: אירינה שייק מדברת על רונאלדו

הדוגמנית אירינה שייק, בת זוגו לשעבר של כריסטיאנו רונאלדו, טוענת בראיון למגזין הספרדי "הולה" שהיא "הרגישה מכוערת" ו"חסרת ביטחון" בזוגיות שלה עם כוכב ריאל מדריד. רונאלדו ושייק נפרדו בתחילת השנה, כשסביב הפרידה נפוצו לא מעט שמועות על חוסר נאמנות, וכעת שייק מתארת בראיון את הבן הזוג האידיאלי כ"נאמן והגון" - אולי כרמז לזוגיות הקודמת שלה.

"מבחינתי, הגבר המושלם הוא נאמן, כן וג'נטלמן, שיודע איך להתנהג עם אישה", אמרה הרוסייה, "אני לא מאמינה בגברים שגורמים לנשים להרגיש לא מאושרות, כי הם אז ילדים, לא גברים. פעם חשבתי שמצאתי את הגבר האידיאלי, אבל התברר שלא. אני חושבת שאישה מרגישה מכוערת כשהגבר הלא נכון לצדה. אני הרגשתי מכוערת וחסרת ביטחון".

אירנה המשיכה לשלוח רמזים על הזוגיות שלה עם רונאלדו, והוסיפה: "מערכת יחסים זה קשה, כך שחשוב לדעת איזה גבר את רוצה לצדך ומה הערכים שלו, מה חשוב עבורו בחיים. אם את נשארת עם מישהו, זה בגלל ששניכם הולכים לאותו כיוון... השניים צריכים להיות באותן אנרגיות, ולהאמין בזוגיות מונוגומית".

כריסטיאנו רונאלדו עם חברתו אירנה שייק. רויטרס
"פעם חשבתי שמצאתי את הגבר האידיאלי, אבל התברר שלא". אירינה וכריסטיאנו/רויטרס

15:09: החבר הכי מבאס בעולם

ה"קיס קאם", המצלמה המתעדת בני זוג ביציע, תפסה רגע לא כיפי, שבו הברנש העדיף לנשק את כוס הבירה שלו מאשר את חברתו. מבוים או אמתי? האכזבה שלה נראית אותנטית לגמרי.

12:48: די מריה עוזב את הבית

אוהדי מנצ'סטר יונייטד לא צריכים לדאוג: אנחל די מריה עזב את האחוזה שלו בפרברי מנצ'סטר לאחר שפרצו אליה בחודש שעבר, בזמן שמשפחתו אכלה ארוחת ערב, ועבר להתגורר זמנית במלון מאובטח במרכז מנצ'סטר. באחוזה שישה חדרי שינה, בריכה וחדר כושר, ותג המחיר של הבעלים עומד על כ-4.5 מיליון ליש"ט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העלות: 4.5 מיליון ליש"ט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והנה האחוזה מבחוץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:26: ככה נוקמים בבחורה שלא אוהבת את החולצה של צ'לסי

מה תגידו על זה? הבחור, אוהד צ'לסי, "כעס" על בחורות שלא אהבו את החולצה שלו והחליט "לנקום" בהן עם קרב בסגנון WWE בבריכה. הביצוע המבריק הביא למעלה מ-11 מיליון צפיות, אבל גם לא מעט זעם מצד נשים.

11:04: בעיטת שוער לחיבורים

גשם, רוח ובעיטה חזקה הם מתכון להצלחה. השוער ג'ונתן מאופראריו PR בברזיל בעט מקצה ה-16 - למשקוף ופנימה. צפו בשער המצוין.

09:50: קבלו את האצן המבוגר בהיסטוריה

צ'ארלס אוגוסטר כבר בן 95. זה לא מנע ממנו לשבור שיא בריטי תחת דלתיים סגורות בריצה ל-200 מטר. אוגוסטר עצר את השעון על 55.48 שניות וחגג את ניצחונו עם תנומה בחדרו בבית המלון. אוסיין בולט לבטח חש מאויים עכשיו.

צ'ארלס אוגוסטר. GettyImages
האצן המבוגר בהיסטוריה. צ'ארלס אוגוסטר/GettyImages

09:15: עבירה בסגנון MMA בברזיל

רק אתמול היינו עדים לפציעה מזעזעת של שחקן קייבו אחרי כניסה גסה של ראג'ה נאייגולאן. אמש, במשחק מהליגה הנמוכה בברזיל לאונרדו שחקן מוריסי נכנס בצורה פראית במיוחד בשחקן ASA. בניסיון להימנע מאדום, מוריסי התחזה לקורבן אבל השופט לא קנה את ההצגה שלו והרחיק אותו בצדק

מה זה קשור לכדורגל? צפו בכניסה הפראית

09:20: אוהדי יונייטד ממשיכים להסתלבט על ג'רארד

מנצ'סטר יונייטד תפגוש הערב את ארסנל בגביע האנגלי, אבל אוהדי השדים האדומים ממשיכים להתעסק ביריבה הכי גדולה שלהם ממרסיסייד ואחד מהם הכין חולצה שבה יש כיתוב מתגרה במיוחד כלפי סטיבן ג'רארד, הסמל הגדול של המייטי רדס.

כיתוב נגד סטיבן ג'רארד. טוויטר, צילום מסך
צילום מסך מתוך טוויטר/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully