וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: הפסד ביתי ראשון העונה לרומא, 1:2 לפיורנטינה על מילאן

הג'אלורוסי נוצחו 2:0 בידי סמפדוריה וכעת הפער בין המקום השני לשישי עומד על חמש נקודות בלבד. מילאן איבדה יתרון והפסידה 2:1 לפיורנטינה, לאציו השלישית ניצחה 0:2 בחוץ את טורינו

פיליפו אינזאגי מאמן מילאן. GettyImages
מילאן ממשיכה להידרדר. פיפו אינזאגי/GettyImages

המחזור ה-27 בליגה האיטלקית ננעל הערב (שני) ובישר על קרב פתוח לחלוטין על שני הכרטיסים הנוספים לליגת האלופות. זה קרה לאחר שרומא השנייה הופתעה במגרשה 2:0 בידי סמפדוריה השישית וכעת הפער ביניהן עומד על חמש נקודות בלבד. לאציו השלישית מפגרת רק בנקודה אחרי יריבתה העירונית, בזכות ניצחון 0:2 בטורינו. גם פיורנטינה החמישית חזק במאבק אחרי מהפך גדול ו-1:2 על מילאן המאכזבת.

לורנצו דה סילבסטרי (מימין) עם סמואל אטו שחקני סמפדוריה. AP
הראשונים שמנצחים העונה את רומא באולימפיקו במסגרת הליגה. לורנצו דה סילבסטרי עם סמואל אטו/AP

רומא - סמפדוריה 2:0

אחרי שמונה תוצאות תיקו מתשעת מחזורי הליגה האחרונים, רומא חוותה הערב גם הפסד ליגה ראשון מאז 1 בנובמבר וראשון בבית מאז המחזור הלפני אחרון בעונה שעברה (1:0 ליובנטוס ב-11 במאי אשתקד). קצב צבירת הנקודות המאכזב של הג'אלורוסי לא רק שהרחיק אותם מהאליפות, אלא כעת מעמיד בסכנה את הגעתם לליגת האלופות. המארחים נעצרו שלוש פעמים אצל אמיליאנו ויויאנו במחצית הראשונה, ולאחר ההפסקה נענשו בדקה ה-60 כשסמואל אטו פרץ לרחבה מצד שמאל והעביר רוחב. הבלם הצעיר אלסיו רומניולי, המושאל מרומא, רק נגע בכדור והמגן לורנצו דה סילבסטרי בעט פנימה. רודי גרסיה הכניס למשחק את סיידו דומביה במטרה להשוות, אך בדקה ה-78 סמפ עקצה פעם נוספת עם שער של המחליף לואיס מוריאל, שכבש שניות אחרי שבעט לקורה. סיידו קייטה הורחק שלוש דקות לאחר מכן. הפער בין רומא השנייה לסמפדוריה השישית עומד על חמש נקודות בלבד. חם במאבק על הכרטיסים לליגת האלופות.

שחקן פיורנטינה, גונסאלו רודריגס, חוגג. AP
גם פיורנטינה ניצחה את מילאן. גונסאלו רודריגס חוגג/AP

פיורנטינה - מילאן 1:2

מה יהיה עם מילאן ופיפו אינזאגי? אחת הקבוצות הגדולות בארץ המגף פישלה שוב, הפעם כשאיבדה יתרון של 0:1 בהפסד 2:1 לפיורנטינה. הרוסונרי עם ניצחון אחד בלבד בששת המשחקים האחרונים. מתיאה דסטרו העלה את מילאן ליתרון בדקה ה-56, לאחר שהמשיך לרשת בעיטה לא טובה של ג'יאקומו בונבנטורה. מילאן כבר חשבה שהיא בדרך לניצחון, אך למארחת מפירנצה היו תוכניות אחרות. בדקה ה-83 גונסאלו רודריגס הוותיק נגח לרשת את השוויון לאחר בישול של חואקין, שכבש בעצמו את השער השני של פיורנטינה, גם כן בנגיחה, בדקה ה-89. מילאן רחוקה עשר נקודות מהמקום המוביל לאירופה.

טורינו - לאציו 2:0

לאציו השיגה ניצחון חמישי בששת המשחקים האחרונים, הפעם כשגברה 0:2 על טורינו. פליפה אנדרסון, הברזילאי הנהדר של הנשרים, סיים עם צמד והעלה את מאזנו לשמונה שערי ליגה. את השער הראשון הוא כבש בדקה ה-71 אחרי מהלך אישי נפלא, ואת השני כבש שמונה דקות לאחר מכן עם בעיטה מתוך הרחבה.

* בספרד, ריאל סוסיאדד השיגה ניצחון שני ברציפות, כשגברה 0:1 על חטאפה בחוץ בדרך למקום העשירי בטבלת הליגה. איניגו מרטינס כבש את השער היחידי במשחק, אסטבן גראנרו אמון על הבישול. דיוויד מויס ושחקניו יפגשו במחזור הבא את קורדובה.

עוד באותו נושא

נושא הדגל: מוחמד סלאח כובש את איטליה ומזכיר את רוברטו באג'יו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully